Mit ronthattam el? Kicsinálnak

🔥 Vote your LOT2020 candidate 🔥
The voting phase ends, Sunday, March 1st at 23:59 GMT+1. ➡️ TO THE SURVEY ⬅️

• Üdv emberek!

Az "új" Speed 3x szerveren, 12:00-kor indult a szerver, este 22:00-kor regisztráltam be, vettem aranyat is, szinte mindent arannyal húztam fel mindent, éjszaka is atkívkodtam, második napon már katonákat gyártottam. Kezdővédelem lejártakor volt 2 falum(alap főfalu +15 búszás 2 mezőre.) A főfalumban közel 400 buzi, 200+ lándzsás, rengeteg befogott állat de aztán nekemestek..... valami francia csávó folyamatosan támad, a második falum meg is szűnt. Mozdulni nem tudok jelenleg. Nem hisztizek, kezdő vagyok, oké van ilyen. A kérdés hogy mit ronthattam el? Mit kellett volna másképp csinálni?

• Szia! Mielőtt falut alapítasz, érdemes körülnézni, hogy milyen "szomszédságot" választasz. Különösen érzékeny terület mások főfalujának közvetlen környéke, és ha egy aktív támadó arcába költözöl, akkor jó eséllyel valamelyikőtöknek menni kell. Kezdőként inkább a peremvidékre való költözést (peldául 90|90 felett) javaslom, ha nem egy erősebb klánnal indulsz, ott kvázi békés a játék... Farmolás ellen az elején inkább rejtekhellyel védekezz, a katona egyelőre még drága, és ha nem rabolsz vele aktívan, akkor hátráltathat a fejlődésben.

• Szia! Mielőtt falut alapítasz, érdemes körülnézni, hogy milyen "szomszédságot" választasz. Különösen érzékeny terület mások főfalujának közvetlen környéke, és ha egy aktív támadó arcába költözöl, akkor jó eséllyel valamelyikőtöknek menni kell. Kezdőként inkább a peremvidékre való költözést (peldául 90|90 felett) javaslom, ha nem egy erősebb klánnal indulsz, ott kvázi békés a játék... Farmolás ellen az elején inkább rejtekhellyel védekezz, a katona egyelőre még drága, és ha nem rabolsz vele aktívan, akkor hátráltathat a fejlődésben.

Nicsak csak ne adsz tanácsokat? Hú a mindenit még elérzékenyülők a végén.:D

A Legveszélyesebb ember az aki:
    Hallgat, gondolkodik és
    figyel. 8)