Regio Servers : De Centrale startregio's

🔥 Vote your LOT2020 candidate 🔥
The voting phase ends, Sunday, March 1st at 23:59 GMT+1. ➡️ TO THE SURVEY ⬅️

• Beste community , Minke ,

Ik had graag geweten wat nu allemaal als zijnde centrale startregio word gezien in regio servers. Ik ken natuurlijk wel ongeveer de startregio's... Maar had ze graag even zwart op wit gezien. Startregio's zijn de regio's waarin je vanaf start kan stichten. Dus ook als de totale populatie minder als 4000 is.(Ondanks dat we daar overlaatst een update over kregen dat regio's terug op slot kunnen gaan) Welke zijn deze?

Van deze ben ik alvast zeker....

Ravenna

Pisae

Mediolanum

Aquileia

Zijn er nog meer of is dit het?

Mvg,

TK

Behold the glory behold the wonder, What we have made shall not be torn asunder, Such vast achievement stone and papyrus, Beneath the gaze of Isis and Osiris, Land of majesty, Where the heavens smile, Jewel of history shining, By the Nile

• de regio's beginnend vanaf 0|0 punt zijn start regio's.

plaatsing van je account vindt plaats op basis van welke dag je begint en hoe druk een server is. Op kleine servers zul je dicht bij 0|0 beginnen, ook al registreer je 3 weken later.

Op een drukkere server zou je na 3 weken best rond 100|50 geplaatst kunnen worden wat een compleet andere regio is.

Een standaard startregio is er dus niet.

OUD: Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2), Valhalla/Carpe Diem (.com), CS! 2017 finals, .RU 2018, 2019 finals

Status: :sleeping:

• Wil je nou zeggen dat de centrale startregio's (de regio's waarin iedereen kan stichtten ongeacht populatie) afhankelijk zijn van het aantal spelers? Want dat lijkt me alles behalve te kloppen.

Behold the glory behold the wonder, What we have made shall not be torn asunder, Such vast achievement stone and papyrus, Beneath the gaze of Isis and Osiris, Land of majesty, Where the heavens smile, Jewel of history shining, By the Nile

• Op een drukke server zijn andere regio's eerder beschikbaar. Begin je met spelen als er al regio's op zijn dan kan dat best de regio zijn waarin je begint met je 1e dorp.

op een server met weinig spelers duurt dit langer en als je op dezelfde dag zou beginnen zou je nog in de eerste regio's beginnen met je startdorp.

Het is niet zo dat iedereen automatisch met startdorp in de 1e regio's begint met dorp 1.

OUD: Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2), Valhalla/Carpe Diem (.com), CS! 2017 finals, .RU 2018, 2019 finals

Status: :sleeping:

• Ik denk dat jullie beiden gelijk hebben namelijk: er zijn bepaalde startregio's waarin vrij kan gesticht worden. Maar op een drukke server (of server met verkleinde kaart) kan het zijn dat je eerste dorp in een regio terecht komt waar je op een normale manier nog niet in kan stichten. Dus je zou dan je 2de dorp niet in diezelfde regio kunnen stichten, maar meestal is tegen die tijd de regio wel vrijgespeeld.

Met welke regio's dit exact zijn kan ik verder niet helpen, is lang geleden dat ik roa gespeeld heb.