loyaliteit opbouwen na verovering

• Beste,

De loyaliteit van het dorp kan je opnieuw verhogen door een residentie of een paleis te bouwen daarna zal de loyaliteit langzaam aan weer stijgen, ook kun je tabletten van het recht gebruiken dit doe je door de held aan het betreffende dorp toe te kennen en dan de tabbeleten van het recht te gebruiken.

Hopelijk heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd. Mocht je meer informatie willen ontvangen, aarzel niet om contact met mij op te nemen.

Met vriendelijke groet,
    Patje-Support
    Jouw Travian: Legends Team

Attentie : We willen je vragen ons te helpen om onze support te verbeteren. Wij zouden het dan ook op prijs stellen als je een paar minuten wilt besteden om de enquête in te vullen.
    Naar de enquête: http://goto.traviangames.com/t-nl

[align=center][b][img]http://traviankroew.nl/dump/logo-tl.png[/img][/b][/align] [align=center][b][size=8][url='http://wbb.forum.travian.com/thread/465867-forum-richtlijnen/']Forumregels[/url] | [url='http://travian.nl/#spielregeln']Spelregels[/url] [/size][/b] [size=8][b]Travian: Legends support links[/b] Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: [b][url]http://t4.answers.travian.nl/[/url][/b] Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week![/size][/align]
  • Mooi antwoord. Ook geheel correct antwoord. Maar is het niet zo dat hoe sneller je de residentie/paleis herbouwd ook de snelheid van toename loyaliteit toeneemt?
    Bijvoorbeeld bij level 1 residentie/paleis 1% per uur en bij level 2 2% per uur?

Question everything.
    Refuse normality.

• Mooi antwoord. Ook geheel correct antwoord. Maar is het niet zo dat hoe sneller je de residentie/paleis herbouwd ook de snelheid van toename loyaliteit toeneemt?
    Bijvoorbeeld bij level 1 residentie/paleis 1% per uur en bij level 2 2% per uur?

Geen idee wat de percentages zijn, maar een hogere resi/paleis versneld inderdaad het proces.

“It’s better to be infamous than never to be famous at all”
    -Roger Stone

Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd :$ Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt ;)

:love::love:

Het zijn geen volledige percentages per uur, maar 2/3 van het niveau per uur.
    Dus als je residentie/paleis/commando centrum op 1 staat, dan krijg je 0,66 (afgerond) loyaliteit per uur terug.
    Maar dit wordt berekend over de tijd dat de residentie/paleis/commando centrum op dat niveau staat.
    Als je dus binnen een uur je residentie naar 3 bouwt, wil dat niet zeggen dat je voor het eerste uur direct 2 punten erbij krijgt.

Voorbeeldje:
    Je hebt Hoofdgebouw op 20, Residentie op 0, en speelt normale snelheid.

Je bouwt Residentie 1, dit duurt 16 minuten en 40 seconden.
    Die periode krijg je 0 punten loyaliteit erbij.
    Zodra 1 klaar is, wordt 2 direct aangezet, dit duurt 21 minuten en 50 seconden.
    Die periode krijg je loyaliteit naar ratio toegekend, even heel krap genomen staat je residentie 1/3e van een uur op 1, dus krijg je 1/3e van 0,66.... 0,22
    Daarna gaat 3 aan, dat duurt 27 minuten en 40 seconden.
    Ook weer hetzelfde, maar nu krijg je 1,33 (2/3*2) gedeeld door pakweg de helft: 0,66.
    De overige 11 minuten en 30 seconden van het eerste uur (je telt vanaf dat resi op 1 staat), krijg je 2 (2/3*3) gedeeld door ruwweg 1/6e = 0,33.

Je hebt dus in totaal 1,21 loyaliteit gekregen in je eerste uur.
    Dit is afgerond naar boven om makkelijker te rekenen, en het beter uit te kunnen leggen.

In sommige gevallen kan je ook onder de 1 uitkomen in een uur, en dan wordt het volgende uur meegeteld, en krijg je aan het eind daarvan het aantal hele punten te zien, de rest wordt meegenomen in het volgende uur.

• Ohh nice, dacht dat travian nooit nummertjes gaf bij zo'n dingen.

“It’s better to be infamous than never to be famous at all”
    -Roger Stone

Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd :$ Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt ;)

:love::love:

• Wedden dat het hoofddorp over te nemen is?

OUD: Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2), Valhalla/Carpe Diem (.com), CS! 2017 finals, Cup 2018 finals

Status: :sleeping:

• Dat zou niet moeten kunnen, tenzij je het account in zijn geheel op jouw mailadres laat zetten :p
    Bij meerdere dorpen is het hoofddorp alleen maar vernietigbaar.

• Tijd om je spelkennis wat te updaten ;)

OUD: Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2), Valhalla/Carpe Diem (.com), CS! 2017 finals, Cup 2018 finals

• Dit zou alleen mogelijk kunnen zijn als je pas een dorp hebt overgenomen, er een paleis neerzet, hoofddorp switcht en paleis weer afbreekt, of het dorp wordt aangevallen met leider en kata's voordat je een volledige punt loyaliteit hebt opgespaard.
    Iets wat in de praktijk nauwelijks gebeurt...

Maar ik ben ik niet als ik niet ook een testje doe, welke over 2 uur compleet zal moeten zijn.

• Dit zou alleen mogelijk kunnen zijn als je pas een dorp hebt overgenomen, er een paleis neerzet, hoofddorp switcht en paleis weer afbreekt,

vind je het erg dat mijn licht is uitgegaan en ik er echt geen hout van snap?
    Je zegt: Je hebt een dorp overgenomen (zeg maar dorp B), daarna een paleis gebouwd (in dorp B?) hoord dorp geswicht (naar dorp B?) en je breekt vervolgens het paleis weer af. Dan zou iemand anders dorp B wat je hoofddorp is over kunnen nemen?

Als tweede mogelijkheid opper je : "of het dorp wordt aangevallen met leider en kata's voordat je een punt loyaliteit hebt opgebouwd."

Die mogelijkheid kan ik snappen. Moet de aanval dus wel ergens tussen de 26 minuten en pak em beet 1 uur en 56 minuten na de eerste overname liggen. De 26 minuten is dan de bouwtijd van het eerste level van een paleis. De andere tijd is dan de 1,5 uur die het paleis nodig heeft om 1 % loyaliteit te genereren.

Ben nog benieuwd naar de uitslag van je test.

Question everything.
    Refuse normality.

• nee, hij snapt nog steeds niet dat je een hoofddorp over kan nemen ;)

• Goed dan,

Is al even geleden maar...

Als je een HD waarin een artefact ligt op 0 pop knalt, wisselt het HD automatisch... Dorp blijft bestaan vanwege arte....

Als je op 0 pop leiders timed, kan je het HD inclusief artefact overnemen.

Time er een held achter, om arte op te pikken, dan is het daarna foetsie....