🏅 Play like a Pro!

• Protip: Post in het juiste forumtopic, zo heb je meer kans dat je een deftige reactie krijgt!

"Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

• Gebruik de marktplaats als extra opslag door aanbiedingen te maken die niemand wil accepteren (zoals 1000 graan voor 2000 hout + tijdslimit van 1 uur en enkel allyleden). Handig in geval van graantekort of als je juist nog een uurtje wil wachten met npc'en en wil voorkomen dat de grondstoffen overstromen.

"Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

• Durf met 1 unit te farmen denkende aan EI,GR.. Efficiëntie :)

Voor de echte pro's: Farm met je kolonist in week 1 (bij farmstart) oases leeg, dan heb je sneller gs voor je 2de en 3de kolo en dus ook sneller je 2e dorp in handen.

NL7 Ms&Mrs Tourette - Gesticht! - NL6 - Xentus - Omertà - NL1 Borderline - Lab(i)el - NL5 Ben de Biel - Omertà

NL1 V-power – Disney - NL5 Pallas Athena – Olympus - NL1 Escape - Het Toetsenbord! - NL5 Kayako Saeki - The Purge

2017-2019 Travian no more

Current: NL4 Omertà

https://prnt.sc/vpc6p3

• Als je week1 een gladiatorenhelm krijgt verkoop hem dan gelijk voor veel zilver. (levert soms 200k op)

Oud lid van: MAGNOX, IJsberen, BvB, Valkyrion

• Ik begrijp niet goed waarom die link naar hier verwijst als deze wedstrijd al sinds 31 december afgelopen is? Wat nut heeft het dan nog een tip te plaatsen?

• Ik begrijp niet goed waarom die link naar hier verwijst als deze wedstrijd al sinds 31 december afgelopen is? Wat nut heeft het dan nog een tip te plaatsen?

Tis een maandelijkse 'wedstrijd'. Denk dat de 31/12 deadline onzin is in t start topic.

Elke maand krijgen de beste tips/tricks een beloning.

“It’s better to be infamous than never to be famous at all”
    -Roger Stone

Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd :$ Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt ;)

:love::love: