• Beste forum mods / game mods ,

Met het COVID19 virus dat europa lam legt en ons allen thuis doet zitten is het mss wel leuk om vanuit travian ook een actie te zien om ons bezig te houden. Dan denk ik aan een funserver , tot opdrachten dieingame wat opleveren tot mss een unieke goudactie met inplaats van 25% extra goud 50% extra goud :) . Het is maar iets dat me te binnen schoot. Op de Italiaanse speed zie ik een grotere activiteit dan anders. Dat zal vast geen windeieren leggen...

#stayhome #staysafe

Behold the glory behold the wonder, What we have made shall not be torn asunder, Such vast achievement stone and papyrus, Beneath the gaze of Isis and Osiris, Land of majesty, Where the heavens smile, Jewel of history shining, By the Nile

• Ze kunnen beter een lockdown server beleid houden en alleen 2 maal slow en 1 speed om de aantallen weer wat interessanter te maken.

Als je het vergelijkt met vroeger is het in en in triest en zou alles gewoon op 1 server kunnen.

Vroeger kwamen er servers bij omdat ze vol waren. Nou dat mogen ze wel eens terug gaan draaien

image.php?u=289460&type=sigpic&dateline=1285172721

Good old times vrijdag oorlogen draadje "There can be only one" travian_heartbounce.gif ~vrijdag~ travian_heartbounce.gif

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cleo - je moeder!
    Wist je dat er geeneen vrijdagger is die als ie moet kiezen tussen zijn pilsje en zijn dorpje, het dorpje kiest?

• Ze kunnen beter een lockdown server beleid houden en alleen 2 maal slow en 1 speed om de aantallen weer wat interessanter te maken.

Als je het vergelijkt met vroeger is het in en in triest en zou alles gewoon op 1 server kunnen.

Vroeger kwamen er servers bij omdat ze vol waren. Nou dat mogen ze wel eens terug gaan draaien

Zover ik weet is er in de afgelopen weken daar een stap in de juiste richting gezet. Ze spelen met het idee van server domeinen te mergen .

Behold the glory behold the wonder, What we have made shall not be torn asunder, Such vast achievement stone and papyrus, Beneath the gaze of Isis and Osiris, Land of majesty, Where the heavens smile, Jewel of history shining, By the Nile

• Er staan nogal wat server gepland binnenkort (niet alleen op NL) en ook de speed van jaarlijkse special staat om de hoek.

Ik heb even contact opgenomen en ze gaan maandag kijken of er nog iets speciaals haalbaar is. Zodra ik een reactie heb ontvangen zal ik me hier weer melden.

In de tussentijd, rustig aan en pas goed op jezelf en de medemens :)

Groeten,

Minke

• Top Minke las je antwoord nu pas . Zag inderdaad opde facebook en op de server merge topic dat er werd gesproken over iets speciaals. Ben benieuwd ! Bedankt voor je steeds snelle en volledige antwoorden trouwens Minke je doet dat super !

TK

• Is geen grap, dit was de enige datum met het oog op de geplande XV 2x later in april en gezien de huidige situatie wat paste :)

Groeten,

Minke

• TrolleKnots Ik hoop dat deze aankondiging een beetje is waar je op had gehoopt? :)

Groeten,

Minke

Jazeker ! top!

• Meer mensen die geregistreerd hebben en er vervolgens niet in komen omdat 'login does not exist'? (en als je opnieuw probeert te registreren: e-mail is al geregistreerd / wachtwoord bestaat al?)

• Meer mensen die geregistreerd hebben en er vervolgens niet in komen omdat 'login does not exist'? (en als je opnieuw probeert te registreren: e-mail is al geregistreerd / wachtwoord bestaat al?)

Dat betekent dat je wel geregistreerd bent maar dat je niet je activatielink heb gekregen. Neem even contact op met support die kunnen dit naar je sturen.

Post was edited 1 time, last by Ashwin ().