travian roa

• wanneer gaat die melding weg van die nieuwe server?
    kan je niet zelf wegklikken (tenzij via adblocker) en de server is al even bezig...

ik snap dat je volk te kort komt op die server maar ga dan niet mensen op andere servers pesten.

• Bedoel je dit?

Klik op het rode kruisje en de melding is weg.

NLX: Team Rocket, Zinderin, V-Vogels (Mr. De Uil)
    COMX: N&C (Thomas de Trein)
    RoA COM: Twelve Monkeys (Harambe)

• Gewoon acc deleten en nieuwe starten😘

[SIGPIC][/SIGPIC]

T2. S3 DizzleFie - ?
    T3. S4 Sundimtar - Premium. S4 Vladar - Premium!. S7 Linjal - Avoid. S3.com Hades - ValhallaNL.
    T4. S5 Vince - (L)ego. S4 Hades - (k)us. S1 EGO - Lab(i)el. S5 Push the Button - Walküre. S1.de Hades - Dirty!.

• Dit stoort mij ook al heel lang, en vind het ook belachelijk dat er na drie dagen nog geen crew-reactie op is geweest hier.

Ik had de verwachting dat het na een tijdje wel weg zou gaan, helaas is niets minder waar.

Het irritantste is, dat het boven mijn linklijst staat, die is vrij lang en daar moet ik nu voor scrollen terwijl dat nooit hoefde.
    Voor het hebben en gebruiken van die linklijst betaal ik geld aan travian, het is dus belachelijk dat de functionaliteit van die linklijst omlaag gaat door een niet te verwijderen reclame.

Do not repeat the tactics which have gained you one victory, but let your methods be regulated by the infinite variety of circumstances.
    (Sun Tzu, Art of War)

• Maak eens een screentje zoals ik dat deed dan? Je hebt hetzelfde schermpje, maar zonder kruisje?
    Via een andere browser dan?

• http://imgur.com/a/QBDuT

ts1.travian.nl

email van support:

Beste xxx,

Dit wordt vanuit Duitsland door gedrukt, wij kunnen er helaas niets aan veranderen :(

Hopelijk heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd. Mocht je meer informatie willen ontvangen, aarzel niet om contact met mij op te nemen.

Met vriendelijke groet,
    xxx - Support
    Jouw Travian: Legends Team

daarop gevraagd de boodschap door te geven aan "duitsland".

waarom heb jij die melding nog staan met het rode kruisje?

Post was edited 1 time, last by Fluxie ().

• Vreemd dat jij dat niet ziet nee.
    En ik heb me er eigenlijk nooit aan gestoord dus ik heb hem ook niet weggeklikt, vandaar, haha.

• Als je zoals romulus schrijft linkjes hebt dan moet je inderdaad scrollen of een scherm van 5 meter hoog hebben... de meeste laptopjes hebben dat niet.
    dan wil je dat ding dus weg hebben.

• Beste Fluxie,

We hebben de gegevens bekeken en het verwijderen van de informatiebox is mogelijk. Indien het niet lukt, will ik je verzoeken om een melding in-game aan te maken, zodat we dit nader kunnen bekijken.

Groet,
    Tovenaar

• Het verwijderen van de informatiebox is nu inderdaad mogelijk.
    Dit was een paar uur geleden nog 100% zeker niet het geval.

Er is dus iets veranderd, en het is fijn dat jullie dat opgelost hebben, maar het was zeker nog niet mogelijk voorheen.

Do not repeat the tactics which have gained you one victory, but let your methods be regulated by the infinite variety of circumstances.
    (Sun Tzu, Art of War)

• Het verwijderen van de informatiebox is nu inderdaad mogelijk.
    Dit was een paar uur geleden nog 100% zeker niet het geval.

Er is dus iets veranderd, en het is fijn dat jullie dat opgelost hebben, maar het was zeker nog niet mogelijk voorheen.

klopt.
    anders heb ik de mail van support nog wel ;-)

• Toch jammer dat het probleem dan slechts een tijdelijke oplossing heeft gekregen.

Ik heb nu wederom een niet verwijderbare informatiebox. En ik denk niet dat onderhoudsinformatie voor gisteren nog van belang is.

(Sun Tzu, Art of War)

• Toch jammer dat het probleem dan slechts een tijdelijke oplossing heeft gekregen.

Ik heb nu wederom een niet verwijderbare informatiebox. En ik denk niet dat onderhoudsinformatie voor gisteren nog van belang is.

Beste R0mules,

Hartelijk dank voor je bericht, het bericht gaat na verloop vanzelf weg. Voor de zekerheid, heb ik ze voor nu allemaal gedeactiveerd! (H)

Groet,
    Tovenaar