๐Ÿ“‘ Binnenkort! Een nieuwe look voor de stammen! ๐Ÿ“‘

• In de komende weken gaan we de oude afbeeldingen van de troepen vervangen door de bijgewerkte. Hieronder kun je een aantal filmpjes zien met alle veranderingen!

Germanen

Zie hier het filmpje van de Germanen!

Wat is Jouw favoriet? Die van mij is de paladijn; het is een prachtig paard <3

Galliรซrs

Hieronder het filmpje van de Galiers!

Welke vind jij te gek? Ik vind de settlers goed gelukt, ook het schattig hondje dat ze meenemen!

Romeinen

Hieronder het filmpje van de Romeinen!

En van de Romeinen zijn de pretorianen mijn favoriet! Ik ben dol op Romeinse geschiedenis en de preas doen me het meeste denken aan hoe de troepen waren in de tijd :D

Ik ben erg benieuwd naar jullie meningen! Wat vinden jullie hiervan?

?c=1&o1=ro&url=https%3A%2F%2Fblog.travian.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2020%2F04%2Fashwin.png

Post was edited 9 times, last by Ashwin ().

• Bij het lezen van de aankondiging maakte ik me even zorgen, na het fiasco met de layout van gebouwen.

Maar ik moet zeggen dat dit er goed uitziet!

I don't think you have the facilities for that, Big Man.

• Die Romeinse kolonisten moeten wel speciale genen hebben zo te zien. Twee bruinharige ouders maar wel een blonde zoon!

"Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

• Die Romeinse kolonisten moeten wel speciale genen hebben zo te zien. Twee bruinharige ouders maar wel een blonde zoon!

Vaak zijn kinderen blond maar verliezen ze die kleur op een later leeftijd hieris de wetenschappelijke uitleg :)

• Ik weet niet wat er verder allemaal gebeurt met die nieuwe look, maar draaien we travian nu op de nieuwe unreal engine, een plaatje laden van de nieuwe stam duurt bijna 2 uur.

NL3 -2015 Mrmai :gau01: - Victoria

NL3 -2016 Squirtle :rom03: - Pokemon

NL1 -2016 De Buikspreker :rom03: - Veto

NL4 -2017 King Schultz :teu01: - Midgets

NL1 -2017 Luxuria :rom03: - Cojones

NL2 -2018 Comus :teu02: - Hellas

NL4 -2019 Camila Cabello :rom02: - OR

NL15 -2019 Somnus & Mors :egy01:

NL2 - 2020 Eragon :teu01: - H&D

NL1 - 2020 Danny Whizzbang :teu02: - PB-FTA

• Ja, ik merk ook dat de grafische bestanden traag geladen wordt. Soms verschijnt de pagina met enkel HTML en zonder CSS, een grote wal tekst.

"Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."