Jak fungují BANY na czsk serverech

• Mé jméno je Veni a hraji na serveru czsk3

A teď bych vám rád popsal jak to tedy funguje

Jsem student a díky koronaviru trávím čas doma mám ho poměrně dost tak ho investuji do našeho účtů aby víc prosperoval.

Před 2 měsíci jsem začal aktivně klikat FL každých 6-7 minut.

Mám na mobilu nastavený budík který pípá každých 6 minut takže občas můžou být intervaly stejné ale ne vždy reaguji na budík tak rychle jako před tím.

Na konci března dostal v naší ali BAN hráč INFERNO mnoho lidí ho zná ze spousty serverů vždy byl v top 10 loupežníků a jak se mu vyplatil jeho čas vložený do této hry ?

Dostal BAN

Ale to teamu RET/jejich nefunkčnímu systému nestačilo pak začali Banovat na našem serveru za farmbota lidi kteří ani jednou neklikli FL ani ho dokonce nemají :D:D a když napsali na podporu že ani jednou ten FL neklikli že ho ani nemají protože přišli o offku tak reakce teamu RET byla přece náš systém je funkční tak tomu hráči místo kompenzace změnili BAN za Farmbota na BAN za automatické stavění vesnic :D

Pak čistě náhodou ve stejnou dobu dostal náš účet (Veni) a účet charlie.dani Ban za farm bylo to i ve stejnou hodinu myslím a účtu charlie.dani po opětovném prověření BAN neuznali tak dostal kompenzaci v řádu pár stovek zlatek a ale náš účet Veni který si nechal taky opětovně prověřit jestli je BAN právem dostal odpověď že ANO ban je oprávněný přitom musela být chyba v systému když ve stejnou dobu dva hráči jsou označení jako podvodníci (asi chyba systému) ale UN BAN dostane jen jeden

Nakonec nám nezbývalo než BAN -5% všeho kromě obilných polí přijmout

Hned po té co jsme BAN přijali tak jsem si stáhl program na nahrávání obrazovky a své klikání FL jsem si nahrával

Netrvalo to ani týden a BAN máme zase za farmbota nechal jsem si ověřit jestli je to zase z mojí IP adresy a bylo to z mojí

Tak teď čekám co bude dál ....

Pak tu je pár zajímavostí :