Veranderingen in de strafrichtlijnen reactie-topic

• Dus als ik het goed begrijp, niet dat het voor mij persoonlijk gaat voorkomen, kan er geen keuze meer gemaakt worden welk account je mag behouden, dit zal het Rule Enforcement Team voor ons kiezen?

Zij bepalen dus met welk account men mag doorspelen en dat is niet aan te passen?

• Hey muchacho,

Als oud bekende zou ik geld durven in te zetten dat dit inderdaad niet persoonlijk voor jou geldt.

De straffen zijn zwaarder geworden voor zowel pw share als multiaccount, je kan bij multiaccount nog steeds kiezen welke je mag houden mits het rule enforcement team dat toestaat.

Wat nieuw is dat er nu ook gekozen kan worden om alle accounts te verwijderen (inclusief main account), dit zal per geval bekeken worden.

Voor pw share overtredingen geldt dat dit bij herhaaldelijke overtredingen ook kan gebeuren bij alle betrokken accounts.

Gr,

Ashwin

?c=1&o1=ro&url=https%3A%2F%2Fblog.travian.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2020%2F04%2Fashwin.png

Post was edited 1 time, last by Ashwin ().

• En nu is voor mij de grote vraag: waar vind ik wat gewijzigd is? Dat had wat mij betreft toch ook in de aankondiging moeten staan en daar haal ik het niet uit. Is iets met multi-accounts, maar hoe en wat precies zou ik dan ook graag weten. Alsmede wat voor straf er dan op staat, want dat haal ik er ook niet echt uit.

• En nu is voor mij de grote vraag: waar vind ik wat gewijzigd is? Dat had wat mij betreft toch ook in de aankondiging moeten staan en daar haal ik het niet uit. Is iets met multi-accounts, maar hoe en wat precies zou ik dan ook graag weten. Alsmede wat voor straf er dan op staat, want dat haal ik er ook niet echt uit.

De huidige strafrichtlijnen zjn nu ook niet bekend, dat is niet iets wat openbaar is. Deze aankondiging is vooral bedoelt om spelers erop te wijzen dat cheaten nu nog zwaarder wordt gestraft en zelfs tot verwijdering van alle accounts kan leiden.

• Thanks, dit maakt het een stuk duidelijker.

Je kent me: Schieuwnierig to the max ;)

• Ook voor mij is het nu duidelijk, dank voor het antwoord Ashwin. Je zal mij niet kunnen betrappen op cheaten, ik heb zelfs een bloedhekel aan spionage. Helaas hoort dat laatste nou eenmaal bij het spel. Zelf zal ik ook daaraan nooit mijn medewerking verlenen.

• Ook voor mij is het nu duidelijk, dank voor het antwoord Ashwin. Je zal mij niet kunnen betrappen op cheaten, ik heb zelfs een bloedhekel aan spionage. Helaas hoort dat laatste nou eenmaal bij het spel. Zelf zal ik ook daaraan nooit mijn medewerking verlenen.

Fijn om te horen, helaas heeft Travian Legends zoals ieder ander online spel weleens last van cheaters. we doen ons best om dit aan te pakken! :)

?c=1&o1=ro&url=https%3A%2F%2Fblog.travian.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2020%2F04%2Fashwin.png

Post was edited 1 time, last by Ashwin ().

970x250_5Tribes.png