Voittopuhe nx6 / Victory speech nx6

• Account: Salty Susan

Sims: 12
    Def: 5
    Hero: 4
    Off: 112

This was my first real def account, and before the server began we made some goals for our account, which we accomplished. 8)

(goal)

40 Villages
    Top 20 sim
    Top 10 def points

I wanna thank everyone in ACAB for being a part of this awesome ally, and the leadership for doing a great work, only positive vibes from here :thumbup:

A special mention to my Swedish friends "Makkan and Pepsi-Ollan" Great players, and always a pleasure to team up with you guys! hopefully i see you both again <3

last but not least, Thanks to my awesome duals, "Veix and Murano" without you the server would have been non existing. Both of you did a great job on our account, and hopefully i meet you both again.

P.S. Murano we are still waiting for your Belfie <3

• Onneksi olkoon ACAB:ille voitosta!

Tilillä Shinra pelasin ja kuten aikaisemmin mainittu niin tilillä pelasi 3 alottelijaa, osa aktiivisemmin kuin toiset, mutta pelasi kuitenkin.

Alusta asti oli tarkoitus lähteä kokeilemaan WW-lanan kasausta ja kattoa mitä servu tuo tullessaan.

Alku servusta jaksettiin raidata ja tuli sieltä jotain viirejäkin parilta viikolta, innostus raidaamiseen sitten loppua myöten lopahti.

Kerittiin me pieni faktilappu raksaamaan, mutta sitä ei saatu sitten ajettua muutakun vasta WW-kylän haussa, joka syystä tai toisesta tulikin sitten tilille.

WW-lanan saatot jäi pieneksi syystä jos toisesta, vaikka rameja saatiinkin se 45 tuhatta.

Isot kiitokset kaikille liittolaisille jotka meidän säätämistä jaksoivat kattella ja ohjeistaa alottelevia pelaajia.

katotaan jos sit ens servulla pelattais ilman apupyöriä?

Erityismainintoja

Jupee: Kiitos että uskalsit meidät ottaa messiin.

Enkuli: Erityinen kiitos opastuksesta ja WW:n vahtimisesta.

Nisse / Aniara: Iso kiitos kanssa Avusta tuon tötterön kanssa.

Congratulations ACAB for winning the server!

I played on the account Shinra, we were 3 newbies playing on the account, some more active than others.

From the start we wanted to try building a WW-hammer and see what the server brings.

At the start we had the energy to raid quite alot and even managed to pick up couple top 10 spots during the first weeks. Towards the end our will to raid decreased as we had other stuff to focus on.

We made a small army to pick up an artifact, but it ended up being used to take the wonder village, which ended up for us to have.

Our WW-hammers troops ended up small, even though we managed to get 45K rams.

huge thanks for all allys that helped and gave advice during the server.

Special mentions:

Jupee: Thanks for taking us with you for this server.

Enkuli: Big thanks for all the guidance and watching over the WW

Nisse / Aniara: Also big thanks for helping with the wonder.

• Onnea voittajille eli meille!

Jups mops. Sitte kiitoksiin.

Kiitokset meille ja muille ACAB:n pelaajille!

Kiitos Pekalle ja Pätkälle liiton merkittävimpään opsuun osallistumisesta, Odinin nollaukseen.

Makkoolle ja Ryysylle kiitokset liiton tärkeimmän tilin pakittamisesta.

Veixille kiitokset, kun et varastanut Neven katalysaattoria.

Kiitokset Redolle ja Sidille hyvästä ja varmasta liidauksesta.

Kiitokset ww-raksaajille: Pav3, Naantalin Ministeri, Fosse, Redo, Sid ja Xerp. Homma skulaa!

Kiitos hienoista ww-lanoista!

Kiitos kaikille pakeille, erityisesti Sotalotille ja Wintagelle. Tyylikkäät pakkimäärät. :peepoNotBad:

Sitten tärkeimpiin kiitoksiin:

-Fosse kiitos hyvästä slurpsimisesta

-Lianille kiitos dualaamisesta ja parhaasta seurasta niin discordissa kuin myös irl ja anteeksi kun ei riittänyt moti pelata loppuun. Ps. Oot ihana

-moelle kiitos, olit tilin isoin Big Slurps muiden ollessa raittiita. Ja kiitos tilin pankkina olemisesta muiden ollessa köyhiä kelarottia.

- Nevelle Kiitokset dualaamisesta. Vahvistan paminan puheet todeksi, oot todellaki kehittynyt pelaajana paljon. Kenties seura tekee kaltaisekseen(?). Kiitos myös parhaasta idleseurasta ja tilin virkistäytymisilloista. Kiitos ku lähit mun kanssa lenkille. <3 Sinä oot ihana. :)

-Paminalle kiitos.

Oot myös kehittynyt pelaajana paljon.

T: Lian ja Neve Kuusamosta

Vaihtoehtoisesti

T: Neve ja Lian Kuusamosta

Lian @fix1 // Nysja. @fix2 // liangutin @fix3 // NYOLI! @fix4 // Apple Lija @fix5 //Gladiaattorit @fix6 // Rosa&Orjat @fix8 // Pieni ja Tuhma @fix9 // Sivistynyt @fix10 // HUPS! @fix13 // Nasty Nox3 // Death Note @nox4 // Gansta @nox5 // Big Slurps @nox6

Post was edited 1 time, last by Nuatri ().

• HALOO

Big thanks to everyone for a relatively competitive server. From what I have gathered, even though this server was not by any means perfect, longer endgames with more than two somewhat legit sides are a rarity these days.

A short summary of my views on other alliances

PFTN - What more can you expect with fogging a vast amount of defs and hoping for the best? I still wouldn't be too hard on you, your strategy was probably the optimal one for you in this situation.

YJ - Great players but seemed to lack inner cohesion and leadership to push the alliance into victory. Sadly also the home of the most unfortunately toxic player I have seen in this game.

PK - The most solid opponent of this round. Mixing old gurus and talented newer players seems to have been the meta for success on this server. Why fog the BPs in the end tho?

TK - Definitely annoying. Strong enough to build some offs, supid enough to just attack anybody near them, weak enough to not warrant a proper offensive response. With some coordination you would have been a formidable op alliance at least, but ended up being one of the memes of this server with elite konto leading the way. Clearly some internal issues throughout the server and especially in the end. It was not fun to play the pointless cat-and-mouse game with you, but it definitely was fun winning the exchanges and emerging victorious over you in the end.

In general, it was nice to see some ops going between other alliances. Often the top dog gets all the shit, but now the distribution was sightly more even.

My server

This was the first full round for me since 2013 and it was superb to see that this game can still produce fun moments as well as extreme frustration. My account Rook was created to assist Vetonipesi and our ally to secure the WW we set out to get and to build def, something of a chill summer round. Things quickly went south however as Vetonipesi, as the phrase goes, wasted their potential and became inactive after the first two weeks. YJ managed to destroy my capital with their first and only successful operation and TK’s most famous elite kontos started pressuring me. The help I got from our ally kept the account alive. I was about to hit the delete button, but the help from the team in ACAB was so generous that after the first hard weeks quitting was not an option. My cap was rebuilt quickly with boosts from allies and TK proved to be good only at killing defs by walling offs. TK continued their bombardment regularly for almost 2 months, but as their coordination was poor, we managed to fend them of easily while gathering some def points. The funniest incident of the server has to be TK’s WW capture operation in which the leaders forced one player to solo sweep the wonder resulting in us snatching the WW with less than 20k losses on my op hammer.

The account itself was nothing too impressive. The best feats have to be 1.7m def points of which a relatively large amount was from other players and snatching the WW practically for free. However, the journey of the account was a struggle and I wanted to write something about it and thank everyone who helped me along the way.

XerP for helping me out every time I asked for anything and sitting during the early days of the server.

Kadonnut for providing assistance during the worst nights of TK’s pressure and while I was away. This account would have been destroyed many times over if you had not safeguarded it with your presence.

Redo for his superb leadership and masterful tactics helping me out with catching TK hammers. As impeccable as in the olden days:D

Sid for excellent leadership and tactical plays with the WW capture. First time playing with you, cool dude, would play again.

Our -+ origo area warriors who were vastly outnumbered but managed to fend off the enemies countless times and deal some death along the way.

A special shoutout to the Tophat channel folks and ww builders. Great job on these exhausting positions.

And most importantly thenks to everyone in ACAB. A well-earned victory with some of the funniest memeing. Great banter and discussions throughout the server made our Discord interesting and kept the spirits up. Without your support, I would have quit early. This round was a prime example of alwesome players (both in and off game) and the best leadership in town coming togehter. Very impressive feats with hammer sizes, def point counts, population/village/cp numbers, and nice accounts in general. So many cherries that it is hard to see the cake beneath. Easily one of the best alliances I have played in.

Thanks,

ePro // Rook

Fix10 Savages - BRA // Fix11 Coll Smack - 420 // Fix12 Epic AFK - Brim // Fix13 InsomniaX - Aamuset // Fix15 Vladimir Putin - Punainen // Fix16 Barney Stinson - Heil //

NYS5x2019 Derpz - Spank! // N3x5 Päivin Perutut - Iginla // N3x6 Rook - ACAB //

• Jups mops ja onnea voittajille, cromeh&pav3 ootte ansainnu tän äijät❤️ ja redolle kans khyll ansaittu voitto, kun jaksanu kolome servua putkeen liidata hyvin❤️

Mitä voi tehä ku liitto täynnä lampaita ja valkoritareita. Mut kiitos kuiteki YJ väki mä rakastan teitä kaikkia❤️

Mutta mun mielestä oli mukavan letkeä servu ja tuli tehtyä se 500k keppiäki, vaikka 5k asukkaita ja punane pallo joka toinen viikko:) Terv. Chad Thundercock aka Tabaluga

You wanna know why we lost this round? We coom too much. You know i use to play as much as active players, then i found out that you need someone with money to account and not another kela rat aka wooggi(❤️) and now i am always cooming. But i just want to show for you that i am more than only coom.

Kiitokset:

>juhe

>Big Slurps, vaikka lian pilaski meiä viestittelyt

>kuona koska voitit servun

>redo oot komee

>cromeh, vaikka häviätkin minulle vitjapalli taiston

>Wooggi ku pellasit vie vähemmä ku mä

• Noh, lähetääs muistelemaan kevyttä kesärundia. VAI MITÄ JENGI! Teen tämän nyt pääosin itselleni muistoksi, mutta saatte tekin arvon pelaajat nautiskella.

Fiilis rundista: :blabla: Paniikki, paniikki, paniikki eli IHA JEES noin yleisesti.

Bunny Party

Pelaajat itseni lisäksi: Kisuli ja tanaali + ressukka (Gorre Soturi)

Tilin tavoitteet: Käyttiksiä -> opsuilua ja omasta halusta pakkeja.

Lopputulos: Hyvät mähinät saatiin aikaiseksi. Offi 4 pudottiin viimeisellä viikolla ja 0 ajoa natuihin.

Nimi tilille oli pienen pyörremyrskyn tulos ja parempaa olisi voinut olla! Tililäisiä piti olla alun perin Kisuli, meitsi ja ressukka, mutta ressulle tulikin oma tili ja sittasi kokoajan meitä. Käytännössä pupu, mutta pikku-pupu… Tanaali hyppäsi tilille faktipäivänä. Liittovalintana itse koen henk. koht tämän liiton (YJ) olevan paras paikka meidän tilille. Muualla oltaisiin oltu oikeasti aivan turhia tai ei oltais saatu kuitenkaan yhtään enempää irti tilistä.

Meidän rennosta tilistä tuli yllättävn raskas kun päätettiin mennä origoon harmaan rajalle yhdessä Kymppilinjan ja Gorre Soturin. Sinne rantautui onneksi myös pakkipelaaja Masa sekä Special Casen kompanja (Zircon ja cof). Itselle tuttuun tapaan iski hirveet paniikit koko paikasta ja naapureista, mutta onneks Kisuli sai aika usein pidettyä päänsä hyökkäilyistä ja ”vaarallista” kyläpaikoista. Valtailut jäi vähän omalle harteille ja siinä näkee ehkä tuloksenkin kun moti vähän katosi siihen puuhaan. Tylsä servuhan tämä oli/olisi ollut jossei itse oltas lähdetty kehittämään tekemistä 😊

Meidän tili teki just sitä mitä pitikin ja ehkä enemmänkin. Osallistuttiin lähes kaikkiin liiton opsuihin vielä kun niitä oli (fakeopsuihin sekä oikeisiin) ja sitten soolo-opsut mukaan lukien. Kisuli on iha huikee kun jaksoi paikottain suunnitella, hämytellä päivätolkulla, skodeta ja opsuta. Myönnän itsekin rehkineen skodeilusta hetken faktien jälkee ja kun saatiin Wintageilta pikkupopot... Kuitenkin mitä kaikkea tuli tehtyä niin puolet mennyt vähän ohi mitä kaikkea Kisuli halusi tehdä tai lähdettiin tekemään. Välillä lähti pelaajien boostereita, joskus ajettiin offeja ja sit taas meni jonkun pellot… Iha huippuhauskaa näin jälkeenpäin ajateltuna, en ehkä arvostanut tarpeeksi tilillä. Kiitos ja anteeksi Kisbe <3

Mitä Bunnyist muuta kerrottavaa? Hitosti kaikkea tilin sisällä ja kaikkea liitossa. Turhan paljon herätettiin tunteita liiton puolella, mutta aktiivisuudesta ei jäänyt kiinni.

Ps. Mä Kisuli opettelen oikeasti nyt pelaamaan budjetti-tilillä…

</3

VÄHÄN MAISTIAISIA mitä touhuttiin:

Tilin pupuista:

Kisuli: Oot ihan paras. En olisi ikinä uskonut viime runin jälkeen, että voin luottaa johonkin pelaajaan kuin kallioon. Aina kun jätin tilin sulle niin pystyin oikeasti hengähtämään ja antaa vain olla. Teit enemmän mitä oletin, pyysin tai mitä kukaan ehkä oletti. Jaksoit suunnitella soolo-opsuja, skodesit kohteita ja piinasit haukkalaisia…

Meidän piti pelata rennosti ja sitä aina yritit itsekin muistutella, mutta mopo lähti vähän käsistä ehkäpä molemmilta. Olisi varmaan tullut vielä isompaa ja parempaa, jos oltaisiin saatu enemmän pelitunteja. Isot kiitokset kun jaksoit aina laskea kaiken mitä ikinä tarvitsi ja autoit sendiaikojen laskemisessa kun itse en jaksanut ja pidit yllä tuota hullua warwar - meininkiä. Toki, tämä ei ehkä ollut aina minulle servulla kauhian mielekästä (tämä warwar), mut parhaani itsekin yritin. Harmitti tietenkin kun pari kertaa minut hylkäsit, mutta ekaa kertaa pelaaja lopettaa hetkeksi pelaamisen yhteisellä tilillä mikä ei johdu minusta ( XDD ). Kiitos kuitenkin, kun jaksoit pelata ja kiitos kun palasit aina takaisin. Ilman sinua tämä tili ois ollu iha yhtä turha ku valtaosa servun tileistä. Ja toinen harmitus alkoi siitä kun lähdin jonottaa keppejä ja et ollu kovi innoissaan asiasta… Opin myös sinulta paljon ja tiedän taas jatkossa mistä TYKKÄÄN tilillä ja mistä EN tykkää.
    tanaali: Moro. Hyppäsit idleemään tilille faktipäivänä 0 sopparilla. Sinusta oli paikottain paljonkin apua tietotaidollisesti sekä pelillisesti öisin kun kerkesit. Tulee heti mielee, että laskit mulle yhdet sendiajat ja wareja jouduit vähän tekemään – hehe! Kiitos näistä 😊

:saint:

ressukka (Gorre Soturi): Kiitos ja anteeksi. Olit erittäin rasittava paikottain, mutta isona henkisenä tukenakin tilin kannulla. Pelituntisi jäi syystä tai toisesta vähäisiksi, mutta alkuservusta päästit minua muutamat kerrat ajoissa nukkumaan mistä kiittelen eniten!

Liitosta Yksinjättäjät (YJ)

Olen yllättynyt kuinka silmätikuksi YJ:t joutuivat, koska liiton piti olla puhdas opsuliitto. En ymmärrä miksi lähdettiin edes raksaamaan omaa ww:tä. Liidut Lantti ja t0mbl hoitivat mallikkaasti hommansa aluksi, mutta sitten pojilla alkoi pieni alamäki. Esimerkiksi alkuservusta tuli lähes aina koppailuja farmien hyökkäilyistä, pienet kiusaamiset hoidettiin, kakka-vetonipeden offit vallattua ja jne.

Liittolaisille yleisesti kiitokset. Yllätyin positiivisesti miten viihdyin, vaikka muutama nega-goose oli joukossa. Totesin ääneenkin oliko nyt viikko servun alusta, että en ole aikoihin viihtynyt liitossa niin hyvin kuin teitin kanssanne. Ei tarvinnut repiä itse hiuksia päästä kuin pakkipelaajien itkemisestä (lue: yhden tilin) ja siitä, että liidut voisi järkätä enemmän opsuja. Onneksi Bhulli tuli auttamaan parin opsun suunnittelussa ja pakkipelaajille hatunnostot aktiivisuudesta! Meillä oli kyl ihan hurjat pakkipelurit ja aina kärppänä auttamassa muita vaikkei liiduistakaan olisi kuulunut mitään. Sääli teille kun varmaan söi sitä pelimotivaatiota kun tuli pitkiä tylsiä jaksoja.

Täsä autoin t0mblia.

Erityiset kiitokset/maininnat:

Tililäisiäni (puput) kiitin jo ylempänä, mutta erityiset kiitokset vielä kerran Kisulille. Olet ihan best!

Tilille Ruskea Rami (naiminen, Just4Fun, Shut, Ziggy): Hienoa duunia pakkien kanssa ja kiitos hyvästä seurasta. Naimiselle vain pitkä miinus kuinka rasittava olit pakkien suhteen ja kapeakatseinen. Ihankö muilla ei olisi joukkoja ruokittavana kuin teillä, valittamista jokaisesta asiasta jne. Hyvä tyyppi olet mutta raskas pelikaveri! Onneksi teillä oli Justi piristämässä arkea 😊

Tilille Terra Nova (Luikero ja Besmo): Kiitos kun tulitte servulle ja aktiivisuudestanne. Olitte aina laittamassa pakkia ja auttamassa kun apua tarvitsi. Luikerolle kiitokset myös monista avautumishetkistä.

Tilille Kymppilinja (Juhe, Alfaz, Eba, Jaatinen): Tilinne tuli näyttävästi servulle ja siihen se jäikin. teistä oli iloa ja apua, mutta myös työtaakkaa itselleni. Kiitos kuitenkin ja onneksi olitte meidän naapureina.

-> Juhe: Erityiset kiitokset kun tulit aina auttamaan hädässä. Milloin unohin panimon päälle niin aina sulta kerkes pultit eteen tai milloin piti pakkia siirtää. Olet myös kehittynyt loli-pelaaja, jatkappa treenaamista.

-> Alfaz: Hyvä sä, hyvä mä ja meidän joukkue. Jaksoit servulla pidempään kun oletin, mutta jätit surullisesti Juhen vähän yksin. Kiitos kuitenki hyvälle loli-seuralle ja muutenki 😊

Tilille Onni: (Jabbe, Zanttu, Bueeulf): Kiva lappu, kivat tyypit. Oli ihana tutustua teihin Jabbe ja Zanttu , Bue jäi vähän tuntemattomaksi. Kiitos runista, toivottavasti vielä törmäillään(:

Tilille Dewan Wunocks (Bhulli ja Hive) : Hyvä te, hyvä Bhulli. Teiti tiliki oli iha hullu. Bhulli jaksoi painaa aktiivisesti melkein loppuun asti ja auttoi liiduja. Vaikka olit vähä kärttysä (tai näin aina välillä tulkitsin), niin aina asiallinen ja oli mukava tutustua teikäläiseen!

Tilille Kanaalirapu (Epekki, Junnu, nikkke, tonttu) : Teiät unohtamatta ihana nikke ja epe. Epe hullu piiskuri ja Junnusta oli apua servun alussa kun piti huutaa huutiksesta jotai meiti yli ku ittelle iski huono omatunto. :))))

Lantti: Kiitos alkurundista ja aamun sittailuista. Draamat sikseen ja hyvää mieltä! Yritit varmasti parhaasi, mutta kuka totuutta tietää mitä liitossa tapahtui oikeasti. Autoit aina kun tarvitsin apua, mutta meinasin menettää hermot aika monesti kanssasi asioidessani. ESIM tämä Gorre sählinki.

t0mbl: Tietääkseni ainoa pakkivastaava. Aina hoidit hyvin hommasi kun paikalla olit (eli lähes aina). Oli kiva pelata pitkästä aikaa samassa liitossa, tätä olin odottanutkin. Olit myös liiton ykköspelaaja ketä näin eniten kesän aikana, ET VEDÄ siitä, oli kiva tutustua noi niinku muutenki :3

Muukalainen: MOIKKA MUKU, OLI HAUSKA TUTUSTUA!

WuT: Kiva kun kävit servulla pyörähtää ja saatiin 50 gelbsii 😊 Edelleen odotan milloin saadaan pelata samassa liitossa!

Lemppari vihu-lista jäi lyhyeksi: Kote. Kiitos kun pysyit samana Kotena vaikka olit vihuissa 😊

ACAB: Onnea voitosta, mutta liian ilmiselvä voitto. Kesärundi toki, mutta tämähän on yksi keino pilata servut. Hienoja lappuja myös!

Kiitos kaikille servusta! :thumbsup1:

Post was edited 4 times, last by Jadsku ().

• Moromoro:D

Kai se pakko on jottai skriivaa, vaikken todellakaa ainakaan tässä vaihees viestiä tiedä mitä oon kirjottamassa. Tota surullisenkuuluisaa YJ-liittoaha tässä tuli Lantin kanssa liidattua kohtalaisen heikoin tuloksin, mut käytänpä vaikka tän oman viestini siihen et selittelen vähä meininkejä. Omasta tilistä (Alfred J. Kwak, tilillä pyöri t0mbl, Lantti ja RONI(idle):D) en kirjota yhtään mitään, ku tuo lopputulos eli nätisti sanottuna kasa paskaa ei imo sellasta kunniaa ansaitse. (lähes) Fakteihin asti meil oli tosin aika kova setti tossa.

Servulle tuli tehtyy Lantin kanssa liitto ilman sen kummempia suunnitelmia. Tää "puhdas opsuliitto" -juttu ei oikeesti pidä täysin paikkaansa, pikemminki rekryttiin jokune tili niin et "TULKAA TULKAA MEIL ON HITOSTI OBSUJA TÄÄL:D". Muille sit sanottii et ei tehä midist mut silti jodist. Oma kakku oli alusta asti mahdollisuutena, kuten myös ovet auki kaikkiin mahdollisiin suuntiin (kyllä, myös ACABin suuntaan) diplojen kannalta.

Servun alussa oli taas helppo huomata, et ACABin suuntaan ei välttämättä ookkaan ne diplot auki. Servun ekana päivänä oli jo ihan selkeesti huomattavissa se, et pelaajamateriaalin puolesta servulla on kaks relevanttia liittoa. Niistä ACAB oli selkeesti servun paras, ja YJ yks huonoimmista. Onneks PK:n porukka veti kerranki sen verran hyvin. et rundissa säily ees jotain mielenkiintoa.

Mites sitä sit kommentois tätä meidän liiton saamaa kritiikkiä? Pakko myöntää - en ainakaa ite ymmärrä kaikkea saatua negatiivista palautetta ihan täysin. Toki liiton potentiaali jätettiin pitkälti hyödyntämättä, mut sekään ei varsinaisesti oo pelkästään liidujen vika. Opsuhalukkuutta kyllä kyseltiin aina välillä (itseasiassa huomattavasti enemmän ku jengi on ny väittäny), mut vaikea niitä opsujakaan on vääntää jos osallistujia on kolme. Liidutilin turhuus ei myöskään oo liiton yleisestä tasosta puhuessa millään tavalla relevantti juttu (lue: yhtään sen enempää ku muidenkaa tilien turhuus). Overall oltiin kuitenki ainakin mun tietääkseni kaikista aktiivisin liitto, mikä on kyl yleisesti ottaen helvetin surullista. Yleisesti ottaen liitossa näky se, et ihan muutamaa poikkeusta lukuunottamatta kukaan ei jaksanu tehä oikeestaan mitään 100% kunnolla, vaan mentii jatkuvasti siitä missä aita oli matalin. Toki ymmärrän ton ku liiduilta saatu esimerkki oli monesti kans tota:D

Sinänsä vähän vituttaa et miten paljon paskaa on joutunu servun lopun jälkee kuulemaan, etenki vihuilta, kenel ei oo mitää hajua mistään. Liidun nakissa muutenki se paska homma, et jos ei yksinkertasesti ehdi, ni mitään ei tapahdu. Tällä servulla ei ehtiny, eikä ollu kyllä hyvän alun jälkeen ihan kauheesti mielenkiintoakaa. Siitä pahoittelut koko liitolle.

Kiitokset, haukut jne. kaikki samassa paketissa:

Lantti: Meil oli iha jees meno fakteihi asti ja tiliki näytti iha pelattavalta, mut sen jälkee tais molemmilla olla muutaki mietittävää ko kyläpeli. Välillä sain kyl mielestäni vähä liikaa palautetta siihen nähde, kuinka paljon pelasin ite tota tiliä ja hoidin liiduhommia alus. Jollai muulla ajalla ku nyt oltais varmaan saatu pelattuu ihan oikeesti legit tili tästä.

RONI: Positive vibes positive vibes, toit kivasti positiivisii viboja tilikannulle (olit kyl muute kusiuseless huutista, mut ei se midist ko positive vibes eikä muuta odotettukkaa).

Bhulli (Dewan Wunocks): Kiitos siitä ku teit opsun vai pari, ja kiitos muutenki siitä et sun tili meidän liitossa oli. Harmittaa sun puolesta, et meidän toimesta ei pystytty antaa sitä, mitä sinun tilis olis liitolta tarvinu.

Kisuli (Bunny Party): Sinu ansiosta oli mullaki välillä tekemistä, ku joutu scodeja sendimää ja kerran kaks hankkii pakitki vihujen kostoi varte:D Monsteri offipeluriha sieltä löyty, niinku tiedossaki oli. Samat sanat teille ku Bhullille, kiitos ja anteeksi ku ei saatu opsuja ulos teidän ansaitsemalla tahdilla.

Jadsku (Bunny Party): Kiitti sullekki, oli kiva päästä vihdoinki pelaa aurinkomatkafarssin jälkee sunki kanssa samalle puolelle. Hyvää duunia teitte Kisulin kans tilillä, ja oli kiva miittailla pelin ulkopuolellaki.

Ruskea Rami: Kiitti jäbät, iha monsteri pakkitili. Sääli teidän ja muidenki pakkitilien kannalta, ettei saatu tornin lisäks pakkipisteitä oikeestaa muualta. Naimiselle erityismaininta servun isoimpana k*rpänä ja muutenki hyvänä äijänä + 7 heittoa meitsille hävinneenä. Meinasin laittaa erityismaininnan myös justiksel, mut se tietää olevansa skenen alfoin jätkä ni en ees laita.

Tap Machine, Keppihevonen, Terra Atlas: Siinä kans kolme hemmetin kovaa pakkitiliä, jotka jäi ehkä vähän Ruskean Ramin varjoon. Sairaan kovat setit teiltäki kaikilta, pakit liikku ku tarvi ja niitä oli iha kivasti. Kiitos.

Onni: Komia hammeri, ja muutenki sairaan kova tili. Kiitti jäbille, toivottavasti törmätää viel.

Kiitokset YJ-liitosta muillekki kenen kanssa homma toimi niinku kuuluu: mutsis, Special Case, KanaaliRapu (Epe ja Junnu siis), Kymppilinja ja Masa. Muut oli enemmän tai vähemmän kusiuseless suurimman osan rundista. Btw, Muukalainen on komee ja hyvä äijä.

Sid ja BärsC: Kiitti lempparivihuil, olitte tosi komeit ja hyviä myyräämää ;););)))))) ) ) ):) <3

KIITTI JA MORO:D KATOTAA ENS SEREVULLA UUDESTAA:D TOIVOTTAVASTI ON VIKA SEREVU SE:D

Fix3-Fix10 / Fix21 Märkä-Simo @ PK / Fix22 Last Season @ HUNT / Fix23 Chuck Bass @ GG / Fix24 Reddington @ KK / Fix25 Nemo @ Didney / Fix26 Hugh Hefner @ AD / Fix27 Demeter @ Olympos / Fix28 MAUNOMATO @ MNK / Fix29 Fifth Member @ Sepä Se! / N3x1 Lumberjack @ Humbug / N3x3 Midget Skandalf @ KuRa / N3x5 t0mbl @ Overkill

Post was edited 1 time, last by t0mbl ().

• Dont hold your breath :)

Proud owner of 10 points and a parrot badge.

• Pakko vielä kirjottaa, ja kiittää. En tomblin uskonu meitä kiittävän.... Joten.... pakko sanoo et on muutama ihminen travian genres keitä kunnioitan. Tottakai Redo, mutta toinen aina ollu tombli. Miksi mentiin osaamistason alapuolella tällä servulla, en tiedä. Mutta kiitos tomblillekkin melkein rehellisestä diploilusta. Päästii melkee siihin mihin pitäs.... Joten suuri hatunnosto täältä, vaikka servu meni näin. Odotin tarinaasi 😊

• Thank you all about server! This would be one of the servers I will remember. I asked bärsc to be my dual after previous server, because somebody thought that it would be fun to see two solo players at one account. I was first doubtful about having dual, but after a little chat it was clear that we have similar thoughts about account and so Sotalotat was born. Goal was to do as much spearsman as possible and of course to sims. Lucky me, Bärsc liked about planning and counting stuff, so i just had to lots of basic work at account and that was more than fine with me. I think that our account was as good as it was, because we both played good hours and did solid hard work.

Bärsc did tell all relevant things about our account. We had good plan and better outcome, did at least 4,2 million spearsman (more than i could ever dream) and making a new deff points record at nordics, which was nice bonus. I enjoyed really much playing this server, sometimes was a bit exhausted with the big partys and quequing and settling new villages and also doing 40-50 hours work per day, but it was really fun and addictive. Also don't hate raid anymore (really hate teuton merchants instead)...

I have to thank our alliance ACAB. So many excellent and experienced players, i learned a lot during the server. Thank you all for fun content and somewhat civil conversations at discord!

Big thanks to leaders too, everything seemed so precise and smooth. Respect! Thanks and congrats to ww-builders vetonipesi and all the sitters.

Bärsc (Sotalotat): Kiitos, kun olit paras dual. Opin mielettömästi sulta servun aikana uutta ja pidit meidät hyvin kurssissa. Erinomaista duunia painoit tilin eteen sekä suunnitellen että pelaten, vähän ikävä tulee to-do listejä sekä tilipalsuja. Kiitos kaikista mukavista ja asiallisista keskusteluista servun aikana, suhun kyllä pysty luottamaan joka saralla, kovat rispektit!

Qrps (Wintage): Kiitos peliseurasta voicessa, teit alkuservusta kaikinpuolin mielenkiintosemman pelata. Kiitos myös myöhemmistä seikkailuista! <3

Kotetzuru (Peepo-Serkku): Kiitos keskusteluista discossa ja sittauksista monessa tiukassa paikassa!

Kiitos myös muille sitanneille, ja kaikille tileille, jotka otti kestoja mahdollistaen sen, että meillä oli ohjeisiin mennessä 2,1m keppiä elossa.

Erityiskiitos ruokkimisista Fosselle (Setämies)!

Kiitos Wintagelle hyvähenkisestä kisailuista simssin ja pakkien teon parissa ja onnittelut huikeasta sims-enkasta!

Best regards,

Laurushka (Sotalotat)

• Onnea voittajille :)

Kiitokset päälliköille

Kiitokset mun miehelle ja lapsille <3

Kiitokset ruokakannusta (runkannu ja riitelykannu aukes mulle vasta loppuservusta)

Kiitokset sille, joka vei rakennusohjeen haukan silmäin alta, hieno :)

Koska oon asiallisten herrasmiesten, rauhan ja sopusoinnun ystävä, erityiskiitokset Kotetzuru, nise, ePro ja XerP

YyberHyvät@fix1 / LadyGodiva@fix2 / Lumikki@fix3 / By Your Side@fix4 / Sarri&Flemming@fix5 / Gladiaattorit@fix6 / Abhorsen@fix8 / Sisu&Susi@fix9 / Reddington@nordics3x4 / Guns N Roses@nordics3x5 / Bartenders@nordics3x6

Post was edited 1 time, last by Ruusu ().

• Onnea voittajille!

Vihdoin ja viimein löysin motii raapustaa tänneki jotain. Eli vähän kuulumisia tilitä TiiviTaavi ja liitosta PK.

Servulle lähdin uuden vanhan, mutta rautaisen enkulin feat. janakoon voimin keräilemään pakkia ja jäähyjä.

Pakkeja tuli enemmän kun jäähyjä. Eli ei menny ihan putkeen..

Enkuli ja muut on jo servusta kertonu kaiken oleellisen, joten turisen nyt teille omista kokemuksita, heh ;D

Alku oli stressaavaa, faktit oli stressaavia, loppu oli stressavaa, vain resujen säästö oli jees.

Alku meni hyvin, faktit meni hyvin ja resujen säästö meni hyvin. Eli aika 5/5 omasta mielestä.

Tuli siinä muutama ohje ja ww vissii kans napattuu. Meiä tili ajo hurjan lappunsa ohjeesee (pieni ware vissii).

Tilillä roolini oli sekatyömies ja liitossa diplo. Diplot hoitu hyvin, lopussa koitin parhaani, mutta Acab torjui vastustamattoman tarjoukseni.. Sidi tietää siitä enemmä ;D

Tuo oli niitä harvoja diplojani. Kannuilla oli mukavaa, paitsi niiltä joilta lensin pellolle.

Omat saavutukset: Jäähy kielenkäytöstä.

Kiitokset:

Koko PK:n liitto, ihania tyyppejä, hyvä henki ja kovaa yrittämistä. Lämmittää tällästä homoo sydäntä.

Enkuli: Loistava duali, loistavat pakitukset ja hirveetä venymistä! Rinssini <3

Jupee: Liidu vailla vertaa, harrastaa vaikka miekka taisteluu liiton puolesta, rispektii <3

Janakoo: Autoit meitä/ minua vaikka missä, oli mukava telakoitua <3

Ato: Suurta rakkautta sinne <3

Yoloswaag: Pitkän ruinaamisen jälkeen sain sinut mukaan ja nautin täysin rinnoin, oot sexy <3

Doddds: Kiitos avusta loppu servusta, oli kiireitä ja autoit suunnattomasti <3

Paranoia: OMG love x 100 <3

Makayyy: What can i say, those Ops was diamond <3

Piina / Jaatinen: PULLAKELLO!!!! Ja sexy parralle suuret kiitokset monestakin asiasta, plussana kiva ww lapanen <3

Liisu ja Nappo: Ihanaa työskentelyä, ww lappu ja lopuksi se määrä pakkeja, hattu päästä <3

Uninalle ja Vehi: Ensikertalaiset jotka hoiti homman kotiin paremmim kun kokoneu homo DTM:ssä. WW, WW lappu ja narrit ym. ei voi muuta kun ihastella teiän rohkeutta <3

Nisse: Oot raudan luja kaveri, ei voi muuta sanoa <3

Bonobo: Wow, komia lappu <3

MLK: You're the man ;D

Perttula: Oot ihq <3

Noh tää vois jatkuu ikuisuuksiin, rakkautta teille kaikille!!!!

In english: Nice round, much love, sad ending..

-Esa

Retired since 2019.

Post was edited 1 time, last by Lepakkoesa ().

• Moikka moi, meinas unohtua! Kävin tarkastamassa onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolen tällä kierroksella. Lopputulos nyt oli mitä oli, mutta ainakin oli hauskaa, tavallaan.

Tilinä oli Kymppilinja ja liittona YJ. Tilillä pelasi minä (Juhe), Alfaz ja maskoteiksi jääneet Jaatinen sekä Eba. Tilin tarkoituksena toimia hybridinä, tarjoten päätoimisesti pakkia ja opsulappuja. Meikäläinen baitattiin pelaamaan kerrankin kovaa, niin tilikin oli siihen asti aika muikea. Harmi, että allekirjoittanut jätettiin yksin ja enempi tai vähempi alkukierroksen capinkääntelyä ja sittausta lukuunottamatta (kiitos Ruskea Rami, erityisesti naiminen ja Just4Fun) ketään muuta ei edes kiinnostanut ns. auttaminen :D Jadskun loppupelin pretonjonotuksia nyt ei sovi unohtaa, kun ei itteä ihan enää peli motivoinut.

Tili lähti kivasti, kultaa paloi vähän liiankin kanssa, mutta lopputuloksena meillä oli serverin kolmantena toinen kylä. Siitä eteenpäin pyörittiinkin ns. kärjessä. Siihen asti kun pelimotivaatiota oli (D35-50) tili pyöri top10:ssä, ollen rankeilla katottuna kovin romppupakki. Faktien kohdalla 100k pretoa, 2 käyttistä ja yksi raidi-EI-kylä. Työkuorma alkoi itellä ainakin kasvaa ihan oikean elämän puolella sellaiseksi ettei vaan riitä into tuijottaa näyttöä 18-20h päivässä, joten lopputuloksena alkoikin tehokas idle. Idle oli muutenkin melkein koko liiton motto keskipelistä eteenpäin, sopi kuin nyrkki silmään. Pretotkin jäi loppupeleissä tyhjänpantiksi, yhteen alipakitukseen kävi kuolemassa iso osa ja ohjekylässä/sitterisähläyksissä/omasta mielenkiinnosta kuoli sitten kannareihin joku osa.

Discordissa oli idlen sijaan sentään menoa, meinaan hauskaa mähinää ja psykoosimylvintää. Sekin vähän kyllä loppua kohti muuttui idlekanailuksi, mut kaikkineen iha oookooo. Liiton tasolla lopussa jaksoi yrittää enään harva, tosin se nyt on lähes aina tavoitteettoman serverin synti, että ketään ei kiinnosta jos ei ole alusta asti jotain kunnon tavoitetta. Enemmiltä draamoiltakin tavallaan vältyttiin, ihan ok siis. Helpottaa kummasti kun riehuu menemään ilman isompia ennakkoluuloja.

Jotain jotain

Oman tilin poppoo: oli hauska tutustua, vois ottaa uusikskin jos vain motia riittää...

Bunny Party: tutkapari - mikä olisi parempaa huumoria, kun Kisuli (ja JADSKU) hommaamassa pakeille tai offeille töitä ja Jadskulla välillä paniikkikohtaukset päällä :D + "TEKOSYITÄ, TEKOSYITÄ, TEKOSYITÄ" hakkaa kättä yhteen PS. Mulle luvattiin sittausta, ei vittuilua idlaavasta Juhesta:D

Cromeh, Pav3 & Redo: hauskaa oli taas, vaikka eri puolella pelattiin ja nyt jopa kerettiin sekoilemaankin pariin otteeseen

Aiu: lokki-summoner ja meemiukko :D

Junnu, Just4Fun, naiminen, t0mbl, ym HULLUT: hauskaahan oli

Liiton ainoot ainoat alusta loppuun aktiiviset tilit pelaajineen: Dewan Wunocks, Kanaalirapu, Tap Machine, Ruskea Rami, Terra Atlas, Onni - jaksoitte ees yrittää loppuun asti, vaikka servu näytti iha trollilta d50 eteenpäin.

:PES_unicorn:

Post was edited 1 time, last by Juhe ().

• onnittelut ACAB ansaitusta voitosta..

eihän oikeesti ees pitäny lähtee pelaa mut Jupee sai houkuteltua messiin ja niin sitä taas kerran oli rompputili pystyssä. tilin nimeksi tuli Jääpala..

mitään suurempaa tilillä ei tehty, faktilappu josta loput seinään ekassa opsussa.. ohjelappu ja jonkinlainen ww-lappu.. ilveilijää vallattiin kylläkin urakalla ja parhaimmillaan about 150x ennenku sai unesotiksen uudestaan..

sims 10

offi 12

pakki.. ei niit ollu ku nimeksi ehkä

hero jossai 20-30 paikkeilla

kiitos koko pandakerholle hyvästä rundista ja yhteishengestä .. voice porukalle hyvistä hetkistä ja turinoista.. ehkä taas ehkä ei.. kuka tietää

• Was good round, thanks for all the good allymates for fun times in discord and all.

edit: played on salty susan

edit2: my duals, murano and laicos were cool to talk with and they are both very good players

Post was edited 1 time, last by niCid ().

• Ajattelin nyt itekki kirjotella tänne, kun ei näkyny pahemmin PFTN porukalta olevan :D

Tilistä:

Eli tosiaan tili oli V.W ja tehtiin huikeet 12 kylää muistaakseni ja seinättiin naapuriin n. 150-200 pässiä ku koitettiin tuurilla vallata kyliä XD Tilillä oli tarkotuksena väsätä hieman keppejä, mutta ei jaksanu oikeen tehä sitäkää, nii tehtii vaa päälliköitä.

Liitosta hieman:

Eli PFTN (alunperin Netti)

Lähdettiin pienellä n.10 hengen porukalla liikkeelle servulle ja servun alettua sitten muutama tili tais liittyä porukkaan mukaan ja porukka tais kasvaa sinne 20 tilin tienoille. Sitten jostain syystä yhdistyttiin Meatballsien kanssa ja saatiin aikaseksi PFTN (aka NettiPulla) ja sen jälkeen vielä yhdistettiin voimat SW liiton kanssa ku ilmeisesti jotku halus sumuilla huolella :D TK:ki tais lopussa auttaa meitä ku hukattii ohjeet johki :D

Liitossa ei liidua oikeestaan ollu koko servulla, paitsi ehkä lopussa SW liiton vahvistukset: MAOD ja HappySlappersin ukot + alkuperäsestä porukasta kapa/jyke hiema liiduili siinä faktien ja ohjeitten välillä. Pakkeja järjesteli hienosti ZooraiK ja Kapa hoiti opsujen suunnittelun ja ite toimin opsujen kirjurina :D

WW taisto meni nyt siihen malliin mitä oletettiinki. Eli tosiaan meillä oli liitossa laput yhteen tiputukseen ja se käytettiin PK:n tornin tiputtamiseen ja päätettiin sit samalla ampua sinne kaikki laput ja nostella vaan WW loppu servu ku kukaan ei jaksanu enää pelata. Meillä WW:n pakkitilanne tais olla loppuvaiheessa/parhaimmillaan siinä 15-16M paikkeilla johon voi olla ihan tyytyväinen.

Opsuista:
    Suurin osa liiton opsuista oli onnistuneita ja kaikki meidän opsut kohdistui PK liittoon :D Ainoastaan yksi opsu taisi mennä seinille (2 kohdetta n. 4-5 lappua/kohde). Loput hyvin pitkälti onnistuneita. Muutama capin nollaus, faktin haku ja omaksikin yllätykseksi arkkikin lähti melko helposti PK:lta kävelemään.

Kiitokset:
    Kapacello Mahtava ukko, ehdottomasti uusiksi samaan liittoon

Vattu aka Datura Luotto duali, ei jaksettu kumpikaan juurikaan pelata, eli hyvin meni, ei muutaku uusiks taas ens servulla idlaamaan :D

ZooraiK Great job organizing deffs

WooGyys/Heinähattu/tms. Taas hieno servu takana samassa porukassa :D PS. vien sua ku litran mittaa frisbeegolffissa ;D

Vihut:

:thumbup:

Nappo vilkkuuko? :D Oli hyviä hetkiä voicessa ja pystyttiin hyvin pelaamaan vihu liitoissa ja silti hyvällä meiningillä (alkaa jo pikkuhiljaa unohtua Fix29 :D)

YoloSwagHope Hyvät RA pelit ja voicet opsujen aikaan :D

:thumbdown:

TaoTao Tapoit meijän pässit XD

Enkuli Potki puolet liitosta + omalta tililtään myyräjahdissa XD Saatiin monet hyvät naurut :D

FaS 3x - WelmuWelho, Fix29 - Welho, Nordics29 5x NYS - Welho, N3X3 - WeroKarhu, N3X4 - VattuWelho, N3X6 - V.W

Post was edited 1 time, last by welho ().

970x250_5Tribes.png