x2 server op NL?

• Zou jij spelen op een x2 server op het Nederlande domain? 65

1. Ja (51) 78%
    2. Nee (6) 9%
    3. Maakt me niks uit (8) 12%

Beste spelers,

Zo nu en dan krijg ik de vraag waarom Nederland geen servers heeft in de snelheid x2, zoals vele andere landen dit wel hebben. Nu is mijn vraag hoe jullie hierover denken?

Let op deze poll is niet bedoeld om een x2 server te starten maar enkel om de behoefte in kaart te brengen, mocht het vrij positief zijn dan kunnen we kijken naar een eventuele x2 :)

Gr,

Ashwin

?c=1&o1=ro&url=https%3A%2F%2Fblog.travian.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2020%2F04%2Fashwin.png

Post was edited 2 times, last by Ashwin ().

• Kan niet beter de vraag gesteld worden:
    'Zou jij op een x2 op .nl spelen?'

Als andere dat inderdaad willen zou mijn antwoord op jouw poll 'ja' zijn. Als de vraag is of ik er zou spelen is mijn antwoord 'nee'.

“It’s better to be infamous than never to be famous at all”
    -Roger Stone

Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd :$ Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt ;)

:love::love:

• Maakt me niks uit. Ik speel toch alleen 1x servers ik kan me niet permitteren om 24x7 te spelen of er elke maand voor €50,- aan goud tegenaan te smijten om in de pas te blijven lopen.

Wat je zou moeten doen is een paar dagen voordat een NL server start een e-mailtje moeten sturen naar alle (ex-)spelers die zich op de nieuwsbrief hebben geabonneerd en niet pas als de server al is gestart. Wat je ook moet doen is op de registeren pagina aangeven wanneer een volgende server start en niet pas al hij al gestart is. Nu haken spelers af of starten niet eens meer omdat ze te laat zijn (begonnen) (en dan heb ik het over elke uren tot 1 a 2 dagen) omdat ze dan niet op tijd de CP hebben voor een lekkere cropper met minimaal 100% graan oase bonus.

Dat men minder speelt ligt namelijk niet aan wat jullie wel doen, maar vooral aan wat jullie niet (meer) doen

Gister zaaide ik wat paniek. Vandaag staat het al een meter hoog.

• Wat je zou moeten doen is een paar dagen voordat een NL server start een e-mailtje moeten sturen naar alle (ex-)spelers die zich op de nieuwsbrief hebben geabonneerd en niet pas als de server al is gestart. Wat je ook moet doen is op de registeren pagina aangeven wanneer een volgende server start en niet pas al hij al gestart is. Nu haken spelers af of starten niet eens meer omdat ze te laat zijn (begonnen) (en dan heb ik het over elke uren tot 1 a 2 dagen) omdat ze dan niet op tijd de CP hebben voor een lekkere cropper met minimaal 100% graan oase bonus.

Mee eens!
    Naast dat er elke 2 maand ook nog eens een nieuwe server wordt gestart waardoor je nooit een goed gevulde server krijgt.
    5 servers per jaar is veel te veel voor het NL domein met het aantal spelers wat we nu nog hebben.

Doe je er nu nog een server bij dan wordt dit probleem alleen maar groter.

• Persoonlijk, na op qually te spelen vind ik x2 echt wel de perfecte snelheid. x3 is the rap (moet je echt al snachts gaan kijken voor crop en aanvallen), x1 kan soms wat een snoozefest zijn (in het begin toch zeker)

• Mee eens!
    Naast dat er elke 2 maand ook nog eens een nieuwe server wordt gestart waardoor je nooit een goed gevulde server krijgt.
    5 servers per jaar is veel te veel voor het NL domein met het aantal spelers wat we nu nog hebben.

Doe je er nu nog een server bij dan wordt dit probleem alleen maar groter.

er zal geen extra server bij komen, een x1 server zal plaats maken voor een x2 server

I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed . . .

History:

Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2) and many more not listed.

Valhalla, Carpe Diem (t3 .com classics), CS! 2017 finals (Croatia)

CUP 2018 finals, X3 2019 finals (Russia)

~ The special one... ~

970x250_5Tribes.png