TS2 Talk 2020

• Ik zag nog geen dergelijke topic voor de S2 server die vandaag is gestart. Wie komen met serieuze plannen op deze server spelen?

Jij?

“It’s better to be infamous than never to be famous at all”
    -Roger Stone

Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd :$ Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt ;)

:love::love:

• Dan blijft dat gebrek gewoon bestaan toch? :P

Ben inderdaad ook benieuwd waar de beste man naar toe wilt. En hoe dat relevant is om mij te quoten.

Dat Omertanen niet zo best zijn is bij mij al jaren bekend... Of Yakuza nou zoveel beter is :nope:

-Roger Stone

Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd :$ Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt ;)

• Jij?

Ik speel altijd serieus! Ik heb mij gevestigd in het Noord oosten! Er is anders wel een hoop veranderd aan de start. Ik wist niet eens dat mijn held de grondstoffen bewaarde! Mooi om te zien dat Yakuza met Tutor en DJHans weer van de partij zijn. Nog andere top allianties die bekend zijn?

Post was edited 1 time, last by 7up ().

• Ik speel altijd serieus! Ik heb mij gevestigd in het Noord oosten! Er is anders wel een hoop veranderd aan de start. Ik wist niet eens dat mijn held de grondstoffen bewaarde! Mooi om te zien dat Yakuza met Tutor en DJHans weer van de partij zijn. Nog andere top allianties die bekend zijn?

Doe dan ook maar rustig aan met de zalfjes, bij elk level upgrade krijgt hij zijn volledige gezondheid terug ...

2007 - 2010 : NL servers

...

TT qualifier C 2018 -> Anderson12 (BOB)

NL3 2018 - 2019 -> Anderson (S137)

TT finals 2018 - 2019 -> Nathan James (TFD - Uollas meta)

COM3 2018 - 2019 -> Frank Black (Diamond)

COM1 2019 -> Anderson (Lowlands/TEN)

TT qaulifier INT 2019 -> Anderson (EXODUS)

COMX3 spring 2020 -> Undutchable (NewOrder + Lowlands)

Ongoing:

TT qualifier Europe 2020 -> Anderson (NewOrder + LowLands)

COM2 2020 - 2021 -> Anderson (TEN)

Founder LowLands

• Doe dan ook maar rustig aan met de zalfjes, bij elk level upgrade krijgt hij zijn volledige gezondheid terug ...

Goed dat je het zegt! Al heb ik zo'n sterke held, dat die geen zalfjes nodig heeft. Is iedereen een beetje tevreden over zijn server start? De alliantie Star Wars ziet er overigens wel potentievol uit. Ik heb alleen uit bronnen begrepen dat de alliantie stichter potentie loos is.

• Ben inderdaad ook benieuwd waar de beste man naar toe wilt. En hoe dat relevant is om mij te quoten.

Dat Omertanen niet zo best zijn is bij mij al jaren bekend... Of Yakuza nou zoveel beter is :nope:

De quote is omdat 7up een omertaan is en hij nog niet heel goed in travian is, vandaar zijn serieze plannen om in de leer te gaan bij andere!

Goed dat je het zegt! Al heb ik zo'n sterke held, dat die geen zalfjes nodig heeft. Is iedereen een beetje tevreden over zijn server start? De alliantie Star Wars ziet er overigens wel potentievol uit. Ik heb alleen uit bronnen begrepen dat de alliantie stichter potentie loos is.

Ik hoorde dat de stichter zelfs iedereen toelaat zolang er maar een IGM gestuurd is, klinkt als een wanhopig eenzaam persoon.

• De quote is omdat 7up een omertaan is en hij nog niet heel goed in travian is, vandaar zijn serieze plannen om in de leer te gaan bij andere!

Uitzonderlijk talent raak je niet kwijt he. Dus Travian verleer ik vanzelfsprekend niet zo snel. Had hooguit een opfris cursusje nodig!

Ik hoorde dat de stichter zelfs iedereen toelaat zolang er maar een IGM gestuurd is, klinkt als een wanhopig eenzaam persoon.

Zijn alliantie bestaat anders uit 23 mede leden! Maar als het een eenzame 41-jarige vrouw betreft ben ik de verkeerdste niet voor een diepgaand gesprek.

Ik speel weer eens sinds 5 jaar, een hoop veranderd!

Gezellig! En dat er veel veranderd is kun je wel zeggen. In welk gewest zit je?

Is er eigenlijk al een potentie volle alliantie in NO gespot of moet ik er zelf 1 gaan oprichten?

• Uitzonderlijk talent raak je niet kwijt he. Dus Travian verleer ik vanzelfsprekend niet zo snel. Had hooguit een opfris cursusje nodig!

Zijn alliantie bestaat anders uit 23 mede leden! Maar als het een eenzame 41-jarige vrouw betreft ben ik de verkeerdste niet voor een diepgaand gesprek.

Gezellig! En dat er veel veranderd is kun je wel zeggen. In welk gewest zit je?

Is er eigenlijk al een potentie volle alliantie in NO gespot of moet ik er zelf 1 gaan oprichten?

Ja ik ben nog zoekende wat er allemaal veranderd is. Ik speel in NW en ook nog op zoek naar een alliantie :)

• Tot op heden staat het 'grote' Yakuza op nog geen enkel 2de dorp, zijn ze gebroken na vorige s2?

Tactiek

-Roger Stone

• Tot op heden staat het 'grote' Yakuza op nog geen enkel 2de dorp, zijn ze gebroken na vorige s2?

Yakuza heeft in al die jaren zich al lang en breed bewezen natuurlijk. Die mogen rustig afbouwen zonder zich te hoeven bewijzen. Jij daarentegen Caim hebt nog alles te bewijzen als rookie speler! -shots fired- :*

970x250_5Tribes.png