TX3 [05.10.2020...] O wszystkim i o niczym.

⭐ Advent Calendar giveaway ⭐

December! 🎁 Gift time!
Every day from December 1st to December 24th, starting at 10:00 AM (UTC+1), we'll be doing an 8-hour giveaway in Discord! Don't miss ➡️ today's surprise! ⬅️
How can you participate? Join us in the official Travian: Legends Discord server, accept the rules to unlock all the channels, head to the #advent-calendar channel, and seize your chance to win!
  • Przynajmniej chciaz raz macie Cala Cwiartke na wlasnosc i to juz w 2 tyg. Proponuje teraz zawrzec koalke z sasiednia Cwiartka a zamiast wojska budowac rynki, targi i handlowac :P

    Ahh Kusy :D. 1 raz wpadlismy na serw x 3 , polowie graczy i tak sie nie chce grac przy tej predkosci... A Ty znow pie*** swoje żalosne farmazony ,ścigając mnie jak spasiony amerykański kojot nie wiadomo w jakim celu , coś Ci sie uwaliło w tej wypranej głowie...


    Wielki szacunek za Twoja dawną grę ,lecz może pora sobie zrobić dłuższą przerwe , z tego co słysze to nawet Twoje ziomki twierdzą że coś sie dzieje .... Poleć sobie do Tybetu ,odetnij sie od świata na troche ,odnajdź siebie i sprobuj zrzucić ten głaz ktory Cie przygniutł.



    Jeśli mogę jakoś pomóc pisz na priw. Bo bardzo Cie szanuje i tak pozostanie.


    Mateusz

  • Hahaha To tylko gra wcisnij na luz bo Ci pompka stanie:P Napisalem tylko ogolnie co jest prawda -wciagneliscie wszystkich w cwiartce kto chcial dolaczyc i ma 200 pop (kazdy gra jak uwaza) Kazdy ma swoja taktyke jedni walcza inni podpisuja wielkie koalki liczac ze ktos zaatakuje sasiada nie mnie.

    Zycze powodzenia i przede wszystkim radosci z gry bo po to sie gra :love:

  • Ja mam taki luz ,że czasami CIe z Natanem myle :D . Jeśli twierdzisz że wciagnelismy wszystkich:D , to ciekawe skad te pkt wszystkie - bo chyba najbardziej cwiartke czyscimy.


    A Ty sie wstydzisz samego siebie.

    Stawiam najwiekszego Indyka na św. Dziękczynienia :D , niech trochę zboża pojje ,bo chyba masz go mase :D. :/

  • Ja mam taki luz ,że czasami CIe z Natanem myle :D . Jeśli twierdzisz że wciagnelismy wszystkich:D , to ciekawe skad te pkt wszystkie - bo chyba najbardziej cwiartke czyscimy.


    A Ty sie wstydzisz samego siebie.

    Stawiam najwiekszego Indyka na św. Dziękczynienia :D , niech trochę zboża pojje ,bo chyba masz go mase :D. :/

    Z jakim sojuszami walczycie z top 20? Nabite na pojedynczych graczach Alko GW Piwo to jedna rodzina plus (napisze jak bede pewien narazie to spekulacje i nie chce w to wierzyc ale jesli tak to juz byla by koalka na 2 cwiartki w 2 tyg) Ja sie nie wstydze gdybym tu mial zamiar grac pisal bym ze gram a ze mam konto obserwacyjnie to po co tym sie chwalic? Mialbym pisac Uwaga Uwaga tutaj gram:D moze ty lubisz szukac docenienia ale ja znam swoja wartosc a co za tym idzie Twoje glubie zaczepki wywoluja tylko usmiech na mojej twarzy. Pozdrawiam i jeszcze raz zycze przyjemnosci z gry.

  • Z jakim sojuszami walczycie z top 20? Nabite na pojedynczych graczach Alko GW Piwo to jedna rodzina plus (napisze jak bede pewien narazie to spekulacje i nie chce w to wierzyc ale jesli tak to juz byla by koalka na 2 cwiartki w 2 tyg) Ja sie nie wstydze gdybym tu mial zamiar grac pisal bym ze gram a ze mam konto obserwacyjnie to po co tym sie chwalic? Mialbym pisac Uwaga Uwaga tutaj gram:D moze ty lubisz szukac docenienia ale ja znam swoja wartosc a co za tym idzie Twoje glubie zaczepki wywoluja tylko usmiech na mojej twarzy. Pozdrawiam i jeszcze raz zycze przyjemnosci z gry.

    Daj na Luz bo twój jad przeraża, to tylko gra.Pamientaj.

  • Gdzie Ty tam widzisz sojusznika?
    Poza tym proszę mnie w żaden sposób nie łączyć z [EDIT: Usunięto kryptowulgaryzm] dolasem

    - RONIN -

    Oddajcie mnie to stare forum...

    Post was edited 1 time, last by Glacier: Usunięto kryptowulgaryzm ().

  • 22.05 ostatni dzień, kiedy byłeś w HLSp, a 23.05 konto skasowane, co widać ze screena z TT. HLSw i HLSp były w koalicji.

    Nie ma tu żadnego znaczenia czy przed atakiem opuściłeś sojusz czy nie.

  • Co Ty w ogóle prawisz? Na tym koncie jak grałem to nie był atakowany nikt z sojuszników - poza tym sojusznicy to tylko i wyłącznie LWY a nie jakieś HLS'y. A z tego co widzę to tutaj jakieś roszady z nazwami chyba robiliście i nawet LWY ostatecznie dołączyliście do tej massówki;D

    - RONIN -

    Oddajcie mnie to stare forum...

  • 22.05 ostatni dzień, kiedy byłeś w HLSp, a 23.05 konto skasowane, co widać ze screena z TT. HLSw i HLSp były w koalicji.

    Nie ma tu żadnego znaczenia czy przed atakiem opuściłeś sojusz czy nie.

    Mozna sie zgodzic, ze to nie ma znaczenia czy opuscil sojusz przed atakiem, czy nie. Z tt wynika, ze nie opuscil.


    https://www.gettertools.com/ts…l/Alliance/7-HLSp?logbuch


    Natomiast pewne znaczenie moze miec fakt, ze "sojusznikiem" zostal na tydzien przed kasacja.



    Nieladnie to swiadczy o graczach, ktorzy na widok koalicji z sojuszem, z ktorym nie mieli ochoty grac kasowali sie wciaz w nim bedac zamiast natychmiast go opuscic, ale nie ma powodu by zapominac, ze ten watek pojawil sie tu w ramach zarzutu wobec osob grajacych na tx3 - ze biora co na drzewo nie ucieka i tworza tchorzliwe megakoalki.

    Zawsze milo sie z takich posmiac, ale w momencie kiedy tym zarcikiem rzuca wciaz aktywny gracz innej megakoalki, ktora wchlonela nawet to, co uciekalo (jak Pan Krzychu) to humorystyczny akcent calej sytuacji jest w nieco innym miejscu.

  • "kryptowulgaryzm X D"




    Tobie sie chyba mocno nudzi w życiu albo Ci płaca za monologi na każdy temat na fg.

    Jesteś troche taka nowa Lalka z ta roznica ze ona odpowiadała na sprawy dotyczace jej osoby a Ty odpowiadasz na wszystko :)