TR Speed Server (3x) Saldırı ve Savunma Raporları

  • Belki yağma olayına ara vermem lazım:( hep köyde asker yokken denk geliyor😊 yok öyle bedavadan bölge bizim demek bizde varız✌️
    BUYUKGOZ takibe takip😂 Gelibolu17 beni yıkacaklar arasında sen olma üzersin bak beni:)

    Yakalayamıyorum seni az kaldı ama olacak :) inanıyorum ben

  • Fuze atmis atahan :love:

  • Yakalayamıyorum seni az kaldı ama olacak :) inanıyorum ben

    dua etsin de benim kahramanın ayağı kaydı ben bununla dışarda oynicam 😂 geçen bi yoklamışsın yakıştıramadım sana asker sayımı merak ettiysen eğer özelden msj atman yeterli söylerim biliyorsunuz gizlimiz saklımız yok 🙃


  • size güzel bir hikaye daha, korumalar kalkar kalkmaz, arkadaşlar gözdağı vermeye kalkar :)


    sonrasında dönüşüne 3lü kilit (yeşilçam filmlerindeki coşkun ve arkadaşları gibi :*)


    herkese keyifli forumlar, seyir zevki güzel raporlar olması dileğiyle, sağlıcakla kalın, esen kalın ;)

  • coşkun ve arkadaşları sen oluyorsun sanırım seviyesiz herif


    hani o köyü yar etmeyecektin ?

    laf yapma icraat yap piyasayı yükseltmek içinki demekki o atarın giderin

  • Raporunu at saygılı bir şekilde tebrik edil, teşekkür et ve git.


    Ama saygısızlık yapma bence. Çıldırt kudurt ama bu şekil çocukca laf sokmalara girme :D

    I'm coming


    Sıradan bir deli

  • coşkun ve arkadaşları sen oluyorsun sanırım seviyesiz herif


    hani o köyü yar etmeyecektin ?

    laf yapma icraat yap piyasayı yükseltmek içinki demekki o atarın giderin

    Kanka biz ne zaman alacağız dediğimiz şeyi almadık SATIROGLU hedef göstersin yeter 24 saat uyumam yıkar geçerim :love:8)8)

  • Buradan devam ettiğinizi neden söylemiyorsunuz :)
    Saldıran arkadaşımızı ve savunan cengaver arkadaşları tebrik ederim.

    CAPO kalpler senin için hocam :) Sevdiğin gibi olmuştur umarım

  • Savunan arkadaşımızı tebrik ederim .
    Saldıranın mançolara yazık onca hammadde hiç oldu keşke tarla dönseydin. Sahi tarlası da yoktu ki :(

    Herkese iyi oyunlar dilerim :) EFSANE bir operasyon yapıldı

    en sevdiğim raporlar elinize sağlık

  • Buradan devam ettiğinizi neden söylemiyorsunuz :)
    Saldıran arkadaşımızı ve savunan cengaver arkadaşları tebrik ederim.

    CAPO kalpler senin için hocam :) Sevdiğin gibi olmuştur umarım

    Çay 3 ekibinin hepsi çay birliğine defe gelmiş

  • 10-12 Tarla Sıfırlanmıştır amacımız köyü sıfırlamak değil Serverin 5.Günün de çıkardığımız asker ve mancınıkla beklenmedik zaman da doğru zaman da Hesabın gelişimini durdurmak ve hesabı geriye atmak ve bunu başardığımızı düşünüyorum

    Saldırılar arasın da yaklaşık 3-4 k def 10-15 kahraman kesilmiş olup 12 Tarla sıfırlanmıştır.


    savunan ekibi tebrik ederim bastığımız asker ve yıkımlar içinde ekibimi de tebrik ederim

  • 10-12 Tarla Sıfırlanmıştır amacımız köyü sıfırlamak değil Serverin 5.Günün de çıkardığımız asker ve mancınıkla beklenmedik zaman da doğru zaman da Hesabın gelişimini durdurmak ve hesabı geriye atmak ve bunu başardığımızı düşünüyorum

    Saldırılar arasın da yaklaşık 3-4 k def 10-15 kahraman kesilmiş olup 12 Tarla sıfırlanmıştır.


    savunan ekibi tebrik ederim bastığımız asker ve yıkımlar içinde ekibimi de tebrik ederim

    merhabalar..


    raporlari bastan sona olanlari ve hesabin su anki durumunu paylasmamizi istermisiniz.


    hee bide su bana birlik icin yazdigin mesaji ne dersin :))


    5.gunde cikardigin asker sayisi 1.5 k tokmakmi 8)

    saka gibisin katila katila gulmek istiyorum..


    ama bu kadar sallamana gerek yok biraz gercekci ol:!::!::!: