🤔 Change my mind 1 🤔

⭐ Advent Calendar giveaway ⭐

December! 🎁 Gift time!
Every day from December 1st to December 24th, starting at 10:00 AM (UTC+1), we'll be doing an 8-hour giveaway in Discord! Don't miss ➡️ today's surprise! ⬅️
How can you participate? Join us in the official Travian: Legends Discord server, accept the rules to unlock all the channels, head to the #advent-calendar channel, and seize your chance to win!
  • Beste spelers,

Het forum kan wel wat discussie gebruiken dus ik dacht eraan om stellingen aan te nemen waarop mensen kunnen reageren.

Mijn eerste stelling:

Laat me weten of je ermee eens bent of juist niet! Natuurlijk kun je ook aangeven of je het idee van dit soort topics leuk vindt :)

?c=1&o1=ro&url=https%3A%2F%2Fblog.travian.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2020%2F04%2Fashwin.png

Post was edited 2 times, last by Ashwin ().

• als snelle def units voor een defcall ja, maar als standaard def heb ik liever phalanxen of als het een defcall is waar je langere tijd voor hebt.

:rom01:[BIER]HeroHackerNL '18 (TTQ] :rom01:[TFD]ThatDutchGuy '18-'19 (TTF)

:gau01:[DEF]ThatDutchGuy '18-'19 (NLX) :teu01:[Terror]Pteranodon '19 (COMX) :teu01:[DEF]Noobsquad '19-'20 (NLX)

:gau01:[LOWLANDS]The Block '19-'20(TTF) :hun01:[GoDs-Kip]Wonder kids '20 (NYS-5x) :teu01:[TLT]Asterix '20 (NLX)

:rom01:[SLIJ]Tripel '20 (NLX) :gau01:[NEWORDER]The Block '20(TTQ) :teu01:[]Autoonderdeel '20 (NLX)

• Qua standaard def niet, early def niet, hertrainen niet, maar ze zijn wel rapper.

En dan bedoel ik niet rapper als muzikant bij rap muziek

“It’s better to be infamous than never to be famous at all”
    -Roger Stone

Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd :$ Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt ;)

:love::love:

• Mannen we hebben het gedaan. Dat was een goede discussie.

Thanks Ashwin!

-Roger Stone

Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd :$ Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt ;)

• Dat is een mooie stelling wat vindt de rest hiervan?

Qua standaard def niet, early def niet, hertrainen niet, maar ze zijn wel rapper.

En dan bedoel ik niet rapper als muzikant bij rap muziek

Eigenlijk hetzelfde, qua hertrainen zijn ze wat sneller, maar ze zijn ook minder rap (vergeleken met druid). En dan bedoel ik wederom niet de muziekgenre.

-Roger Stone

• Def heeft geen nut als het niet op tijd aankomt. Druids zijn ideaal om last minute te verplaatsen mochten er plots wijzigingen gebeuren of vegen met schoentjes beginnen lopen. Maar ja, ik haat ook SD dus snelheid is waar ik het meeste belang aan hecht.

Haeduanen heb ik nog maar weinig echt zien schitteren als def tegen paarden. Meestal worden ze getraind als deel van een veeg en aangezien een unit maar één keer kan sterven kunnen ze nooit op beide vlakken gebruikt worden (beetje legionair-verhaal). Op aanval zijn ze nog steeds zwakker, duurder en trager dan een EI.

"Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

• een serieuze reactie nu; elke server is anders, elk account is anders. hangt ook van speeltijd en activiteit af.

Paladijnen zijn bvb ook zeer goed (imo) , omdat je daar makkelijk hun kosten mee uit kan farmen (hangt van je activiteit en ervaring af), Druids zijn prima, maar farmen minder goed.

Zelfde verhaal met legio; als pure def zijn praetoriaantjes beter. maar als je vijandelijke buur vooral paardjes heeft zijn die legio als romein onmisbaar (dat + een romeinse muur natuurlijk)

Als puur def account, als gallier zijn de druides idd de beste optie. Maar zonder def vs cav (phalanx/haeduaan in dit geval) op zich vrij waardeloos tegen een goede tegenstrever.

Maar wat is een goede def unit; bedoel je SD om in een WW te plaatsen, of heb je graag een server vol actie?

Dit soort topics zijn leuk, maar op zich vrij nutteloos.