TS4 2020 Talk

• hahah, wordt een gezellig boeltje zo te zien. BlaxXx ook weer van de partij. wordt een knaller iig. beste NL server in tijden :D zie Rowenaa ook.

• Hahaha Tim gaan we nu al beginnen ja? Server is nog niet eens aangekondigd man! Waar haal je dat modder vandaan:)

Ik wilde gewoon even testen of je wel scherp was. Was maar een grapje he :p

NL7 Tim - Hectic

NL3 City Wok - Madness

NL6 Kop van Jut - Kermis

NL1 el Patron - NSS

NL5 C2H5OH - Omertà

NL1 Mickey Mouse - Disney

NL5 Hercules - Olympus

NL1 Back-Off - HT!

NL5 Deadpool - The Purge!

NL1 Pennywise - Vertigo

• Die zijn het leukst. Grapjes die eigenlijk stiekem de waarheid vertellen.

Prins Pils - Chico de Lama - Doofenshmirtz.

Beste Nieuwkomer Award (2013/2014): Bob de bouwer

• Mijn ervaring met 7up aka Tim aka ´grapje´ is dat hij na elke zin eigenlijk wel grapje zegt. Heb geprobeerd het eruit te krijgen, maar lukt niet echt...

“It’s better to be infamous than never to be famous at all”
    -Roger Stone

Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd :$ Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt ;)

:love::love:

• Maar nu ik toch weer een plek heb om meningen te vragen van anderen.

Roger Stone als foto, kan dat nog of is dat na alle gebeurtenissen ongepast?

-Roger Stone

Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd :$ Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt ;)

• Tinder?

Die is natuurlijk niet nodig maatje, heb der al gevonden.

-Roger Stone

• wie heeft de laatste WW gemaakt ???

Server moet nog beginnen, dus vooralsnog niemand.

-Roger Stone

• Hoi Hoi,

Ik wil weer eens een server gaan proberen want ja; corona. Zijn er nog ervaren, leuke groepjes die iemand kunnen gebruiken?

Onderstaande jongen neemt alles aan met een hartslag heb ik gehoord. Ook wellicht wat botters hoor ik in de wandelgangen.

Niet zo lullig doen:(

-Roger Stone

• Hey ik herinner me jouw nog :o

Haha, had niet anders verwacht stiekem! Hebben nog samen in de alliantie Uprising gezeten volgens mij. Geen idee welke server meer tho of met wie allemaal. Daarnaast in Lock gespeeld die server met Kermis en Omerta. En in Walküre gespeeld tegen de Disney boys, al zou dat ook wel andere server geweest kunnen zijn :D