TS4 2020 Talk

• Ik zie dat ik al gereageerd heb voor ik zelf kan reageren, dat is best nice!

shutterstock_626628815.jpg?x90889

“It’s better to be infamous than never to be famous at all”
    -Roger Stone

Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd :$ Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt ;)

:love::love:

• Haha, had niet anders verwacht stiekem! Hebben nog samen in de alliantie Uprising gezeten volgens mij. Geen idee welke server meer tho of met wie allemaal. Daarnaast in Lock gespeeld die server met Kermis en Omerta. En in Walküre gespeeld tegen de Disney boys, al zou dat ook wel andere server geweest kunnen zijn :D

Walkure was inderdaad een andere server tegen Omerta waar ook Panic en Stalkers zaten!

• Jaa Omerta heeft er een paar uit pensioen gehaald! Maar dat is mooi want dan kunnen we hier wat leven inblazen^^

-Roger Stone

Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd :$ Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt ;)

• Haha, had niet anders verwacht stiekem! Hebben nog samen in de alliantie Uprising gezeten volgens mij. Geen idee welke server meer tho of met wie allemaal. Daarnaast in Lock gespeeld die server met Kermis en Omerta. En in Walküre gespeeld tegen de Disney boys, al zou dat ook wel andere server geweest kunnen zijn :D

Ben jij het J?

LOCK DE BESTEEE!

• MEER OF MINDER REGELS? 12

1. Minder (0) 0%
    2. MINDER (1) 8%
    3. MINDER!!! (11) 92%

Roel = Omerta

Omerta = Roel

Als dat zo was hadden we t gezeik met de regels niet gehad...

-Roger Stone

• Ik heb gehoord dat Jesse het niet zo nauw neemt met die regels.

Prins Pils - Chico de Lama - Doofenshmirtz.

Beste Nieuwkomer Award (2013/2014): Bob de bouwer

• Ik neem het niet zo nauw met regeltjes nee, grenzen opzoeken zit in mijn natuur:saint:

-Roger Stone

• Gewoon alle regels de deur uit gooien, als er dan een groep te bang is om te starten so be it.

Je speelt een oorlogsspel, simcity download je maar ergens van thepiratebay ofzo

Nothing is real it's all what you believe

• Voor wie mij eens af wil knallen:

Ik ga ook starten.

- Me Gusta! - Mephobia - Omertà - SHD - C.S. - TNS - Vertigo -

[18:37:04] Bartic | Error 404: heb eindelijk keihard plezier in dit spel
    [18:37:16] Bartic | Error 404: nu snap ik wrm svenie als een malle op iedereen loopt xD

• Voor wie mij eens af wil knallen:

Ik ga ook starten.

Hee Thinkythink!
    PM me je discord.

Edit: dit bericht mag blijkbaar genegeerd worden. (Mochten mensen dat sowieso niet al doen met mijn berichten)

-Roger Stone

• PM me je discord.

Edit: dit bericht mag blijkbaar genegeerd worden. (Mochten mensen dat sowieso niet al doen met mijn berichten)

Jammer van die zin tussen haakjes want dan had ik een leuk -grapje- kunnen maken, maar nu is het niet meer grappig. Ik vind je poll trouwens vrij aanstootgevend. Minder minder minder komt vrij racistisch over namelijk.

Voor wie mij eens af wil knallen:

Ik ga ook starten.

Gezellig Rick!

Ik neem het niet zo nauw met regeltjes nee, grenzen opzoeken zit in mijn natuur:saint:

Het bewijs dat SR cheaters zijn!

Haha, had niet anders verwacht stiekem! Hebben nog samen in de alliantie Uprising gezeten volgens mij. Geen idee welke server meer tho of met wie allemaal. Daarnaast in Lock gespeeld die server met Kermis en Omerta. En in Walküre gespeeld tegen de Disney boys, al zou dat ook wel andere server geweest kunnen zijn :D

Ik herken je naam ook nog wel! Jij zat volgens mij als leiding in de 'def' ally van Lock toch? En Walkure was met Omerta en Panic. De Disney server was oa met Kaas en Wicked. Leuk dat je weer gaat spelen ^^

NL7 Tim - Hectic

NL3 City Wok - Madness

NL6 Kop van Jut - Kermis

NL1 el Patron - NSS

NL5 C2H5OH - Omertà

NL1 Mickey Mouse - Disney

NL5 Hercules - Olympus

NL1 Back-Off - HT!

NL5 Deadpool - The Purge!

NL1 Pennywise - Vertigo

• Op naar veel moddergooien, spammen en wat ruzie maken.

Hopelijk komt er een verkiezing naar grootste forum smaadsmeerder (moest dit een woord zijn).

OuDiNy - Dream On - Me Gusta - Pelgrims - Violence - Mephobia - Templars - RUST - W!cked - Dirty! - Drank! - Panic - Boom! - Dirty!.de - HT - Ally - Bloem - Plague - Vertigo

Verslaafd sinds 2009 - Gestopt 2017

• Op naar veel moddergooien, spammen en wat ruzie maken.

Hopelijk komt er een verkiezing naar grootste forum smaadsmeerder (moest dit een woord zijn).

Beetje moddergooien is leuk maar moet niet uit de hand lopen in ruzie maken of persoonlijke aanvallen wat ik eigenlijk best veel op discord zie.

NL7 Tim - Hectic

NL3 City Wok - Madness

NL6 Kop van Jut - Kermis

NL1 el Patron - NSS

NL5 C2H5OH - Omertà

NL1 Mickey Mouse - Disney

NL5 Hercules - Olympus

NL1 Back-Off - HT!

NL5 Deadpool - The Purge!

NL1 Pennywise - Vertigo