TS4 2020 Talk

• Beetje moddergooien is leuk maar moet niet uit de hand lopen in ruzie maken of persoonlijke aanvallen wat ik eigenlijk best veel op discord zie.

tenor.gif

“It’s better to be infamous than never to be famous at all”
    -Roger Stone

Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd :$ Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt ;)

:love::love:

• Meh klopt wel persoonlijke aanvallen zijn nergens voor nodig.

Maar heb lang geleden toch wel een aantal van de leukste discussies op dit (het vorige eigenlijk) gelezen.

OuDiNy - Dream On - Me Gusta - Pelgrims - Violence - Mephobia - Templars - RUST - W!cked - Dirty! - Drank! - Panic - Boom! - Dirty!.de - HT - Ally - Bloem - Plague - Vertigo

Verslaafd sinds 2009 - Gestopt 2017

• Het bewijs dat SR cheaters zijn!

Sorry dat ik je moet teleurstellen Tim, maar feitelijk gezien is dit geen bewijs. De grenzen opzoeken impliceert niet dat ik erover heen ga(ofwel dus cheat), enkel dat ik ze opzoek!

• Sorry dat ik je moet teleurstellen Tim, maar feitelijk gezien is dit geen bewijs. De grenzen opzoeken impliceert niet dat ik erover heen ga(ofwel dus cheat), enkel dat ik ze opzoek!

Misschien moet je een carriere overstap overwegen en advocaat worden. Die kunnen ook lullen als brugman!

Meh klopt wel persoonlijke aanvallen zijn nergens voor nodig.

Maar heb lang geleden toch wel een aantal van de leukste discussies op dit (het vorige eigenlijk) gelezen.

Absoluut, dat was altijd vermakelijk. Beetje uitdagen is ook leuk. Laat het forum maar weer actief worden :D

NL7 Tim - Hectic

NL3 City Wok - Madness

NL6 Kop van Jut - Kermis

NL1 el Patron - NSS

NL5 C2H5OH - Omertà

NL1 Mickey Mouse - Disney

NL5 Hercules - Olympus

NL1 Back-Off - HT!

NL5 Deadpool - The Purge!

NL1 Pennywise - Vertigo

• Ik herken je naam ook nog wel! Jij zat volgens mij als leiding in de 'def' ally van Lock toch? En Walkure was met Omerta en Panic. De Disney server was oa met Kaas en Wicked. Leuk dat je weer gaat spelen ^^

Haha ja, goed geheugen :D Thanks! Leuk om weer bekenden tegen te komen!

• Hoe kom jij aan zoveel berichten op t nieuwe forum?

Ik ging vroeger wel eens tevergeefs met LL in discussie.

- Me Gusta! - Mephobia - Omertà - SHD - C.S. - TNS - Vertigo -

[18:37:04] Bartic | Error 404: heb eindelijk keihard plezier in dit spel
    [18:37:16] Bartic | Error 404: nu snap ik wrm svenie als een malle op iedereen loopt xD

• Wie gaat mij als eerste afknallen?

~ Pantzer/Me Gusta ~

~ Het Brein/Walkure ~

~ The Legend/Brutal ~

~ Mr. Blue/RD ~

~ Avicii/TR ~

~ Onedayfly/#Kaas ~

~ Johanrinus/Vrienden! ~

~ Vikings/Popcorn! ~

~ The Illusionist/Empire ~

~ Lex Luthor/Hunger ~

~ Oxigen/STRAK! ~

~ Anonymous/TWD ~

• Ja das toch een punt waar LL de beste in is. Een boeiende discussie op gang brengen.

Wie gaat mij als eerste afknallen?

Alfabetisch of op geboortedatum? Graag in de wachtrij wel mondmasker dragen en voldoende afstand bewaren.

OuDiNy - Dream On - Me Gusta - Pelgrims - Violence - Mephobia - Templars - RUST - W!cked - Dirty! - Drank! - Panic - Boom! - Dirty!.de - HT - Ally - Bloem - Plague - Vertigo

Verslaafd sinds 2009 - Gestopt 2017

Post was edited 1 time, last by mr_sleepy_BE ().

• Juich maar niet te vroeg! Als de server eenmaal begonnen is, is die man niet te houden in zijn speeches en betogen.

NL7 Tim - Hectic

NL3 City Wok - Madness

NL6 Kop van Jut - Kermis

NL1 el Patron - NSS

NL5 C2H5OH - Omertà

NL1 Mickey Mouse - Disney

NL5 Hercules - Olympus

NL1 Back-Off - HT!

NL5 Deadpool - The Purge!

NL1 Pennywise - Vertigo

• Ja das toch een punt waar LL de beste in is. Een boeiende discussie op gang brengen.

Graag gedaan!

waar blijven je berichten van 10 pagina's lang

Is dit een uitnodiging om ze terug te willen lezen? ^^

Juich maar niet te vroeg! Als de server eenmaal begonnen is, is die man niet te houden in zijn speeches en betogen

Gaat 2020 toch nog mooi eindigen hé Tim. Krijg je ze via Discord, AF, ingame...

• Juich maar niet te vroeg! Als de server eenmaal begonnen is, is die man niet te houden in zijn speeches en betogen.

@Tim (7up)

--

Ben benieuwd hoeveel accounts nu push gaan hebben bij de start.

Mijne in ieder geval! #noshametotech

“It’s better to be infamous than never to be famous at all”
    -Roger Stone

Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd :$ Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt ;)

:love::love: