TS4 2020 Talk

• Ik weet nog steeds niet of ik mee mag doen ||

Iemand die mij wilt?

“It’s better to be infamous than never to be famous at all”
    -Roger Stone

Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd :$ Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt ;)

:love::love:

• Ik weet nog steeds niet of ik mee mag doen ||

Iemand die mij wilt?

Schrijf je een mooie sollicitatie?

OuDiNy - Dream On - Me Gusta - Pelgrims - Violence - Mephobia - Templars - RUST - W!cked - Dirty! - Drank! - Panic - Boom! - Dirty!.de - HT - Ally - Bloem - Plague - Vertigo

Verslaafd sinds 2009 - Gestopt 2017

• Schrijf je een mooie sollicitatie?

Waarom zou ik dat doen?

-Roger Stone

Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd :$ Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt ;)

• Waarom zou ik dat doen?

Waarom niet? Zeker als je nog alleen bent in deze tijden :(

OuDiNy - Dream On - Me Gusta - Pelgrims - Violence - Mephobia - Templars - RUST - W!cked - Dirty! - Drank! - Panic - Boom! - Dirty!.de - HT - Ally - Bloem - Plague - Vertigo

Verslaafd sinds 2009 - Gestopt 2017

• Waarom niet? Zeker als je nog alleen bent in deze tijden :(

Stik er dan maar in, in die sollicitatie van je.

-Roger Stone

• Ik vind dat niet zon hele goede sollicitatie, maar wel krachtig

Bedankjewel!

-Roger Stone

• gewoon profiel op vrouw, 40 jaar zetten en je krijgt zonder brief een invite...

I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed . . .

History:

Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2) and many more not listed.

Valhalla, Carpe Diem (t3 .com classics), CS! 2017 finals (Croatia)

CUP 2018 finals, X3 2019 finals (Russia)

~ The special one... ~

• gewoon profiel op vrouw, 40 jaar zetten en je krijgt zonder brief een invite...

nee ben jij er nu nog steeds? ga jij ook op nl4 spelen? geef dan vooraf aan waar dan weet ik waar ik mijn veeg op moet knallen.. al zal de lijst met spelers die jou willen afknallen wel heel lang zijn

Nothing is real it's all what you believe

• Toch ff een duimpje omlaag gedaan.

Vindt dit wel heel ver gaan!

Sorry!

Ik wil mijn excuses aanbieden aan iedereen die te maken heeft gehad met stikken. Het was niet net van me om jullie zo maar mee te nemen in mijn bericht. Voortaan zal ik beter letten op mijn uitdrukkingen.

-Roger Stone

• Sorry!

Ik wil mijn excuses aanbieden aan iedereen die te maken heeft gehad met stikken. Het was niet net van me om jullie zo maar mee te nemen in mijn bericht. Voortaan zal ik beter letten op mijn uitdrukkingen.

Gelukkig maar, excuses aanvaard nu moet je er nog wel aan houden...

Graag het bericht ook even verwijderen, het doet pijn om hier elke keer aan herinnerd te worden.

• Sorry!

Vind ik heel netjes! Daar mogen velen een voorbeeld aan nemen, die verantwoordelijkheid die je toch maar neemt!

• nee ben jij er nu nog steeds? ga jij ook op nl4 spelen? geef dan vooraf aan waar dan weet ik waar ik mijn veeg op moet knallen.. al zal de lijst met spelers die jou willen afknallen wel heel lang zijn

Wanneer begint dat feest op s4?

I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed . . .

History:

Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2) and many more not listed.

Valhalla, Carpe Diem (t3 .com classics), CS! 2017 finals (Croatia)

CUP 2018 finals, X3 2019 finals (Russia)

~ The special one... ~