🏆 Turnuva 2020: Final Bölgeler ve Birlikler 🏆

⭐ Advent Calendar giveaway ⭐

December! 🎁 Gift time!
Every day from December 1st to December 24th, starting at 10:00 AM (UTC+1), we'll be doing an 8-hour giveaway in Discord! Don't miss ➡️ today's surprise! ⬅️
How can you participate? Join us in the official Travian: Legends Discord server, accept the rules to unlock all the channels, head to the #advent-calendar channel, and seize your chance to win!
  • sen şu elemeye gidip bir tanesi tılsım alamayn değil misin wow alıp inşaa planında sıfır çeken 1 seviye bile basamayan süs wow'u alan :) inşaa plan almayı beceremeyen adam bölge almaya kalkıyo hahahahaha

    Wowu aldım mimarımı aldım onurumuzu kuruduk gururumuzumuzu inciltmedik 1tane tılsımmı salladığın buradan belli depo mimar benim işimi görüyordu siz harbiden trol olmaya çalışan eziklere sesleniyorum sallamasyon yapmadan önce bir araştırın şimdi kaybol sayfamdan ego kastırma bana gece gece ezerim adam yerine koyarlar

    2X 3X 5X 10X EU TOURNAMENT



    Qr45oR.png">

  • Wowu aldım mimarımı aldım onurumuzu kuruduk gururumuzumuzu inciltmedik 1tane tılsımmı salladığın buradan belli depo mimar benim işimi görüyordu siz harbiden trol olmaya çalışan eziklere sesleniyorum sallamasyon yapmadan önce bir araştırın şimdi kaybol sayfamdan ego kastırma bana gece gece ezerim adam yerine koyarlar

    aldın ne oldu ? basit bir elemede seviye basmamıs şimdi 4 elemenin birleştiği turnuvada bölgeyi alıyor :) yok artık sallamanında bi sınırı var yaw tılsıma kadar bu yağma köyü olur aha not alalım ? turnuva için bu sözleri edecek ciddi lider yöneticiler lazım bu isyan trol evet güldürüyo bizi ama bi yere kadar tabii :) konu ciddi olunca isyan sen kenara bi çekil hele trolluk orada biter :)

  • aldın ne oldu ? basit bir elemede seviye basmamıs şimdi 4 elemenin birleştiği turnuvada bölgeyi alıyor :) yok artık sallamanında bi sınırı var yaw tılsıma kadar bu yağma köyü olur aha not alalım ? turnuva için bu sözleri edecek ciddi lider yöneticiler lazım bu isyan trol evet güldürüyo bizi ama bi yere kadar tabii :) konu ciddi olunca isyan sen kenara bi çekil hele trolluk orada biter :)

    Ben sizleri terbiye etmesini seviyorum sizin gibi ezik ve ezik başkanlara ego kasmasınıda seviyorum başkanına ilet bunu zannetmeki senin nerden geldiğini bilmiyorum

    2X 3X 5X 10X EU TOURNAMENT



    Qr45oR.png">

  • Yalanla başlayan aşkın ömrü kısa olur 1200 defada sana aşığım desen ne fayda elbet yalanlar bir gün ortaya çıkar rezil olduğunla kalırsın şu kısacık travian hayatında

    keşke travianda birde edebiyat alanı olsaydı bu adamında başarılı olacağı bi dal olurdu :) şöyle edebiyat adamını travianda savaşcı yaparsak böyle olur işte :)

  • Hic bir eleme serverinde Wow Türkler tarafindan kurulmadi. O yuzden basari Elde Tutulan Wow köyleriyle ölcülemez.

    Cok Basit gecen bir elemede Wow Kuramayan Finalde Wow köyünün Etrafindan Bile gecemez. .

    Insaa Plani olup Wow Kuramayanla

    Insaa Plani Olmayan wow arasinda bir fark yoktur

  • keşke travianda birde edebiyat alanı olsaydı bu adamında başarılı olacağı bi dal olurdu :) şöyle edebiyat adamını travianda savaşcı yaparsak böyle olur işte :)

    Ne oldu edebiyat egosu sizi sarmıyormu gerçekleri anlatıyoruz ne gerek var yalan söylemeye demi sizin aklınız benimle sevye ölçecek kadar çalışmaz siz hesabınıza kendinize oynarsınız ben servere oynar heryere girerim herşeyden haberim olur oradan alırım gelir edebiyatımı yapar sonrada kendi ekibime gerçekleri gösterir kimlere güvenip kimlere güvenmeyeveğimizi belirtir ona göre hazırlık yaptırrırım bak bu mesaj önemli dikkate al

    2X 3X 5X 10X EU TOURNAMENT



    Qr45oR.png">

  • Hic bir eleme serverinde Wow Türkler tarafindan kurulmadi. O yuzden basari Elde Tutulan Wow köyleriyle ölcülemez.

    Cok Basit gecen bir elemede Wow Kuramayan Finalde Wow köyünün Etrafindan Bile gecemez. .

    Insaa Plani olup Wow Kuramayanla

    Insaa Plani Olmayan wow arasinda bir fark yoktur

    abi biz wowun etrafını sardık yanından geçmeyi bırak bizden başka yan gözle bakan bile olamaz bir kaç strateji örneği vermemi isteyenlere itina ile ders verilir.

    2X 3X 5X 10X EU TOURNAMENT



    Qr45oR.png">

  • abi biz wowun etrafını sardık yanından geçmeyi bırak bizden başka yan gözle bakan bile olamaz bir kaç strateji örneği vermemi isteyenlere itina ile ders verilir.

    Sen - + da

    bizde + + da Wow seviyesi basariz

    100 Olan serverin,

    99 da kalanda gönüllerin sampiyonu olur.

  • Sen - + da

    bizde + + da Wow seviyesi basariz

    100 Olan serverin,

    99 da kalanda gönüllerin sampiyonu olur.

    İnsanların düşüncelerine saygı duyana saygı duyarım eyvallahımıda çekerim eyvallah başkan bu gerçek bir forum sohbeti işte gerçi bazı egoist ve bencil eziklerin anlamasını beklemiyorum anlayan adam fikire fikir ekler

    2X 3X 5X 10X EU TOURNAMENT



    Qr45oR.png">

  • Beyler ettiğiniz kelamlar onları yüzleri ayristiriyor biraz daha ağır sakin olun temsil ettiğiniz oyuncuları düşünün trbestte oynuyorum neden mutlu olayım ki bir Türk arkadaşımın yıkılışından TC Ottomans yada isyan birliği artık hepimiz biriz diyebilelim elin rusunu arabini italyanini sevindirmeyelim

  • Beyler ettiğiniz kelamlar onları yüzleri ayristiriyor biraz daha ağır sakin olun temsil ettiğiniz oyuncuları düşünün trbestte oynuyorum neden mutlu olayım ki bir Türk arkadaşımın yıkılışından TC Ottomans yada isyan birliği artık hepimiz biriz diyebilelim elin rusunu arabini italyanini sevindirmeyelim

    Ben bunu her zaman dile getiriyorumda rahatsız olanlar geliyor atıp tutuyor yetmiyor racon kesmeye çalışıyor oda olmuyor dalavereler çeviriyor bizim yönlendirdiğimiz insanlarla başka anlaşmalar yapıyor oluyor yapıyor güzel oynuyorlar tekrar tekrar diyorum elin gavurun kapısının önünden beklemekten vaz geçip her beraber birşeyler yapalım wowda önemli değil böyle bir serverda gerçekleri ortaya dökelim kazanacak isek birbirimizin gönlünü kazanalım ama nerde bizim tilkileri alıp allayıp pullayıp buraya yollayıp ortalığı karıştırmak için dümen üstüne dümen yapıyorlar önce bundan vazgeçmeliler.

    2X 3X 5X 10X EU TOURNAMENT



    Qr45oR.png">



  • Arkadaşlar kasmayın germeyin herkes muhabbetine heycanına baksın final öncesi dedik bı 10x yapalım muhabbetine herkes bizle dalga gecti 25kişi ne işiniz var dediler madara olmayın dediler wowmu güldüler tılsım bile alamazsınız dediler


    Biz naptık eğlendik azıcuk 1depo tılsımı 3mimar seviye ortada show yaptık geldik azıcuk oyuzden o konusanlar saolsun hiç biri tebrik etmediler neden cünkü egoları kactı bir yerlerine oyuzden kımse ego kasmasın o bölge bu bölge su bölge neysek o tırıvırı cart curt yapmayın kimseyi kırmayın arkadaşlar bizlere yakısmaz