• Omertà
    (all rights reserved)

Jullie lezen het goed! Deze legendarische groep is terug van weggeweest. Dit dankzij de vriendschap, de liefde, het doorzettingsvermogen en de inzet van 3 beste vrienden!

Link naar de video > https://streamable.com/h064q0

Na minuten ( ! ) van nadenken door de leiding en een opgezette fake poll waar de leden de resultaten niet konden zien hebben wij, bijna, unaniem voor de meest gekende, de mooiste, de meest sexy en angstaanjagende naam op Travian gekozen… U leest het inderdaad goed... Omertà

Zo’n mirakel kan natuurlijk niet onopgemerkt blijven en daarom presenteren wij u met veel trots de introductiefilmpjes van onze propagandabeheerder Vino!

(Filmpjes kunnen naar het schijnt alleen nog bekeken worden door het klikken op de links en dus niet meer direct via het AF)

Link naar de video > https://streamable.com/zeqsa8

P.S. Wij hopen dat de 10 resterende AF gebruikers op dit forum zullen genieten van deze introductie. We hopen toch op 50 views.

P.P.S voor Ronald tl;dr

P.P.P.S Binnen minder dan 110 dagen zijn wij er niet meer.

P.P.P.P.S : Lang leve VOC

P.P.P.P.P.S. Tim is geen s*****! Geloof in jezelf Tim!

• Forza Omertà! Ik heb wel weer zin om met veel oude bekende deze server te domineren :D

NL7 Tim - Hectic

NL3 City Wok - Madness

NL6 Kop van Jut - Kermis

NL1 el Patron - NSS

NL5 C2H5OH - Omertà

NL1 Mickey Mouse - Disney

NL5 Hercules - Olympus

NL1 Back-Off - HT!

NL5 Deadpool - The Purge!

NL1 Pennywise - Vertigo

Post was edited 4 times, last by 7up ().

• De andere allianties kunnen nu niet uit blijven toch?

- Me Gusta! - Mephobia - Omertà - SHD - C.S. - TNS - Vertigo -

[18:37:04] Bartic | Error 404: heb eindelijk keihard plezier in dit spel
    [18:37:16] Bartic | Error 404: nu snap ik wrm svenie als een malle op iedereen loopt xD

• Jawel hoor, wij zijn niet zo aandachtsgeil als sommige bij jullie:P

Zei iemand aandachtsgeil? :saint:

“It’s better to be infamous than never to be famous at all”
    -Roger Stone

Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd :$ Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt ;)

:love::love:

Of is het eerder het ontbreken van creativiteit? ;-) Ik zou zeggen @everyone; doe gewoon lekker mee, net zoals iedereen mee de spamchat (buiten OPC) gezellig houdt!

Kruimel & Eagle :love:

PS: Forzà Omertà!

NL7 Ms&Mrs Tourette - Gesticht! - NL6 - Xentus - Omertà - NL1 Borderline - Lab(i)el - NL5 Ben de Biel - Omertà

NL1 V-power – Disney - NL5 Pallas Athena – Olympus - NL1 Escape - Het Toetsenbord! - NL5 Kayako Saeki - The Purge

2017-2019 Travian no more

Current: NL4 Omertà

https://prnt.sc/vpc6p3

• Het is een leuk en attractief filmpje, kuddo's

Aan de overige creatievelingen, meer van dat !

OuDiNy - Dream On - Me Gusta - Pelgrims - Violence - Mephobia - Templars - RUST - W!cked - Dirty! - Drank! - Panic - Boom! - Dirty!.de - HT - Ally - Bloem - Plague - Vertigo

Verslaafd sinds 2009 - Gestopt 2017

Beetje propaganda maken voor je alliantie is toch niks mis mee? Grijze muizen zijn jullie!

NL7 Tim - Hectic

NL3 City Wok - Madness

NL6 Kop van Jut - Kermis

NL1 el Patron - NSS

NL5 C2H5OH - Omertà

NL1 Mickey Mouse - Disney

NL5 Hercules - Olympus

NL1 Back-Off - HT!

NL5 Deadpool - The Purge!

NL1 Pennywise - Vertigo