⚔️ 7 dagen - Event speelwereld ⚔️ Start op 9 december 2020

• 7days.png

Beste spelers,

We hebben jullie hulp nodig!

In de afgelopen weken heeft ons Game Design en Dev team gewerkt aan het aanpassen van het Nieuwe Taak Systeem. Voordat we het op nieuwe spelwerelden uitbrengen, willen we nog een laatste test uitvoeren

Tegelijkertijd willen we ook een verbeterde technische setup testen die de prestaties van de gameworld zou moeten verhogen.

Om dit te bereiken hebben we besloten om de allereerste server te starten die maar 7 dagen duurt.

Hoe werkt het?

De gameworld opent zijn deuren op 9 december om 13:00 UTC+1.

Het zal slechts 7 dagen duren en het zal voorzien zijn van de volgende opstelling:

• Versie: Wereldwonder
    • Stammen: Galliërs, Romeinen, Germanen, Egyptenaren, Hunnen...
    • Kaart: Klein (401x401)
    • Snelheid: 1x
    • Beginnend goud: elke geregistreerde speler krijgt 600 goud.
    • Payment Shop: uitgeschakeld (Je zult niet in staat zijn om goud te kopen)
    • GTL: inkomend en uitgaand uitgeschakeld

En ... de eerste 10 mensen die een tweede dorp vestigen, krijgen een Goud Voucher ter waarde van 200 Goud, geldig op elke spelwereld van hun keuze.

Je kunt je via deze link registreren zodra de server open is: 7 Days Event Server

We moedigen je ook aan om ons zoveel mogelijk feedback te geven via het forum hier of via Discord in het kanaal #7days.

Slijp je zwaarden en rijg je bogen aan, het gevecht staat op het punt te beginnen!

Je Travian: Legends Team

• Nice, een server waarvan ik wellicht wel het einde kan halen! Misschien ga ik wel registreren. ^^:thumbup:

“It’s better to be infamous than never to be famous at all”
    -Roger Stone

Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd :$ Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt ;)

:love::love:

• Ik had me voorgenomen als ik een 2de dorpje heb dat ik hier even mijn feedback wou geven op deze start.

Zelf ben ik begonnen als Hun op deze server, in de wetenschap dat ik bij voorbaat al te laat was voor 2de dorp. Verder wou ik gewoon kijken hoe het was om als beginner de opmerkingen te krijgen.

Mijn algemene indruk is dat het oude tijden doet herleven. Door geen extra cultuurpunten te krijgen in begin moet je gaan feesten om snel 2de dorp te krijgen en dat is eens weer wat anders. Ook lekker snel de held laten groeien in ervaring is ook erg fijn en maakt dat alles een heel stuk sneller gaat, doordat er meer stofjes in het begin van het spel zijn waardoor het fijner opbouwt. Anderzijds is dat laatste ook een groot nadeel want een of andere stam Egyptenaar heeft nog meer voordeel met die stofjes. Waardoor andere stammen eigenlijk te kort komen en dus geen kans maken op leuke croppers. Alleen een germaan die veel techs heeft die oasen voor hem leeg maken heeft nog een kans door goedkope troepen met hoge draagkracht te kunnen combineren.

Betreffende de hulp die nieuwe spelers kregen. Ik heb die eerst in begin wat uitgeschakeld maar na 1 dag weer aangezet. Het viel me op dat er weinig meldingen meer waren die ik kreeg na 1 dag. Dingen die ik wel kreeg was onder andere die van de veilingmarkt dat die actief was na 10 avonturen. Ik heb wel 10 keer dat ding moeten lezen voordat ik ging snappen dat je een bod of iets moest verkopen om van die melding af te komen. Ook heb ik nog melding gekregen over verlengen van beginnersbescherming en dat is wel fijn denk ik al beginnende speler.

Wat ik wel mis zijn beetje tips voor beginnende spelers. Als je alle velden niveau 7 hebt dat er dan bericht komt als je nog geen 2de dorp hebt, je zou nu genoeg stoffen productie moeten hebben om aan een 2de dorp te beginnen. Of bij verlengen van de beginnersbescherming dat je tips krijgt hoe je dorpje kan verdedigen tegen aanvallen.

Wat ik ook gemist is het toetreden van een alliantie. Je krijgt geen opdracht om een alliantie te joinen en (wellicht heb ik het gemist) wat het belang is van een alliantie. Veel van die tips zouden via een IGM kunnen worden verstuurd en dus ook na te lezen kunnen zijn door desbetreffende speler.

Verder heb ik nog een vertaalfout gevonden. Staat bij de opdrachten vaak woodcutter in plaats van houtakker.