Feedback, Suggesties & Terugkoppeling 💡📰

• Beste spelers,

In deze post kun je feedback voor ons achterlaten, zodat we samen ervoor kunnen zorgen dat het spel nog mooier wordt dan het al is. Je kunt dit doen door een reactie achter te laten :)

Er zijn echter een aantal voorwaarden:

• Veranderingen in het spel zelf moeten wereldwijd uitvoerbaar zijn, aangezien het spel op ieder domein hetzelfde is.
    • Zodra ik terugkoppeling krijg zal ik die binnen 3 dagen posten in de onderstaande sectie.
    • Iedereen heeft een eigen perspectief op het spel. Kraak elkaars ideeën dan ook niet af, maar ga er serieus op in.

Suggesties januari

-

Feedback januari

-

Terugkoppeling januari

-

Met vriendelijke groet,

?c=1&o1=ro&url=https%3A%2F%2Fblog.travian.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2020%2F04%2Fashwin.png

Post was edited 1 time, last by Ashwin ().

• Een lagere grondstof productie zodat kosten weer relevant worden.

Instantaan bouwen vervangen voor een % reductie e.g. 50% bouw tijd eraf.

NPC ruilen, 1:1 vervangen voor een 3:2 verhouding voor de "nieuwe" grondstoffen die je ruilt.

Wanneer troepen vluchten uit het hoofddorp, laat enkel 90% van de troepen vluchten (wel inclusief de held). Een minder actieve speler kan het nog steeds een geruststellende gedacht vinden, en zich geen zorgen maken om de kosten, terwijl een competitieve speler het nadeel te groot vind. Ook heb je minder tech accounts meer die puur enkel en alleen een hoofddorp hebben met heel veel scouts, om veilig te scouten. Of je kan er in elk geval wat tegen doen. Of laat het aantal troepen dat vlucht mee zwaar mee schalen met het level van je verzamel plaats. Eerste paar levels vluchten er vrijwel geen troepen, maar op hogere levels veel meer. Dan zit er in elk geval een koste aan verbonden/ is het gelimiteerd.

Gebruik jolijt wanneer gij zijt in uwe jonge jaren

Post was edited 2 times, last by GGvdH_NL ().

• Geen idee of mensen dit lezen: maar heeft iemand nagedacht over hoeveel mensen met travian gaan stoppen met de komst van enkel die grote servers? De gezelligheid is weg, het cheaten woekert nog meer en het spel (met al zn mooie toevoegingen de laatste tijd) wordt verleden tijd. Kosten kleine servers teveel (je mag dat gerust zeggen dat de kosten-baten analyse negatief uitvalt, dan snappen we misschien de beslissing). Ik snap er niks van. Enige wat ik weet is dat ik die grote servers persoonlijk absoluut niet zo fijn vind als de kleinere lokale.

• Geen idee of mensen dit lezen: maar heeft iemand nagedacht over hoeveel mensen met travian gaan stoppen met de komst van enkel die grote servers? De gezelligheid is weg, het cheaten woekert nog meer en het spel (met al zn mooie toevoegingen de laatste tijd) wordt verleden tijd. Kosten kleine servers teveel (je mag dat gerust zeggen dat de kosten-baten analyse negatief uitvalt, dan snappen we misschien de beslissing). Ik snap er niks van. Enige wat ik weet is dat ik die grote servers persoonlijk absoluut niet zo fijn vind als de kleinere lokale.

Uiteraard wordt dit gelezen, er zullen nog steeds servers zijn die niet zo druk zullen zijn als de com servers. Amerika bijvoorbeeld is een domein dat naar verwachting veel minder spelers zal hebben dan Europa. Deze veranderingen zijn ingevoerd omdat de meerderheid van de community aangaf dat de kaart te leeg is, te weinig accounts om te farmen of om echt Travian te spelen. Uiteraard begrijpen we dat er een aantal zijn die het liefst op een lokale server spelen daarom starten we nog 1 laatste server.

Wat betreft cheaten of techs hierin zijn ook beperkingen voor bedacht en deze zullen in de toekomst nog meer beperkt worden om iedereen gelijke kansen te geven.

• Ik mis een duidelijk overzicht van de hunnen en de egyptenaren. Faq loopt daarin achter. Er staat slechts een vage omschrijving met een verwijzing naar fire & sand. Nu deze stammen vaker gebruikt worden is het wel wenselijk als gewoon basis informatie als troepenkosten, gebouwenkosten etc ergens te vinden zijn.

• Ik mis een duidelijk overzicht van de hunnen en de egyptenaren. Faq loopt daarin achter. Er staat slechts een vage omschrijving met een verwijzing naar fire & sand. Nu deze stammen vaker gebruikt worden is het wel wenselijk als gewoon basis informatie als troepenkosten, gebouwenkosten etc ergens te vinden zijn.

Het klopt dat answers niet helemaal compleet is, de belangrijkste informatie staat er echter wel in. Travian Legends werkt aan een nieuwe handleiding die de answers website compleet zal vervangen. We hopen deze zo snel mogelijk te kunnen lanceren, maar mocht je ondertussen vragen hebben dan kun je natuurlijk contact met ons opnemen.

• Uiteraard wordt dit gelezen, er zullen nog steeds servers zijn die niet zo druk zullen zijn als de com servers. Amerika bijvoorbeeld is een domein dat naar verwachting veel minder spelers zal hebben dan Europa. Deze veranderingen zijn ingevoerd omdat de meerderheid van de community aangaf dat de kaart te leeg is, te weinig accounts om te farmen of om echt Travian te spelen. Uiteraard begrijpen we dat er een aantal zijn die het liefst op een lokale server spelen daarom starten we nog 1 laatste server.

Wat betreft cheaten of techs hierin zijn ook beperkingen voor bedacht en deze zullen in de toekomst nog meer beperkt worden om iedereen gelijke kansen te geven.

Ik ben benieuwd, want op de servers waar ik nu op speel, die internationaal zijn, is het cheaten schering en inslag. Ik snap dat sommigen het 'te weinig' vonden qua mensen op een server, maar die gulden middenweg had ook mooi geweest. Helaas. Gelukkig heb ik nu nog een rustige server en dan kan ik er mee ophouden :)