ORDU BİRLİKLERİ Saldırı ve Savunma Raporları

  • selam Adım Aşkın Sabri abini bu kadar iyi tanıyorsan açarsın sorarsın....Sen bizim ekipteki bir kişi için bile aşağalayışı kelime kullanamazsın bunu bil yeter Kofti olup olmadığımı öğrenmek istersen sana numaramı vereyim ara beni klavyeden insanlara bu tip laf etmek çok kolay Hayatında kaç kere bir ekibe liderlik etdin sen? beni sen ne say ne sev seni gibi sebze bile olmayan azı dili bi yereni dolanmış insanlarla işimiz olmadı olmayacak . hadi de get şimdi Sabri ABİNE TELEFON AC aŞKIN ABİ BANA BUNLARI BANA DEDİ DERSİN ... Ayrıca bir daha bizim ekipten bir allahın kuluna aşağalayışı laf edersen kalbini burdan kırarım ........... KURMAY  jasse james  HASTALIK  sismanbalina  yyusa  Mr individual

    Siz kendi fikirlerinizi söylemişsiniz ben de kendiminkileri. Yalnızca düzeltmek ve yanlış anlaşılmak istemediğim bir husus var o da şu; askim kelimesini sıkça kullandığım için telefon klavyesi düzeltmiş, gözümden kaçmış onun için kusura bakmayın.

  • Siz kendi fikirlerinizi söylemişsiniz ben de kendiminkileri. Yalnızca düzeltmek ve yanlış anlaşılmak istemediğim bir husus var o da şu; askim kelimesini sıkça kullandığım için telefon klavyesi düzeltmiş, gözümden kaçmış onun için kusura bakmayın.

    Bu değişik kim formu kirletiyo

    iki kelimeyle türkçe konuşmaya çalışıyo onuda beceremiyo :D

    atın bunu yaw boş konuşuyo... :D

  • Bu değişik kim formu kirletiyo

    iki kelimeyle türkçe konuşmaya çalışıyo onuda beceremiyo :D

    atın bunu yaw boş konuşuyo... :D

    travian burası reis her yer aslan kaplan

    yürekli mert adamlar çok

    alışığız sıkıntı yok :D

    Aha hesap ortada duruyo...

    ......KURMAY.....

    Adamın abisi biliyo bu hala bilmiyo :D

    zamanla...

  • Bu değişik kim formu kirletiyo

    iki kelimeyle türkçe konuşmaya çalışıyo onuda beceremiyo :D

    atın bunu yaw boş konuşuyo... :D

    Sen oyununa bak KURMAY biz biliyoruz seni

    kım nası düşünürse yazarsa yazsın....

    moral bozma acayip hırslı ve iyi oyuncusun herzaman son server wow a sen bakıyodun iyi hastırlıyorum

    kuramadık fakat hep mesaj gelirdi...senden...

    ALTIN ORDU birliği bir türlü kabullenemedi savaşcıydık fakat wow cu olamadık hiç

    bu tabuları yener inşallah...bu server..ekip sağlam..

  • abi bu kez salmak yok işi baştan sıkı tutacağız insallah

    SAS eski şampiyon olabilir fakat eskide kaldı

    yolumuza önümüze bakacaz. :D

    iyi olan kazansın..

  • Ahahahah kanka başkalarını boşver tılsım yüzü goremicek ekiplerin forumunu boşver de 😂 kendi icraatlarını paylaş rid forumunda

    Çok iddialı yorum

    hadi bakalim 🤣🤣

    Tarafsiz biri olarak takibe dewam 😁

  • Ahahahah kanka başkalarını boşver tılsım yüzü goremicek ekiplerin forumunu boşver de 😂 kendi icraatlarını paylaş rid forumunda

    Çok iddialı olmuş tılsım zamanı geldiğinde A.Ordu birliği burada olursa bu lafını yutmuş olursun :thumbsup1:

    Seyirci olmakta bi başka güzelmiş :popcorn:

  • Ahahahah kanka başkalarını boşver tılsım yüzü goremicek ekiplerin forumunu boşver de 😂 kendi icraatlarını paylaş rid forumunda

    Büyük laf ediyorsun hatırlatırım bunları :)) icraat mi ne yapayım boş bölgede ? zamanını bekle :D


    Çok iddialı olmuş tılsım zamanı geldiğinde A.Ordu birliği burada olursa bu lafını yutmuş olursun :thumbsup1:

    Seyirci olmakta bi başka güzelmiş :popcorn:

    alışkın sorun olmaz :D

    Serseri mayın


    s6 Gerçekamir


    s1 amirbey


    s3 plekubat

    Post was edited 1 time, last by Amirbey: Amirbey tarafından oluşturulan bir mesaj bu mesaj ile birleştirildi. ().

  • Büyük laf ediyorsun hatırlatırım bunları :)) icraat mi ne yapayım boş bölgede ? zamanını bekle :D


    alışkın sorun olmaz :D

    seni kırmayız Canakkaleli17 tılsım zamanı sileriz gideriz yeter ki sen üzülme lafın yere düşmemiş olur çekirdek almayı unutma yanlız biz silerken

  • seni kırmayız Canakkaleli17 tılsım zamanı sileriz gideriz yeter ki sen üzülme lafın yere düşmemiş olur çekirdek almayı unutma yanlız biz silerken

    ben ne yaptım nasıl böyle bir söz yazdım diye kafasını tutuyordur :)) yazık ettin kendine ertem abi çok muhabbet edeceğiz :D

    Serseri mayın


    s6 Gerçekamir


    s1 amirbey


    s3 plekubat

  • Ahahahah kanka başkalarını boşver tılsım yüzü goremicek ekiplerin forumunu boşver de 😂 kendi icraatlarını paylaş rid forumunda

    hey dost

    Yarin birgun tilsim çalmaya gelirsen

    Madara olursun foruma da giremezsin

    O is klavyeden olmuyo 😁👍

  • hey dost

    Yarin birgun tilsim çalmaya gelirsen

    Madara olursun foruma da giremezsin

    O is klavyeden olmuyo 😁👍

    haklisin baskan oyle kolay olmucak gibi

    birlikler saglam sas cok kücümsüyo

    Fakat guzel hesaplar var BVG BF AORDU birliklerinde Zaten anladığım kadari ile BVG direk yikim icin gelmis gibi 😁 4446 calisiyo çoğunluğu

    Is çıkarır adamin basina 🤣🤣

    Hareketli server olacak şimdiden tilsim icin çalışan hesaplar belirlenmiştir...

    Bu idda nasi atmis ortaya kafası güzel olabilir 🤣🤣

  • senin hesap guzel isler cikardi kardesim

    Aklin takılmasın

    Bu arada oyundur bu önemli olan ufakligin sagligi

    Kalp durumu nasil

    Biseye ihtiyacın varmi

    Koca yürekli ekip var karşında ne gerekiyosa

    Haziriz..