✨ Een vriend uitnodigen ✉️

• Beste spelers!

Vandaag willen we nog een spelonderdeel onthullen dat volledig is vernieuwd en zal worden toegevoegd aan alle nieuwe spelwerelden die beginnen na 1 mei 2021.

Maak kennis met het nieuwe Verwijs-een-Vriend systeem!

Refer-a-friend-intro-gif.gif

Wat is nieuw:

• Verbeterde zichtbaarheid en interface.
    • Grotere beloning voor het uitnodigen van vrienden
    • Het maximale goudbelong is 2000 goud!

Laten we nu het nieuwe systeem eens nader bekijken.

Dus, je hebt met succes een speler uitgenodigd via e-mail of door gebruik te maken van je doorverwijslink en de speler heeft zich geregistreerd in dezelfde spelwereld als jij. Van nu af aan ontvang je goud beloningen voor elk dorp dat deze speler vestigt of verovert tot aan zijn 10e dorp!

Your-friend-joined-server.png

Hoe werkt het:

• Elk nieuw dorp - van het 2e tot het 9e - levert je 20 goud op. Het 10e dorp levert je 40 goud op.
    • Je kunt een beloning krijgen voor maximaal 10 uitgenodigde vrienden. Als al je uitgenodigde spelers erin slagen hun 10de dorp te vestigen of te veroveren, ontvang je in totaal 2000 goudstukken (20*8+40=200 voor elke speler)!

Verlies ik mijn beloning als de uitgenodigde speler zijn dorp verliest?

Nee, de beloning blijft staan. Je krijgt echter geen beloning meer als deze speler een nieuw dorp vestigt op de plaats van het verwijderde dorp.

Kan ik meer dan 10 spelers uitnodigen?

Je kunt zoveel spelers uitnodigen voor het spel als je wilt. Je kunt voor elke prestatie (dus voor elk 2e, 3e, 4e enz. dorp) maar 10 keer een beloning krijgen. Als een speler stopt met ontwikkelen voordat hij zijn 10e dorp heeft bereikt, zal een andere speler zijn plaats innemen, zodat je nog steeds je maximale beloning kunt krijgen.

Possible-rewards.png

Hoe kan ik mijn vriend anders steunen in het spel?

Wanneer je vriend(in) zich registreert via jouw doorverwijslink, zal hem/haar worden aangeboden om in dezelfde sector te spelen die jij hebt gekozen, zolang deze niet overvol is. Je kunt ook hun ontwikkeling volgen in een mooi gloednieuw overzicht en hen hulp of advies bieden als je ziet dat ze vastlopen in hun ontwikkeling.

Join-friend-quadrant.png

De rest hangt alleen van jou af! En nu...

Slijp je zwaarden en maak je klaar om zij aan zij te vechten met je vrienden!

Jouw Travian: Legends team