Guiness book of Records

• Oh gaat het lijstje met records er ook nog komen op het AF?

Kan best dat die al een jaar geen update had.
      Anders maar eens beginnen aan een nieuwe lijst.
      Oude rot, na 4 jaar terug:
      Family Guy S1 2016 (Popcorn)
      Hupsakee S4 2016&17 (Midgets)
    • Oef shit. Hoop niet dat ie weg is
      Wordt toch al vrij weinig doorgegeven en ik neem bijna nooit de moeite om er naar te kijken.
      NLX: Team Rocket, Zinderin, V-Vogels (Mr. De Uil)
      COMX: N&C (Thomas de Trein)
      RoA COM: Twelve Monkeys (Harambe)
    • Misschien wel aardig om het misschien ook maar tegelijk wat internationaler maken. Beste van .nl en .com fzo. Zag laatste arte def langskomen, wat we volgens mij ook al heel wat jaartjes niet meer zien op .nl... xD

“It’s better to be infamous than never to be famous at all”
      -Roger Stone

Tyl wrote:

Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd :$ Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt ;)
      :love: :love:

• BlaxXx` wrote:

Misschien wel aardig om het misschien ook maar tegelijk wat internationaler maken. Beste van .nl en .com fzo. Zag laatste arte def langskomen, wat we volgens mij ook al heel wat jaartjes niet meer zien op .nl... xD
      Een collectie van alle internationale wereldrecords kun je hier vinden: Records d'off (Monde)
      Waarschijnlijk moet je wel je Frans forum even activeren om het te kunnen zien (geen idee nog niet hoe het AF precies werkt)

Ook vind je hier records van defblokken, defaantallen, artevegen, andere versies, snelheden, houtwerk,...
      Oud: S.H - W!cked - Pokémon - Olympus - Het Toetsenbord! - Find Muck - ThePurge - Doge 2.0 - Vertigo
      Huidig: Klooien op kwalificaties

thevino wrote:

Meest onderschatte speler: Zeger
    • Chickenz wrote:

BlaxXx` wrote:

Misschien wel aardig om het misschien ook maar tegelijk wat internationaler maken. Beste van .nl en .com fzo. Zag laatste arte def langskomen, wat we volgens mij ook al heel wat jaartjes niet meer zien op .nl... xD
      Een collectie van alle internationale wereldrecords kun je hier vinden: Records d'off (Monde)Waarschijnlijk moet je wel je Frans forum even activeren om het te kunnen zien (geen idee nog niet hoe het AF precies werkt)

Ook vind je hier records van defblokken, defaantallen, artevegen, andere versies, snelheden, houtwerk,...
      Ahh bedankt! Doet het gewoon via t linkje, grappig om te zien. :)

“It’s better to be infamous than never to be famous at all”
      -Roger Stone

Tyl wrote:

Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd :$ Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt ;)
      :love: :love:

• mr-baco wrote:

heel erg jammer dat het book verdwenen is, had gehoopt dat die mee zou komen naar het nieuwe forum.

cheers,
      baco

Misschien dat Tovenaar dat uit de database van oude forum kan (laten) toveren en hier een nieuw topic maken?
      OUD: Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2), Valhalla/Carpe Diem (.com), ...

Status: terug bij #CRO HOOLIGANS <3