Fix 25 Diplomatia

• Speed 3x

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Would you like to know what’s going on in the Tournament 2017 Finals?
Keep yourself updated by reading "The Corner"!

• Muumit wrote:

Evil Doctor wrote:

Muumit wrote:

Pysytääs aiheessa. Vai alatko taas näsäviisastella? The Näsä sopis sulle nicknameks ;) no parin viikon päästä katotaan ku MS-13 kakku on level 100 ja teillä on kakat housuis ;) mites muute onko pettereillä minkälaiset diplosuhteet menos? ai niin joo! Unohinhan minä että phoenix ja disney kukaa el osaa pelata, ne osaa kato änkyttää! Teil on vielä paljon, paljon, paljon opittavaa! mutta eiköhän se siitä sitten jonain päivänä, minä kyllä opetan mielelläni pelaamaa mutta en foorumien änkyttäjiä. -.-
    Opetappa meikää sit pelaa, ty. Vaikutat semmoselt ÄIÄLT joka osaa pelaa ja sitä rataa.PS.
    Sinä ny oot jo ihan tarpeeks nörtti tähän peliin, mene ja etsi nainen sekäTyöpaikka. Onkos Timppa viel nevalla töis?
    A) No eikö se oo se syy miks annoin teilleki mahollisuude voittaa näit runei lähtemäl vetää? Mitä sitä nörttiydelle voi
    B) Mihi tarvisin toista naista ko on jo moe?
    C) Kuka o nii tyhmä että jumalan vuonna 2017 viel kuvittelee mun menevän töihin, vaik ton lonkeron kittaamisen voiki jo laskee työksi...
    D) Ketä vitu Timppa?
    E) Mikä vitu neva? Neekerivarasto? Otan osaa kyl Timpan puolest sit...
    Fix11 ForeverNeitsyt @ HM | Fix13 krasny/Marttyyrit @ O | fix14 Smurffit! @ BILL | fix17 Avast @ RPN | fix18 Wannabe @ I.T | Fix19 Baby Alice @ RuRo | fix22 Frozen @ Prinssit | Fix23 Puppelit @ Aapeli | tc3/2.5 royax @ TurVa | ts2 marse @ Sirkus | ts4 Ned Kelly @ FF | ts3 Taylor Swift @ -/lia | ts4 Victoria @ Kiira
    Lantti @ Quakenet
  • Kova opsu Phoenixilta; tuli yksi (1) hyökki kovilla, muut samaan kylään tulleet fakeja :D Ei muuten kannata jättää splittirakoja jokaisen aallon välii, sit jos joskus uskallatte tulla kovilla.
    Fix3-Fix10 / Fix21 Märkä-Simo @ PK / Fix22 Last Season @ HUNT / Fix23 Chuck Bass @ GG / Fix24 Reddington @ KK / Fix25 Nemo @ Didney
  • Muumit wrote:

Evil Doctor wrote:

Muumit wrote:

Evil Doctor wrote:

Muumit wrote:

Pysytääs aiheessa. Vai alatko taas näsäviisastella? The Näsä sopis sulle nicknameks ;) no parin viikon päästä katotaan ku MS-13 kakku on level 100 ja teillä on kakat housuis ;) mites muute onko pettereillä minkälaiset diplosuhteet menos? ai niin joo! Unohinhan minä että phoenix ja disney kukaa el osaa pelata, ne osaa kato änkyttää! Teil on vielä paljon, paljon, paljon opittavaa! mutta eiköhän se siitä sitten jonain päivänä, minä kyllä opetan mielelläni pelaamaa mutta en foorumien änkyttäjiä. -.-
    Opetappa meikää sit pelaa, ty. Vaikutat semmoselt ÄIÄLT joka osaa pelaa ja sitä rataa.PS.
    Sinä ny oot jo ihan tarpeeks nörtti tähän peliin, mene ja etsi nainen sekäTyöpaikka. Onkos Timppa viel nevalla töis?
    A) No eikö se oo se syy miks annoin teilleki mahollisuude voittaa näit runei lähtemäl vetää? Mitä sitä nörttiydelle voiB) Mihi tarvisin toista naista ko on jo moe?C) Kuka o nii tyhmä että jumalan vuonna 2017 viel kuvittelee mun menevän töihin, vaik ton lonkeron kittaamisen voiki jo laskee työksi...
    D) Ketä vitu Timppa?
    E) Mikä vitu neva? Neekerivarasto? Otan osaa kyl Timpan puolest sit...
    Olet kyllä suomeksi sanottuna vitun tyhmä jätkä. Mene töihin ja hommaa elämä, pässi! Ja Timppaa jos et muista nii siinäs huomaa jo kuinka vajakki olet! ;)

Sinäkö oot tän foorumin joku kovapää vai? Kyllä aina pakko yksi kovis on löytyä, mutta sitte oikeessa elämäs onki semmoinen äitin pikku mussukka, vähä foorumilla netissä hyvä huikkia mitä tykkää. Kummasti se änkytys heti loppuinkin täälä, kun aloin latomaa faktoi, sä vissii vielä jatkat ku haluat ottaa "kovan pojan roolin"? Ei vittu mikä eevertti. Etkö tosiaan tiedä edes mikä on neva? Ei herra siunaa, tämä tyyppi on kyllä istunu elämänsä ohitte. Ota ny niskasta jo kiinni nuorilapsi!
    "Neva on Suomessa kehitettyyn metsätyyppioppiin kuuluva suotyyppi, joka on puuton avosuo. Veden korkeuden vaihtelut voivat olla verrattain suuret. Englanniksi nevasta käytetään nimitystä open bog[1] eli avoin suo." terveisin Wikipedia.

En mä tietääkseni mikää kova poika oo, mut päällikkö kyl, tietäähä roskaki sen.

Mitä taas tulee tyhmyytee nii jos lähetää vaik täst:

En sit tiiä, miten vajakkius ja unohtaminen liittyisivät toisiinsa. Ainakin puheistas päätellen oon unohtanut vaan. Ja kyllähä mä nyt tykkään roskal huikkia, mut oonki PÄÄLLIKKÖ nii np. (ai toistan samaa levyy, rip)

Tappaa ei ollut tarkoitukseni, vaan rampauttaa pysyvästi.

Ja heitäppä niit faktoi sit tiskii, tyty. (ei se tyttö)
    Fix11 ForeverNeitsyt @ HM | Fix13 krasny/Marttyyrit @ O | fix14 Smurffit! @ BILL | fix17 Avast @ RPN | fix18 Wannabe @ I.T | Fix19 Baby Alice @ RuRo | fix22 Frozen @ Prinssit | Fix23 Puppelit @ Aapeli | tc3/2.5 royax @ TurVa | ts2 marse @ Sirkus | ts4 Ned Kelly @ FF | ts3 Taylor Swift @ -/lia | ts4 Victoria @ Kiira
    Lantti @ Quakenet
  • YHTEISÖN OHJENUORAT

Lapsi on terve kun se leikkii ja kokeilee rajojaan. Ilahduttava nähdä miten mielikuvituksekasta ja värikästä sakkia täällä on, mutta käytöstavoissa on ehdottomasti parantamisenvaraa. Tämän ketjun tyyli meni tietyiltä yhteisön jäseniltä yli kaikkien rajojen ja paukkuen, joten koko ketju on nyt jäähyllä seuraavat n. 24 tuntia.

Tänä aikana kaikki sääntöjä rikkoneet voivat käydä lukemassa täysin uusitut YHTEISÖN OHJENUORAT

Kiroilua on turha kieltää, sillä "olen suomalainen", mutta hyökkäykset toisia yhteisön jäseniä kohtaan tai tiimin jäseniä kohtaan on sekä törkeää että kiellettyä.

Huom! Foorumikirjoitukset kertovat millainen paikka tämä on, ja miten tervetulleeksi muut pelaajat itsensä tuntevat. Ellei itsensä vuoksi halua käyttäytyä, niin ajatellaan sitten muita, jookos?

Koko tiimin ja pelaajayhteisön puolesta toivon, että tämä viesti ja ketjun tilapäinen lukitus riittää. Haluan pahoitella tässä yhteydessä kaikilta muilta, jotka joutuivat tätä "keskustelua" katsomaan, ja jotka olisivat halunneet pitää ketjun auki.

Kiitos ja kumarrus,
    CM samisu
  • Arkki_FI wrote:

Cocacola_FI wrote:

:D ei täs voi ku nauraa ku didney world vie ja muut vikisee
    Mua ei se sinänsä kiinnosta, lähinnä vaan tää ketju tiettyine kirjoittajineen aiheuttaa myötähäpeän puuskia allekirjoittaneelle.
    Ai sinua kiinnostaa niin sanotusti yhtä palajon ku meitä sinun myötähäpeän puuskat?
    Fix3-Fix10 / Fix21 Märkä-Simo @ PK / Fix22 Last Season @ HUNT / Fix23 Chuck Bass @ GG / Fix24 Reddington @ KK / Fix25 Nemo @ Didney
  • t0mbl wrote:

Arkki_FI wrote:

Cocacola_FI wrote:

Mua ei se sinänsä kiinnosta, lähinnä vaan tää ketju tiettyine kirjoittajineen aiheuttaa myötähäpeän puuskia allekirjoittaneelle.
    Ai sinua kiinnostaa niin sanotusti yhtä palajon ku meitä sinun myötähäpeän puuskat?
    Ero on ilmeisesti se, että minua ei myöskään kiinnosta, kiinnostaako teitä. :)

Roskan vihatuin tili
  • Arkki_FI wrote:

Cocacola_FI wrote:

Pakko kysyä et pelaatko edes servulla? Luulin et luonnonvalinta ois tehny tehtävänsä niiden ihmisten osalta ketkä tulee joka ikiseen threadiin pakottamaan omia mielipiteitään.. Oon lukenut tässä muutaman threadin itekki ja sun postit on pistäny silmään aina. Siinä on vaan se ero että en tule kitisemään sinne kuinka turha jätkä oot vaan oon pitäny sen omana tietonani. En lähe syyttelemään postcounttaamisesta kerta se on roskan säännöissä ilmeisesti kielletty, mut pakkohan sulla on olla joku oikeasti järkevä syy tälle ellei tää oo sitä perus kukkahattutäteilyä. Sigissäkin lukee et roskan vihatuin tili. Voi jeesus. Kertonee aika paljon jos tuommosella asialla pitää vielä egoilla ihanko se olis jotenkin kunnioitusta herättävä juttu.

Jos jotaki tolla viestillä edes hait niin onneksi olkoon, sait minut tuntemaan erittäin suurta peppukipua
    FiX11 - NaXvision @ 420 | FiX13 - ö.ö @ Joki | FiX25 - The Corruptor @ Phoenix | IRC# ComeX

Helposti lämpeävä
  • zibu wrote:

Voitasko saada zibusta roskan vihatuin tili vaikkei postaakaa tänne ku kerran 5 vuoteen? Röiukot rules ja sitä rataa
    Voin wihaa jos haluut <3
    fix 12-14 Hopeless/Spedet, fix15 Hopeless/Kamut, fix16 Hopeless/Spedet, fix17 Hopeless/AA-Kerho fix18 Chupacabra/Liiga, fix19 Apocathy/RuRo, fix20 Khid/SRJTNT, fix21 Rimppakintut/SRJTNT, fix22 Belle/Prinssit, fix23 Puppelit/Aapeli, fix25 Trubadurix/Phoenix
  • Born For Greatness wrote:

Arkki_FI wrote:

Cocacola_FI wrote:

Pakko kysyä et pelaatko edes servulla? Luulin et luonnonvalinta ois tehny tehtävänsä niiden ihmisten osalta ketkä tulee joka ikiseen threadiin pakottamaan omia mielipiteitään.. Oon lukenut tässä muutaman threadin itekki ja sun postit on pistäny silmään aina. Siinä on vaan se ero että en tule kitisemään sinne kuinka turha jätkä oot vaan oon pitäny sen omana tietonani. En lähe syyttelemään postcounttaamisesta kerta se on roskan säännöissä ilmeisesti kielletty, mut pakkohan sulla on olla joku oikeasti järkevä syy tälle ellei tää oo sitä perus kukkahattutäteilyä. Sigissäkin lukee et roskan vihatuin tili. Voi jeesus. Kertonee aika paljon jos tuommosella asialla pitää vielä egoilla ihanko se olis jotenkin kunnioitusta herättävä juttu.
    Jos jotaki tolla viestillä edes hait niin onneksi olkoon, sait minut tuntemaan erittäin suurta peppukipua
    Eli sinun mielestäsi joka ikinen thread tarkoittaa tätä nimeltämainittua, s1:n ketjua, travisanakirjaa ja joitain ylläpidon ketjuja? Luulin, että luonnonvalinta olisi tehnyt tehtävänsä niiden ihmisten osalta, jotka inisten suurentelee asioita omien tarpeidensa nimissä. Ilmeisesti sua vaan haittaa, kun oon tullu tänne ilmoittamaan, kuinka turha jätkä sä oot. :D
    Tolla viestillä vastasin ilmaisemalla mielipiteeni enemmän tai vähemmän vanhalle tutulle, koska uusi foorumi heittää tän ketjun aina mun silmille, kun joku tänne jotain kirjoittaa. Eli kyllä, sun tai muutaman muunkaan nimeltämainitsemattoman henkilön - ei kaikkien - myötähäpeää herättävät, usein aiheesta täysin poikkeavat viestit antaa teistä tietynlaisen kuvan ja siitä olenkin mielipiteeni ilmaissut. Anteeksi, jos egosi otti siipeensä, mutta eiköhän se siitä parane.

Roskan vihatuin tili
  • Arkki_FI wrote:

Eli sinun mielestäsi joka ikinen thread tarkoittaa tätä nimeltämainittua, s1:n ketjua, travisanakirjaa ja joitain ylläpidon ketjuja? Luulin, että luonnonvalinta olisi tehnyt tehtävänsä niiden ihmisten osalta, jotka inisten suurentelee asioita omien tarpeidensa nimissä. Ilmeisesti sua vaan haittaa, kun oon tullu tänne ilmoittamaan, kuinka turha jätkä sä oot. :DTolla viestillä vastasin ilmaisemalla mielipiteeni enemmän tai vähemmän vanhalle tutulle, koska uusi foorumi heittää tän ketjun aina mun silmille, kun joku tänne jotain kirjoittaa. Eli kyllä, sun tai muutaman muunkaan nimeltämainitsemattoman henkilön - ei kaikkien - myötähäpeää herättävät, usein aiheesta täysin poikkeavat viestit antaa teistä tietynlaisen kuvan ja siitä olenkin mielipiteeni ilmaissut. Anteeksi, jos egosi otti siipeensä, mutta eiköhän se siitä parane.
    Et vieläkään vastannu kysymykseen että pelaatko servulla? Jos pelaat niin sitten tänne saa tulla vinkumaan jos kovasti häiritsee, jos et niin eikö se ole sen merkki että tämän langan jutut ei sulle millään tavalla kuulu? Voin tulla s1 lankaan vinkumaan sulle niin näät kuinka typerää se on :D mut älä huoli. Periaatesyistä en niin kuitenkaan tule tekemään.

Edit: siirsin keskustelun privaan ettei kenenkään muun tarvitse tuntea samankaltaista myötähäpeää mitä meidan arkki-setä tuntee
    FiX11 - NaXvision @ 420 | FiX13 - ö.ö @ Joki | FiX25 - The Corruptor @ Phoenix | IRC# ComeX

Helposti lämpeävä

The post was edited 1 time, last by Born For Greatness ().

• Born For Greatness wrote:

Et vieläkään vastannu kysymykseen että pelaatko servulla? Jos pelaat niin sitten tänne saa tulla vinkumaan jos kovasti häiritsee, jos et niin eikö se ole sen merkki että tämän langan jutut ei sulle millään tavalla kuulu? Voin tulla s1 lankaan vinkumaan sulle niin näät kuinka typerää se on :D mut älä huoli. Periaatesyistä en niin kuitenkaan tule tekemään.
    Etkä sinä sen paremmin esittämääni kysymykseen: Eli sinun mielestäsi joka ikinen thread tarkoittaa tätä nimeltämainittua, s1:n ketjua, travisanakirjaa ja joitain ylläpidon ketjuja? Tasoissa ollaan?

Valitettavasti foorumi ei valikoi ketään sen perusteella, pelaako ko. henkilö jollain serverillä vai ei. Nähdäkseni s1 kukaan ei ole kirjoittanut niin halveksittavaa ja myötähäpeää herättävää tekstiä kuin mitä tässä ketjussa on tullut vastaan. Enpä siis näe syytä, miksi sinun pitäisi sinne raahautua levittämään omanlaistasi tekstiä, joka ei onneksi ainakaan toistaiseksi s1 -ketjun ilmapiiriin sovi. Minun silmissäni tällainen vahva reagointi, jota olen sinun puoleltasi kohdannut, kertoo omaa karua kieltään siitä, kuinka tunnistit itsesi kirjoituksestani.

Mikäli koet vielä tarpeelliseksi tilittää minulle turhanpäiväisyyksiä, minuun saa kyllä yhteyden myös yksityisviesteillä. Ettet suinkaan heittäytyisi tekopyhäksi. ^^

|| Privan puolella ollaan, teidät tietyiltä faktoilta säästettäköön. ;)

Roskan vihatuin tili

The post was edited 2 times, last by Arkki_FI ().

• Saatiin taas ketju auki. Mutta täälä tarvi edes sanoa sanaakaa nii heti ollaa änkyttämässä! Onko teillä oikeasti jokin asennusongelma vai mikä? MS-13 ja muut vikisee! Phoenix otti jo eilen turpiinsa:) seuraavaks lähtee Disney kartalta ja sitten saadaa naurut ku kidit alkaa itkee foorumiketjus :) Kiitos ja näkemiin p.s opetelkaa käyttätyy ja tulkaa toimeen tääl foorumil älkää änkyttäkö!
  • Nyt menee jo oikeasti naurettavaks tämän pelin touhu ensinnäkin pääosin tääl pelaa (keski ikä +40) ukkoja ja akkoja mutta peliä pidetään ihan lasten kengissä :D okei ehkä tääl sillon tällön joku jonne eksyy pelaa mutta, for the real keski ikä on enempi tai vähempi vanhusten puolella harvakseltaan tääl edes teinejä tapaa :D toiseksi multihuntteri voisi perustella mulle minkä takia poistelee mun viestejä täältä jos sanon faktan että porukka itkee tääl siitä että porukka farmipakittaa ja me muka sumuillaan ja ollaan jo viety servu :D:D et nyt vois se multihuntteri singsaung vaikka ryhdistäytyä kans vähän :D..
  • Cocacola_FI wrote:

Nyt menee jo oikeasti naurettavaks tämän pelin touhu ensinnäkin pääosin tääl pelaa (keski ikä +40) ukkoja ja akkoja mutta peliä pidetään ihan lasten kengissä :D okei ehkä tääl sillon tällön joku jonne eksyy pelaa mutta, for the real keski ikä on enempi tai vähempi vanhusten puolella harvakseltaan tääl edes teinejä tapaa :D toiseksi multihuntteri voisi perustella mulle minkä takia poistelee mun viestejä täältä jos sanon faktan että porukka itkee tääl siitä että porukka farmipakittaa ja me muka sumuillaan ja ollaan jo viety servu :D:D et nyt vois se multihuntteri singsaung vaikka ryhdistäytyä kans vähän :D..
    "Joku jonne eksyy pelaamaa"

Taisin justiin quoettaa yhelle eksyneelle! Haha!
  • Cocacola_FI wrote:

Nyt menee jo oikeasti naurettavaks tämän pelin touhu ensinnäkin pääosin tääl pelaa (keski ikä +40) ukkoja ja akkoja mutta peliä pidetään ihan lasten kengissä :D okei ehkä tääl sillon tällön joku jonne eksyy pelaa mutta, for the real keski ikä on enempi tai vähempi vanhusten puolella harvakseltaan tääl edes teinejä tapaa :D toiseksi multihuntteri voisi perustella mulle minkä takia poistelee mun viestejä täältä jos sanon faktan että porukka itkee tääl siitä että porukka farmipakittaa ja me muka sumuillaan ja ollaan jo viety servu :D:D et nyt vois se multihuntteri singsaung vaikka ryhdistäytyä kans vähän :D..
    Keski-ikä ei kyl oo noin korkeella, mut melkein se kyllä menee siihen ~25 luokkaan varmaankin. Muutama wanhus saletisti on joukossa mutta ei siltikään noin korkeelle nouse. Siitäkin huolimatta ni onhan tää aika huvittavaa kattella miten porukka käyttäytyy roskalla :D Pari trolliakin päässyt joukkoon pitkästä aikaa niin herkillä menee heti tunteisiin ja ruokkii ainekin yhtä niistä, mut minkäs sil mahtaa.

Ettei iha off-topiccia olis ni ohjeet näköjään tullu servulle ja nyt kattellaan ketkä niitä hakee ja koska ekoja tiputuksia nähdään. Itte vähän odotan et nään mimmosia pakituksia torneihin on saatu tälle kierrokselle.
    fix 12-14 Hopeless/Spedet, fix15 Hopeless/Kamut, fix16 Hopeless/Spedet, fix17 Hopeless/AA-Kerho fix18 Chupacabra/Liiga, fix19 Apocathy/RuRo, fix20 Khid/SRJTNT, fix21 Rimppakintut/SRJTNT, fix22 Belle/Prinssit, fix23 Puppelit/Aapeli, fix25 Trubadurix/Phoenix