Pinned TR Speed Server(3x) Rapor & Diplomasi

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Would you like to know what’s going on in the Tournament 2017 Finals?
Keep yourself updated by reading "The Corner"!

  • Kesim güzel tebrikler...

    Ona ragmen Türkeli birligi sanırım Seadevil de içinde oldugu hatırlarsanız 4 5 gün öncesine kadarda sizden biri kapalıydı illegal defans satın almaktan...
    Tulpar ve seadevil eminimki başka ve birçok illegal işleri vardır izleyelim görelim... görüştükleri mh de koruyamadı kendilerini ;)

    Türkerli birligi ve şafak birligini tanımayız etmeyiz sadece doğru olan birşeyi yazdım. ismini yazdıgım kişiler dışında kimsenin birşeyini görmedim araştırmadıkta. onları tenzi ederim hiçbir birligi karalamak niyetindede degilim.

    iyi forumlar.
    คlթคгรlคภ-
  • gokboru wrote:

    SERVER BAŞINDAN BERİ DÜŞMAN OLDUKLARI BİRLİKLERE SIRF TÜRKELİ YIKMAK İÇİN TILSIM SATAN, KENDİ ORDULARINI YATIRIP BAŞKA BİRLİKLERE YALVARARAK ÜZERİMİZE ORDU YOLLAYAN ŞAFAK YÖNETİMİNE TEŞEKKÜR EDERİZ. 7 KİŞİNİN BAKTIĞI, 11 MULTİ HESAPLA OYNAYAN (BU HAFTA KAPANDI HEPSİ) SİVEREKLİ HESABINA DA TOKMAKLA YAPTIĞI SAVUNMADAN DOLAYI TEŞEKKÜR EDERİZ.

    BU SAATTEN SONRA BİZİ SIFIRLASINIZ DA BU RAPOR BİZE DE SİZE DE YETER :D





    gokboru wrote:

    Siverekli ve ekibi asker ve merkez dururken yandan gelmeye devam etsin. Savunmayacağız :)
    200 k tokmak daha kestirirlerse 2 yan köyümüzü daha reisleyebilirler. Hatta 1 tane de biz hediye ederiz.

    ama....

    3 gün önce vahasında 75 k saldırı askerini ve mancolarını kesen adama "gel size tılsım verelim bizimle birleşin Türkeli'ne op yapalım" diyenlerden olmayacağız

    200k tokmağı kesilince etraftan eşsiz hız tılsımı dilenenlerden olmayacağız

    oyunu öğrenmişsiniz ama oyun dışındaki konular epey eksikleriniz var :)

    ağlayın. Rekor denemek için milyarlar harcadınız elinizde patladı. Wow'da siverekli yazsın diye şekilden şekile girdiniz yazmadı. Multi köylerinize altın çektiniz ardından hepsini kapattırdık. sizden oyuncu bizden adam çıkar. Bu server sizi herkes

    gokboru wrote:

    Siverekli ve ekibi asker ve merkez dururken yandan gelmeye devam etsin. Savunmayacağız :)
    200 k tokmak daha kestirirlerse 2 yan köyümüzü daha reisleyebilirler. Hatta 1 tane de biz hediye ederiz.

    ama....

    3 gün önce vahasında 75 k saldırı askerini ve mancolarını kesen adama "gel size tılsım verelim bizimle birleşin Türkeli'ne op yapalım" diyenlerden olmayacağız

    200k tokmağı kesilince etraftan eşsiz hız tılsımı dilenenlerden olmayacağız

    oyunu öğrenmişsiniz ama oyun dışındaki konular epey eksikleriniz var :)

    ağlayın. Rekor denemek için milyarlar harcadınız elinizde patladı. Wow'da siverekli yazsın diye şekilden şekile girdiniz yazmadı. Multi köylerinize altın çektiniz ardından hepsini kapattırdık. sizden oyuncu bizden adam çıkar. Bu server sizi herkes çok iyi tanıdı

    Yahu kardeşim anlamadığım 1 çi olarak sen bizden ayrıldın sana küfür eden insanları tercih ederek kendi yediğin kaba pisledin karakterini ve adamlığını belli ettin .
    2 çi olarak biz hun birliğine ve yahut giyotin birliğine neden yalvaralım sizi yıkdırmak için adamların sizle bi derdi varmiski saldırmışlar
    3 cu olarak biz ilk andan beri ordumuzla üstünüze geldik ama hiç savunma yapamadı saldirdigimiz türkeli yoneticileri ve diyorsunki bize başka kişileri gönderdi
    4 cu olarak hunlara ben hem depo hem asker hem çılgın tılsım verdim eski dostlarımız bizle birleşmek istediler birleştik bu durumda biz hunlara nasıl yalvardık yanımıza cektikte bi tılsım için anlamadım ben çılgın tilsimimi hıza çevirip sizinkilere uyku uyutmuyodum benden çılgını istediler ve sana hız tilsimini verelim onu kullan dediler bizde çılgın kullanalım dediler eyvallah dedik
    5 ci olarak Ben bu oyunu çok uzun zamandan beri oynuyorum sende beni iyi bilirsin alicim ben bugüne kadar bu oyunda bir allahın kulunu şikayet etmedim senin gibi karakterime kendime yakistiramam şikayet etmeyi erkek gibi gelir yıkar geçerim işime bakarım
    6 çi olarak bu bi oyun bi oyun için insanların özel hayatlarıyla işleriyle hiç bi zaman dalga geçmedim gecmemde karakterime yakışmaz
    7 çi olarak yine bi oyun için senden kaç yaş büyük adamla konuşma tarzın hiç uygun değil saygısızlık yapmaya değmez buda benden sana bi abi tavsiyesi olsun bi daha yapma seni kınarlar sonra başına gelir
    Inşallah bu yazdığım şeylerden kendine ders çıkarırsın çıkarmazsan allah sana yardım etsin ne diyeyim
  • sivereklini yani eyüp abinin adamlığını kimse burda tartışamaz burda onun adamligina laf edenlerin adamlığından şüphe ederim herkez kendine yakışanı yapsın zamanında siverekli eyüp e karşı başarı elde edemeyenler şuan forumda laf atıp duruyor kuyruk acısı demekki bişey diyemem siverekli eyüp u tanıyan tanıyor bilen biliyor bilmek isteyen de kendisine özelden yazıp onla konuşup onla vakit geçirip onla iş yapması lazım şahsen bu sadece siverekli eyüp için değil herkez için geçerlidir bi insanı tanımadan etmeden hakında atıp tutmamak lazım bi oyun için değmez arkadaşlar bi insanin kalbini kırmaya
  • AlpArs wrote:

    Kesim güzel tebrikler...

    Ona ragmen Türkeli birligi sanırım Seadevil de içinde oldugu hatırlarsanız 4 5 gün öncesine kadarda sizden biri kapalıydı illegal defans satın almaktan...
    Tulpar ve seadevil eminimki başka ve birçok illegal işleri vardır izleyelim görelim... görüştükleri mh de koruyamadı kendilerini ;)

    Türkerli birligi ve şafak birligini tanımayız etmeyiz sadece doğru olan birşeyi yazdım. ismini yazdıgım kişiler dışında kimsenin birşeyini görmedim araştırmadıkta. onları tenzi ederim hiçbir birligi karalamak niyetindede degilim.

    iyi forumlar.
    Sen hiç merak etme güzel insan sen en iyisin, en dürüstsün, en dehasın kısaca bütün enler sensin ...

    ve ayrıca hesabı korumalarına gerek yok ki ; hesap açık 48 saat kızaga çekildi cezamızı yedik ve 48 saat tamamlanmadan hesabımız açıldı ve

    1 k 2k

    Nüfus bize dert degil biz onu 1 gecede basıyoruz...

    NO_paniggg
    :hero3: SiNERjİ ™ :hero3:

    The post was edited 3 times, last by SeaDevıL_TR ().

  • Croft ahmet_TR wrote:

    Yahu kardeşim anlamadığım 1 çi olarak sen bizden ayrıldın sana küfür eden insanları tercih ederek kendi yediğin kaba pisledin karakterini ve adamlığını belli ettin .
    2 çi olarak biz hun birliğine ve yahut giyotin birliğine neden yalvaralım sizi yıkdırmak için adamların sizle bi derdi varmiski saldırmışlar
    3 cu olarak biz ilk andan beri ordumuzla üstünüze geldik ama hiç savunma yapamadı saldirdigimiz türkeli yoneticileri ve diyorsunki bize başka kişileri gönderdi
    4 cu olarak hunlara ben hem depo hem asker hem çılgın tılsım verdim eski dostlarımız bizle birleşmek istediler birleştik bu durumda biz hunlara nasıl yalvardık yanımıza cektikte bi tılsım için anlamadım ben çılgın tilsimimi hıza çevirip sizinkilere uyku uyutmuyodum benden çılgını istediler ve sana hız tilsimini verelim onu kullan dediler bizde çılgın kullanalım dediler eyvallah dedik
    5 ci olarak Ben bu oyunu çok uzun zamandan beri oynuyorum sende beni iyi bilirsin alicim ben bugüne kadar bu oyunda bir allahın kulunu şikayet etmedim senin gibi karakterime kendime yakistiramam şikayet etmeyi erkek gibi gelir yıkar geçerim işime bakarım
    6 çi olarak bu bi oyun bi oyun için insanların özel hayatlarıyla işleriyle hiç bi zaman dalga geçmedim gecmemde karakterime yakışmaz
    7 çi olarak yine bi oyun için senden kaç yaş büyük adamla konuşma tarzın hiç uygun değil saygısızlık yapmaya değmez buda benden sana bi abi tavsiyesi olsun bi daha yapma seni kınarlar sonra başına gelir
    Inşallah bu yazdığım şeylerden kendine ders çıkarırsın çıkarmazsan allah sana yardım etsin ne diyeyim

    "adamların sizle bi derdi varmiski saldırmışlar" diyorsun, biz birlikten çıktığımız gün mü akıllarına gelmiş? tesadüf aynı gün de sizinle birleşip tılsım değiştiresi gelmiş onların. üçüncü tesadüf de sizin kurucunuzun vahada kaç tokmağını kesti hunlar 3 gün önce hatırlıyor musun? Ama sizin diplomasi şekliniz bu. Biriyle sorun yaşarsam afrikadaki yerli kabilelere kadar birleşme dilenip kendinizi garantiye alırsınız :D

    "ilk andan beri ordumuzla üstünüze geldik ama hiç savunma yapamadı saldirdigimiz türkeli yoneticileri" diyorsun. 200k tokmağı tek def harcamadan kesmek varken neden savunalım?

    "ılgın tilsimimi hıza çevirip sizinkilere uyku uyutmuyodum" diyorsun valla ben o kadar çok uyuyordum ki 1/2 asker hesapta aktifken bile öğlene kadar yatıyordum. Üstelik sizin gibi 7 kişi de değil, tek kişi var hesapta

    "kendime yakistiramam şikayet etmeyi, erkek gibi gelir yıkar geçerim işime bakarım" diyorsun. Tüm serverı şikayet eden siverekli hesabı. Eğer bu düşüncedeysen sizden kim şikayet ettiyle erkek değil demektir. Eğer bilmiyorsan whatsapp konuşmaları var şikayet edenin ben sana atayım. Bu kadar erkeksen, erkek gibi yıkmak yerine şikayet edenlerle neden ortak oynuyorsun? Alt birlikten adamlara rica edip "şunun merkezine çaksana askerini bakalım ne kadar def var" diye ağlamaya devam edin. 1600 altına adam kandırıp yan köye falan saldırtın. sizin seviyenize uygun hareketler

    "oyun için senden kaç yaş büyük adamla konuşma tarzın hiç uygun değil " diyorsun. O kişi bana pezevenk dedi. Ben de ona adam olmadığını gösterdim. Yaşla itibar olsa dağa taşa tapardık :D Eyüp abi bana hakaret ederken, sırf abi diye he diyip geçeçek değiliz. Kalkmış bir de bu serverda rica etsem 20 kişi merkezine ordu çakar siz benim askerimi kesseniz de farketmez diyor.. komik :D

    gidin admine altın satışını Türkeli birliği yapıyor diye ağlanmaya devam edin. şikayet etmek adamlık değilmiş. O zaman kendi içinizdeki adam olmayanları da temizleyin. biz de sizin adam olduğunuza inanalım.




    Bu server hepinizi tanıdık tüm servera da tanıttık.
    rekor ordu denemenizi, wow hayalinizi, altın çekilen multilerinizi, tılsımlarınızı, harcadığınız milyarlarca lirayı hiç ettik.
    bizim vizyonumuz tamamlandı uykusu kaçan kim belli :D
    Son cevabımdı bu, kışa yine görüşürüz ;)

    The post was edited 1 time, last by Sirius: Özel mesaj paylaşmayalım ().

  • AlpArs wrote:

    Kesim güzel tebrikler...

    Ona ragmen Türkeli birligi sanırım Seadevil de içinde oldugu hatırlarsanız 4 5 gün öncesine kadarda sizden biri kapalıydı illegal defans satın almaktan...
    Tulpar ve seadevil eminimki başka ve birçok illegal işleri vardır izleyelim görelim... görüştükleri mh de koruyamadı kendilerini ;)

    Türkerli birligi ve şafak birligini tanımayız etmeyiz sadece doğru olan birşeyi yazdım. ismini yazdıgım kişiler dışında kimsenin birşeyini görmedim araştırmadıkta. onları tenzi ederim hiçbir birligi karalamak niyetindede degilim.

    iyi forumlar.
    Guzel kardesim sen neden alakasiz yerlerde bizim ismimizi zikredip duruyorsun sen ne safagi tanirsin ne basagi ne benle bi selamin muhabbetin var nede sea deville nasil bir kuyruk acisidir bu gecmek bilmedi. cok problem degil sen burdan zirvala dur. bizi taniyan insanlar nasil bir insan oldugumuzuda oyun ahlakimizida biliyor sen bilip bilmeden iftira atiyorsun yuregin cesaretin varsa tanisalim gozlerimin icine bakarak konusmak istermisin neredeysen geleyim. ozelden numarani ver konusalim bakalim derdin ne senin. ayrica sayin admin bu arkadasin mesaj gecmisini incelersen bir oyun icin ettigi hakaret assagilayici konusmalari goreceksin hicbir yaptiminiz olmadi su ana kadar geregini yaomanizi rica ediyorum
  • Tulpar_TR wrote:

    AlpArs wrote:


    • Tulpar gelmiş bide...
    Demekki sıkıntı topluca ŞAFAK isimli birlikte
    Al deaveli vur tulpara multilerde adalet olsa 2 günde nallari dikecek kişileriniz bide oyun bilir gibi edebiyat yapmış.

    Sizi tanımaya gerek zihniyetiniz düşman olmayı gerektiriyor
    Kendine gel Kendine Edebini bozma oyunumuzu oynayalim guzel kardesim oyun diyorum sana birseyler çağristiriyormu neyin dusmanligindan bahsediyorsun sen ki birlik baskaninizla konusulmus bu konular burada edebsizleserek ne elde edebilecegini dusunuyorsunki basarisizliginimi hazmedemiyorsun acaba sizin planladiginiz hayal ettiginiz gibi olsaydi ne konusacaktin simdi merak ediyorum

    Tulpar_TR wrote:

    yav adasim bunun kim oldugu belli daha agzimi bozdurmayin benim herkes yaptigiyla anilir taninir yad edilir bende seni cok guzel yad ediyorum yakinda akraba oluruz ;)

    Tulpar_TR wrote:

    Burada gelip edebiyat yapiyorlar iste klasik seyler abi adamlarda cekememezlik var onlarin hayal ettikelrini sen başardin onlarin yapamadiklarini yaptin bunlarin hepsi onun hazimsizligi ne yaptilarsa basaramadilar zorlarins gidiyor

    SeaDevıL_TR wrote:

    anlatmayın yapın kardeşim hesap orda duruyor varsa yüregin git yık eline saglık.. Başımı agrıtma benim ,üstelik başkanınızla görüşülmüş yalvarma yakarma gerek yok bu ithamlara ahmet abi ile görüşülmüş devlet abi ile görüşülmüş önemli olan ksım ortak karar alınmış bak birliginden de çıkmıssın herekes yanlış sen dogru ol kardeşim hadi işine gücüne bak işim var boş bekleme yapma

    SeaDevıL_TR wrote:

    PADRONE wrote:

    SeaDevıL_TR wrote:

    anlatmayın yapın kardeşim hesap orda duruyor varsa yüregin git yık eline saglık.. Başımı agrıtma benim ,üstelik başkanınızla görüşülmüş yalvarma yakarma gerek yok bu ithamlara ahmet abi ile görüşülmüş devlet abi ile görüşülmüş önemli olan ksım ortak karar alınmış bak birliginden de çıkmıssın herekes yanlış sen dogru ol kardeşim hadi işine gücüne bak işim var boş bekleme yapma
    Hocam burda bu şekildeahkam kesen arkadaslar daha çok bi baltaya sap olamamış server da ona buna sataşıyorlar salla muhatab olma :)
    alıştık abi :) anlatıp duruyor bırak anlatsın sürekli konu açıyor ne yapsın ilgi alaka görmemiş ,burda bulurum derdi ile yazma telaşında .

    SeaDevıL_TR wrote:

    aglama , burda sana da çok zor olacak ama :)
    Bak tulpar efendi diger konuda yazdıklarınız beyefendi görünümlü travian mafyaları sizi...

    Önce aynaya bakacaksın... igneyi kendine cuvaldızı başkasına...

    Konudaki diger bütün oyunculardan özür dilerim...Ne şafak tanırım ne Türkeli okudugum kadarıyla türkeli sanki birazda haklı...

    İyi forumlar.
    คlթคгรlคภ-
  • alparsln efendi;

    Son sözüm ben bu kadar illegalim her türlü illegal işleri farzedelim ki yapan biriyim ...

    Şikayet ettiniz tamam kilitlendim 2 k nüfus uçtu agladım sızladım mı , gerek yok...

    Madem bu kadar ben sıkıntıyım kardeşim illegalciyim, neden saldırı sorumlunuzun hesabı kilitli sizde mi illegalcisiniz :)))

    Ben çözüm odaklıyım burda gelip sohbetimi ederim okurum raporlara bakarım.

    Ha yapacagım bir şey olursa da kimseye sormam yapar geçerim
    :hero3: SiNERjİ ™ :hero3:

  • CrYSiS82 wrote:

    Savaşlar kimin haklı olduğuna değil kimin güçsüz olduğuna karar verir. Tartışmak nafile sonuca bakın...

    iyi forumlar..
    Eyvallah üstadım yazdıgın çok anlamlı ve güzel ellerine sağlık...

    ben kabahatliymişim cezamı yedim hesap 48 saat geçmeden açıldı cezamızı yedik konu kapandı...

    bu kadar laf söyleyip illegalci oldugumu belirtiyor lakin kendi birliginde komutanının hesabıda kilitli (venox15) e şimdi sorarlar sen bu kadar yazdın çizdin senin de başına geliyormuş değil mi öylece yazmak çizmek kolay
    :hero3: SiNERjİ ™ :hero3:

  • gokboru wrote:

    Croft ahmet_TR wrote:

    Yahu kardeşim anlamadığım 1 çi olarak sen bizden ayrıldın sana küfür eden insanları tercih ederek kendi yediğin kaba pisledin karakterini ve adamlığını belli ettin .
    2 çi olarak biz hun birliğine ve yahut giyotin birliğine neden yalvaralım sizi yıkdırmak için adamların sizle bi derdi varmiski saldırmışlar
    3 cu olarak biz ilk andan beri ordumuzla üstünüze geldik ama hiç savunma yapamadı saldirdigimiz türkeli yoneticileri ve diyorsunki bize başka kişileri gönderdi
    4 cu olarak hunlara ben hem depo hem asker hem çılgın tılsım verdim eski dostlarımız bizle birleşmek istediler birleştik bu durumda biz hunlara nasıl yalvardık yanımıza cektikte bi tılsım için anlamadım ben çılgın tilsimimi hıza çevirip sizinkilere uyku uyutmuyodum benden çılgını istediler ve sana hız tilsimini verelim onu kullan dediler bizde çılgın kullanalım dediler eyvallah dedik
    5 ci olarak Ben bu oyunu çok uzun zamandan beri oynuyorum sende beni iyi bilirsin alicim ben bugüne kadar bu oyunda bir allahın kulunu şikayet etmedim senin gibi karakterime kendime yakistiramam şikayet etmeyi erkek gibi gelir yıkar geçerim işime bakarım
    6 çi olarak bu bi oyun bi oyun için insanların özel hayatlarıyla işleriyle hiç bi zaman dalga geçmedim gecmemde karakterime yakışmaz
    7 çi olarak yine bi oyun için senden kaç yaş büyük adamla konuşma tarzın hiç uygun değil saygısızlık yapmaya değmez buda benden sana bi abi tavsiyesi olsun bi daha yapma seni kınarlar sonra başına gelir
    Inşallah bu yazdığım şeylerden kendine ders çıkarırsın çıkarmazsan allah sana yardım etsin ne diyeyim
    "adamların sizle bi derdi varmiski saldırmışlar" diyorsun, biz birlikten çıktığımız gün mü akıllarına gelmiş? tesadüf aynı gün de sizinle birleşip tılsım değiştiresi gelmiş onların. üçüncü tesadüf de sizin kurucunuzun vahada kaç tokmağını kesti hunlar 3 gün önce hatırlıyor musun? Ama sizin diplomasi şekliniz bu. Biriyle sorun yaşarsam afrikadaki yerli kabilelere kadar birleşme dilenip kendinizi garantiye alırsınız :D
    "ilk andan beri ordumuzla üstünüze geldik ama hiç savunma yapamadı saldirdigimiz türkeli yoneticileri" diyorsun. 200k tokmağı tek def harcamadan kesmek varken neden savunalım?

    "ılgın tilsimimi hıza çevirip sizinkilere uyku uyutmuyodum" diyorsun valla ben o kadar çok uyuyordum ki 1/2 asker hesapta aktifken bile öğlene kadar yatıyordum. Üstelik sizin gibi 7 kişi de değil, tek kişi var hesapta

    "kendime yakistiramam şikayet etmeyi, erkek gibi gelir yıkar geçerim işime bakarım" diyorsun. Tüm serverı şikayet eden siverekli hesabı. Eğer bu düşüncedeysen sizden kim şikayet ettiyle erkek değil demektir. Eğer bilmiyorsan whatsapp konuşmaları var şikayet edenin ben sana atayım. Bu kadar erkeksen, erkek gibi yıkmak yerine şikayet edenlerle neden ortak oynuyorsun? Alt birlikten adamlara rica edip "şunun merkezine çaksana askerini bakalım ne kadar def var" diye ağlamaya devam edin. 1600 altına adam kandırıp yan köye falan saldırtın. sizin seviyenize uygun hareketler

    "oyun için senden kaç yaş büyük adamla konuşma tarzın hiç uygun değil " diyorsun. O kişi bana pezevenk dedi. Ben de ona adam olmadığını gösterdim. Yaşla itibar olsa dağa taşa tapardık :D Eyüp abi bana hakaret ederken, sırf abi diye he diyip geçeçek değiliz. Kalkmış bir de bu serverda rica etsem 20 kişi merkezine ordu çakar siz benim askerimi kesseniz de farketmez diyor.. komik :D

    gidin admine altın satışını Türkeli birliği yapıyor diye ağlanmaya devam edin. şikayet etmek adamlık değilmiş. O zaman kendi içinizdeki adam olmayanları da temizleyin. biz de sizin adam olduğunuza inanalım.




    Bu server hepinizi tanıdık tüm servera da tanıttık.
    rekor ordu denemenizi, wow hayalinizi, altın çekilen multilerinizi, tılsımlarınızı, harcadığınız milyarlarca lirayı hiç ettik.
    bizim vizyonumuz tamamlandı uykusu kaçan kim belli :D
    Son cevabımdı bu, kışa yine görüşürüz ;)
    yav ali kardeşim anladim kanın hızlı akiyor senide kırmak istemiyorum ama cahille bi şeyler anlatırsın azda olsa bişey anlarda kör cahile ne anlatırsan anlat boş be kardeşim ne diyeyim sana yav he he sensin ozaman :)