Pinned TR Turnuva Grup C Rapor & Diplomasi

    • C
    • like the wind_ wrote:

      al-fa wrote:

      Aaa kimleri görüyorum like the wind de buradaymış.Travian ın efsane ticaret adamı,hesap alım satımı yapıyordun abi en son.Nasıl gidiyor işler?En son bıraktıgımda Vietnamlılar en degerli hesabının içine ediyordu,yazık oldu cidden.O kadar emekten sonra iyi para ederdi cidden.Birde altında satıyordun ucuza,nasıl oluyordu o iş?Ben baya uzak kaldım oyundan,boşuna fazla para vermim yazık.
      al-fa sen git önce reislemeyi ögren. İFTİRA ATMA AKLIN SIRA. Beni herkes tanır sen tanıma. Vietnamlıların en iyi oyuncusuyla 1 ay savaştım ben geçen elemede. Vede köy ayaktaydı. Akılsız asker benim kim oldugumu bilmeden yazıyorsun buraya. BARİ İFTİRA ATMA Rezilliğiniz İFTİRAYA KADAR YÜKSELMİŞ SİZLERİN. NERDEN KARALAMAYA ÇALIŞACAĞINI BİLE BİLMİYORSUN SALLA BAKALIM AMA BUNU DA NOT ETTİK....
      Haha Redeyes tr(serverda yok)diyar69,ayaroldum(int oynuyor şu an) vs vs bu insanlar biliyor hikayeyi,iftira atıyor muşum.Savaştım dedigin adam üzerinden geçti unutmuşsun.Neyse Bizle Ruslar dalga geçebilir sorun yok ama Vietnamlılar geçemez abi.Bu server Kütahyalı asigo Kütahyalı falan filan hesapları nerde abi?
    • al-fa wrote:

      Aaa kimleri görüyorum like the wind de buradaymış.Travian ın efsane ticaret adamı,hesap alım satımı yapıyordun abi en son.Nasıl gidiyor işler?En son bıraktıgımda Vietnamlılar en degerli hesabının içine ediyordu,yazık oldu cidden.O kadar emekten sonra iyi para ederdi cidden.Birde altında satıyordun ucuza,nasıl oluyordu o iş?Ben baya uzak kaldım oyundan,boşuna fazla para vermim yazık.
      vietnamlılarla oynarken sen ne yapıyordun. bünyamin abi kim bu arkadaş iş bilmezliği çenesine vurmuş sanırım arkadasın .
    • al-fa wrote:

      like the wind_ wrote:

      al-fa wrote:

      Aaa kimleri görüyorum like the wind de buradaymış.Travian ın efsane ticaret adamı,hesap alım satımı yapıyordun abi en son.Nasıl gidiyor işler?En son bıraktıgımda Vietnamlılar en degerli hesabının içine ediyordu,yazık oldu cidden.O kadar emekten sonra iyi para ederdi cidden.Birde altında satıyordun ucuza,nasıl oluyordu o iş?Ben baya uzak kaldım oyundan,boşuna fazla para vermim yazık.
      al-fa sen git önce reislemeyi ögren. İFTİRA ATMA AKLIN SIRA. Beni herkes tanır sen tanıma. Vietnamlıların en iyi oyuncusuyla 1 ay savaştım ben geçen elemede. Vede köy ayaktaydı. Akılsız asker benim kim oldugumu bilmeden yazıyorsun buraya. BARİ İFTİRA ATMA Rezilliğiniz İFTİRAYA KADAR YÜKSELMİŞ SİZLERİN. NERDEN KARALAMAYA ÇALIŞACAĞINI BİLE BİLMİYORSUN SALLA BAKALIM AMA BUNU DA NOT ETTİK....
      Haha Redeyes tr(serverda yok)diyar69,ayaroldum(int oynuyor şu an) vs vs bu insanlar biliyor hikayeyi,iftira atıyor muşum.Savaştım dedigin adam üzerinden geçti unutmuşsun.Neyse Bizle Ruslar dalga geçebilir sorun yok ama Vietnamlılar degil.
      O Dediklerini tanımam etmem birader. KENDİ YANDAŞLARINLA İFTİRAMI ATMAYA ÇALIŞIYORSUN BANA. Yoksa 2 dönem önce hesabımı ATEŞ diye birine devrettiydim İmza birlikelrinden ondan mı bahsediyorsun. EĞER 2 Dönem önceki elemedeyse dediğim gibi köyü kullansınalr diye devir edilmişti. Ayrıca orjinal like the wind benim, benim adıma açılmış sahte hesaplardanmı bahsediyorsun. ÖNCE BENİ TANI SENNN SONRA BU KİM DE BİLMEDİĞİN KİŞİLERE DE AKLIN SIRA İFTİRA ATMA. Geçen elemede vietnamlı larla en çok dip dibe savaşan bendim -TMT- ve multileriyle yıktım yıkıldım Vede serveri 20 köye yakın köyle bitirdim.
    • like the wind_ wrote:

      al-fa wrote:

      Aaa kimleri görüyorum like the wind de buradaymış.Travian ın efsane ticaret adamı,hesap alım satımı yapıyordun abi en son.Nasıl gidiyor işler?En son bıraktıgımda Vietnamlılar en degerli hesabının içine ediyordu,yazık oldu cidden.O kadar emekten sonra iyi para ederdi cidden.Birde altında satıyordun ucuza,nasıl oluyordu o iş?Ben baya uzak kaldım oyundan,boşuna fazla para vermim yazık.
      al-fa sen git önce reislemeyi ögren. İFTİRA ATMA AKLIN SIRA. Beni herkes tanır sen tanıma. Vietnamlıları
      Napim işte bazılarının saçma sapan işleri yüzünden taşınmakla meşguldüm,bilindik hikayeler dostum yabancı degil
    • al-fa wrote:

      like the wind_ wrote:

      al-fa wrote:

      Aaa kimleri görüyorum like the wind de buradaymış.Travian ın efsane ticaret adamı,hesap alım satımı yapıyordun abi en son.Nasıl gidiyor işler?En son bıraktıgımda Vietnamlılar en degerli hesabının içine ediyordu,yazık oldu cidden.O kadar emekten sonra iyi para ederdi cidden.Birde altında satıyordun ucuza,nasıl oluyordu o iş?Ben baya uzak kaldım oyundan,boşuna fazla para vermim yazık.
      al-fa sen git önce reislemeyi ögren. İFTİRA ATMA AKLIN SIRA. Beni herkes tanır sen tanıma. Vietnamlıların en iyi oyuncusuyla 1 ay savaştım ben geçen elemede. Vede köy ayaktaydı. Akılsız asker benim kim oldugumu bilmeden yazıyorsun buraya. BARİ İFTİRA ATMA Rezilliğiniz İFTİRAYA KADAR YÜKSELMİŞ SİZLERİN. NERDEN KARALAMAYA ÇALIŞACAĞINI BİLE BİLMİYORSUN SALLA BAKALIM AMA BUNU DA NOT ETTİK....
      Haha Redeyes tr(serverda yok)diyar69,ayaroldum(int oynuyor şu an) vs vs bu insanlar biliyor hikayeyi,iftira atıyor muşum.Savaştım dedigin adam üzerinden geçti unutmuşsun.Neyse Bizle Ruslar dalga geçebilir sorun yok ama Vietnamlılar degil.
      O Dediklerini tanımam etmem birader. KENDİ YANDAŞLARINLA İFTİRAMI ATMAYA ÇALIŞIYORSUN BANA. Yoksa 2 dönem önce hesabımı ATEŞ diye birine devrettiydim İmza birlikelrinden ondan mı bahsediyorsun. EĞER 2 Dönem önceki elemedeyse dediğim gibi köyü kullansınalr diye devir edilmişti. Ayrıca orjinal like the wind benim, benim adıma açılmış sahte hesaplardanmı bahsediyorsun. ÖNCE BENİ TANI SENNN SONRA BU KİM DE BİLMEDİĞİN KİŞİLERE DE AKLIN SIRA İFTİRA ATMA. Geçen elemede vietnamlı larla en çok dip dibe savaşan bendim -TMT- ve multileriyle yıktım yıkıldım Vede serveri 20 köye yakın köyle bitirdim.
    • anarchst35 wrote:

      al-fa wrote:

      Aaa kimleri görüyorum like the wind de buradaymış.Travian ın efsane ticaret adamı,hesap alım satımı yapıyordun abi en son.Nasıl gidiyor işler?En son bıraktıgımda Vietnamlılar en degerli hesabının içine ediyordu,yazık oldu cidden.O kadar emekten sonra iyi para ederdi cidden.Birde altında satıyordun ucuza,nasıl oluyordu o iş?Ben baya uzak kaldım oyundan,boşuna fazla para vermim yazık.
      vietnamlılarla oynarken sen ne yapıyordun. bünyamin abi kim bu arkadaş iş bilmezliği çenesine vurmuş sanırım arkadasın .
      lEVENT Bu kişi 2 dönem öncesinden bahsediyor redyeses isim yabancı gelmedi çünkü bana hesabı vermiştim ordsuyla birlikte onlarda ismail diye birine devrettilerdi. Ama çocuk haklı BENİ TANIMIYOR KONUŞUYOR SADECE
    • like the wind_ wrote:

      al-fa wrote:

      like the wind_ wrote:

      al-fa wrote:

      Aaa kimleri görüyorum like the wind de buradaymış.Travian ın efsane ticaret adamı,hesap alım satımı yapıyordun abi en son.Nasıl gidiyor işler?En son bıraktıgımda Vietnamlılar en degerli hesabının içine ediyordu,yazık oldu cidden.O kadar emekten sonra iyi para ederdi cidden.Birde altında satıyordun ucuza,nasıl oluyordu o iş?Ben baya uzak kaldım oyundan,boşuna fazla para vermim yazık.
      al-fa sen git önce reislemeyi ögren. İFTİRA ATMA AKLIN SIRA. Beni herkes tanır sen tanıma. Vietnamlıların en iyi oyuncusuyla 1 ay savaştım ben geçen elemede. Vede köy ayaktaydı. Akılsız asker benim kim oldugumu bilmeden yazıyorsun buraya. BARİ İFTİRA ATMA Rezilliğiniz İFTİRAYA KADAR YÜKSELMİŞ SİZLERİN. NERDEN KARALAMAYA ÇALIŞACAĞINI BİLE BİLMİYORSUN SALLA BAKALIM AMA BUNU DA NOT ETTİK....
      Haha Redeyes tr(serverda yok)diyar69,ayaroldum(int oynuyor şu an) vs vs bu insanlar biliyor hikayeyi,iftira atıyor muşum.Savaştım dedigin adam üzerinden geçti unutmuşsun.Neyse Bizle Ruslar dalga geçebilir sorun yok ama Vietnamlılar degil.
      O Dediklerini tanımam etmem birader. KENDİ YANDAŞLARINLA İFTİRAMI ATMAYA ÇALIŞIYORSUN BANA. Yoksa 2 dönem önce hesabımı ATEŞ diye birine devrettiydim İmza birlikelrinden ondan mı bahsediyorsun. EĞER 2 Dönem önceki elemedeyse dediğim gibi köyü kullansınalr diye devir edilmişti. Ayrıca orjinal like the wind benim, benim adıma açılmış sahte hesaplardanmı bahsediyorsun. ÖNCE BENİ TANI SENNN SONRA BU KİM DE BİLMEDİĞİN KİŞİLERE DE AKLIN SIRA İFTİRA ATMA. Geçen elemede vietnamlı larla en çok dip dibe savaşan bendim -TMT- ve multileriyle yıktım yıkıldım Vede serveri 20 köye yakın köyle bitirdim.
      Aaa abi bak hesapla ilgili detayları hatırlıyorum nedense,Vietnamlıyıda hatırlıyorum ne tesadüfse!..Denk gelmiş abi demek ki hepsi,cidden ayıp olmuş,bu kadar tesadüf ü düşünememişim..cık cık cık
    • al-fa wrote:

      like the wind_ wrote:

      al-fa wrote:

      like the wind_ wrote:

      al-fa wrote:

      Aaa kimleri görüyorum like the wind de buradaymış.Travian ın efsane ticaret adamı,hesap alım satımı yapıyordun abi en son.Nasıl gidiyor işler?En son bıraktıgımda Vietnamlılar en degerli hesabının içine ediyordu,yazık oldu cidden.O kadar emekten sonra iyi para ederdi cidden.Birde altında satıyordun ucuza,nasıl oluyordu o iş?Ben baya uzak kaldım oyundan,boşuna fazla para vermim yazık.
      al-fa sen git önce reislemeyi ögren. İFTİRA ATMA AKLIN SIRA. Beni herkes tanır sen tanıma. Vietnamlıların en iyi oyuncusuyla 1 ay savaştım ben geçen elemede. Vede köy ayaktaydı. Akılsız asker benim kim oldugumu bilmeden yazıyorsun buraya. BARİ İFTİRA ATMA Rezilliğiniz İFTİRAYA KADAR YÜKSELMİŞ SİZLERİN. NERDEN KARALAMAYA ÇALIŞACAĞINI BİLE BİLMİYORSUN SALLA BAKALIM AMA BUNU DA NOT ETTİK....
      Haha Redeyes tr(serverda yok)diyar69,ayaroldum(int oynuyor şu an) vs vs bu insanlar biliyor hikayeyi,iftira atıyor muşum.Savaştım dedigin adam üzerinden geçti unutmuşsun.Neyse Bizle Ruslar dalga geçebilir sorun yok ama Vietnamlılar degil.
      O Dediklerini tanımam etmem birader. KENDİ YANDAŞLARINLA İFTİRAMI ATMAYA ÇALIŞIYORSUN BANA. Yoksa 2 dönem önce hesabımı ATEŞ diye birine devrettiydim İmza birlikelrinden ondan mı bahsediyorsun. EĞER 2 Dönem önceki elemedeyse dediğim gibi köyü kullansınalr diye devir edilmişti. Ayrıca orjinal like the wind benim, benim adıma açılmış sahte hesaplardanmı bahsediyorsun. ÖNCE BENİ TANI SENNN SONRA BU KİM DE BİLMEDİĞİN KİŞİLERE DE AKLIN SIRA İFTİRA ATMA. Geçen elemede vietnamlı larla en çok dip dibe savaşan bendim -TMT- ve multileriyle yıktım yıkıldım Vede serveri 20 köye yakın köyle bitirdim.
      Aaa abi bak hesapla ilgili detayları hatırlıyorum nedense,Vietnamlıyıda hatırlıyorum ne tesadüfse!..Denk gelmiş abi demek ki hepsi,cidden ayıp olmuş,bu kadar tesadüf ü düşünememişim..cık cık cık
      NE TESADÜFÜ BİRADER NEYDEN BAHSEDİYORSUN SEN. HANGİ ELEME HANGİ SERVER ??? ULA HEM KÖY SATMAKLA HEM ALTIN GÜMÜŞ TİCARETİYLE SUÇLAYIP İFTİRA ATIYORSUN BANA.
      BENİM ADIM BÜNYAMİN YAŞIM 41 Dikkat edin sözlerine aklınız varsa BU PLATFROM DA İFTİRA ATARSAN SIKINTIYA DA DÜŞERSİN. HALKA AÇIK BİR YER.
    • al-fa wrote:

      like the wind_ wrote:

      al-fa wrote:

      like the wind_ wrote:

      al-fa wrote:

      Aaa kimleri görüyorum like the wind de buradaymış.Travian ın efsane ticaret adamı,hesap alım satımı yapıyordun abi en son.Nasıl gidiyor işler?En son bıraktıgımda Vietnamlılar en degerli hesabının içine ediyordu,yazık oldu cidden.O kadar emekten sonra iyi para ederdi cidden.Birde altında satıyordun ucuza,nasıl oluyordu o iş?Ben baya uzak kaldım oyundan,boşuna fazla para vermim yazık.
      al-fa sen git önce reislemeyi ögren. İFTİRA ATMA AKLIN SIRA. Beni herkes tanır sen tanıma. Vietnamlıların en iyi oyuncusuyla 1 ay savaştım ben geçen elemede. Vede köy ayaktaydı. Akılsız asker benim kim oldugumu bilmeden yazıyorsun buraya. BARİ İFTİRA ATMA Rezilliğiniz İFTİRAYA KADAR YÜKSELMİŞ SİZLERİN. NERDEN KARALAMAYA ÇALIŞACAĞINI BİLE BİLMİYORSUN SALLA BAKALIM AMA BUNU DA NOT ETTİK....
      Haha Redeyes tr(serverda yok)diyar69,ayaroldum(int oynuyor şu an) vs vs bu insanlar biliyor hikayeyi,iftira atıyor muşum.Savaştım dedigin adam üzerinden geçti unutmuşsun.Neyse Bizle Ruslar dalga geçebilir sorun yok ama Vietnamlılar degil.
      O Dediklerini tanımam etmem birader. KENDİ YANDAŞLARINLA İFTİRAMI ATMAYA ÇALIŞIYORSUN BANA. Yoksa 2 dönem önce hesabımı ATEŞ diye birine devrettiydim İmza birlikelrinden ondan mı bahsediyorsun. EĞER 2 Dönem önceki elemedeyse dediğim gibi köyü kullansınalr diye devir edilmişti. Ayrıca orjinal like the wind benim, benim adıma açılmış sahte hesaplardanmı bahsediyorsun. ÖNCE BENİ TANI SENNN SONRA BU KİM DE BİLMEDİĞİN KİŞİLERE DE AKLIN SIRA İFTİRA ATMA. Geçen elemede vietnamlı larla en çok dip dibe savaşan bendim -TMT- ve multileriyle yıktım yıkıldım Vede serveri 20 köye yakın köyle bitirdim.
      Aaa abi bak hesapla ilgili detayları hatırlıyorum nedense,Vietnamlıyıda hatırlıyorum ne tesadüfse!..Denk gelmiş abi demek ki hepsi,cidden ayıp olmuş,bu kadar tesadüf ü düşünememişim..cık cık cık
      NE TESADÜFÜ BİRADER NEYDEN BAHSEDİYORSUN SEN. HANGİ ELEME HANGİ SERVER ??? ULA HEM KÖY SATMAKLA HEM ALTIN GÜMÜŞ TİCARETİYLE SUÇLAYIP İFTİRA ATIYORSUN BANA.
      BENİM ADIM BÜNYAMİN YAŞIM 41 Dikkat edin sözlerine aklınız varsa BU PLATFROM DA İFTİRA ATARSAN SIKINTIYA DA DÜŞERSİN. HALKA AÇIK BİR YER.
    • like the wind_ wrote:

      al-fa wrote:

      like the wind_ wrote:

      al-fa wrote:

      like the wind_ wrote:

      al-fa wrote:

      Aaa kimleri görüyorum like the wind de buradaymış.Travian ın efsane ticaret adamı,hesap alım satımı yapıyordun abi en son.Nasıl gidiyor işler?En son bıraktıgımda Vietnamlılar en degerli hesabının içine ediyordu,yazık oldu cidden.O kadar emekten sonra iyi para ederdi cidden.Birde altında satıyordun ucuza,nasıl oluyordu o iş?Ben baya uzak kaldım oyundan,boşuna fazla para vermim yazık.
      al-fa sen git önce reislemeyi ögren. İFTİRA ATMA AKLIN SIRA. Beni herkes tanır sen tanıma. Vietnamlıların en iyi oyuncusuyla 1 ay savaştım ben geçen elemede. Vede köy ayaktaydı. Akılsız asker benim kim oldugumu bilmeden yazıyorsun buraya. BARİ İFTİRA ATMA Rezilliğiniz İFTİRAYA KADAR YÜKSELMİŞ SİZLERİN. NERDEN KARALAMAYA ÇALIŞACAĞINI BİLE BİLMİYORSUN SALLA BAKALIM AMA BUNU DA NOT ETTİK....
      Haha Redeyes tr(serverda yok)diyar69,ayaroldum(int oynuyor şu an) vs vs bu insanlar biliyor hikayeyi,iftira atıyor muşum.Savaştım dedigin adam üzerinden geçti unutmuşsun.Neyse Bizle Ruslar dalga geçebilir sorun yok ama Vietnamlılar degil.
      O Dediklerini tanımam etmem birader. KENDİ YANDAŞLARINLA İFTİRAMI ATMAYA ÇALIŞIYORSUN BANA. Yoksa 2 dönem önce hesabımı ATEŞ diye birine devrettiydim İmza birlikelrinden ondan mı bahsediyorsun. EĞER 2 Dönem önceki elemedeyse dediğim gibi köyü kullansınalr diye devir edilmişti. Ayrıca orjinal like the wind benim, benim adıma açılmış sahte hesaplardanmı bahsediyorsun. ÖNCE BENİ TANI SENNN SONRA BU KİM DE BİLMEDİĞİN KİŞİLERE DE AKLIN SIRA İFTİRA ATMA. Geçen elemede vietnamlı larla en çok dip dibe savaşan bendim -TMT- ve multileriyle yıktım yıkıldım Vede serveri 20 köye yakın köyle bitirdim.
      Aaa abi bak hesapla ilgili detayları hatırlıyorum nedense,Vietnamlıyıda hatırlıyorum ne tesadüfse!..Denk gelmiş abi demek ki hepsi,cidden ayıp olmuş,bu kadar tesadüf ü düşünememişim..cık cık cık
      NE TESADÜFÜ BİRADER NEYDEN BAHSEDİYORSUN SEN. HANGİ ELEME HANGİ SERVER ??? ULA HEM KÖY SATMAKLA HEM ALTIN GÜMÜŞ TİCARETİYLE SUÇLAYIP İFTİRA ATIYORSUN BANA.BENİM ADIM BÜNYAMİN YAŞIM 41 Dikkat edin sözlerine aklınız varsa BU PLATFROM DA İFTİRA ATARSAN SIKINTIYA DA DÜŞERSİN. HALKA AÇIK BİR YER.
      İftira olsa halka açık yerde yapmazdım zaten,biliyorum sıkıntıya düşerim.Neyse bu gecelik bu kadar yeter,ilerleyen saatlerde rapor paylaşmayı unutma Bünyamin abi olur mu?Hadi saglıcakla kal...
    • like the wind_ wrote:

      Kaçma nereye kaçıyon şu konuyu çözüme kavuşturacaktık daha. Sen söyle bakalım hangi serverden bahsediyorsun.
      Beni tanıyan bir Allah'ın kulu bu türlü işlere giriştiğimi söylemez HİÇKİMSEYE. Ama senin gibi tanımayan cahiller İFTİRAYI ATIP KAÇARLAR.
      Abi malum sabah iş var bi yere kaçtıgım yok adresim belli,hala iftira diyorsun ben daha ne diyeyim.Yapmadım diyorsan yapmamışsındır,hepsi İsmail in suçu o zaman,benden sana tavsiye abi,tanımadıgın adama hesap teslim etme,bak sonra sorun oluyor...
    • al-fa wrote:

      like the wind_ wrote:

      Kaçma nereye kaçıyon şu konuyu çözüme kavuşturacaktık daha. Sen söyle bakalım hangi serverden bahsediyorsun.
      Beni tanıyan bir Allah'ın kulu bu türlü işlere giriştiğimi söylemez HİÇKİMSEYE. Ama senin gibi tanımayan cahiller İFTİRAYI ATIP KAÇARLAR.
      Abi malum sabah iş var bi yere kaçtıgım yok adresim belli,hala iftira diyorsun ben daha ne diyeyim.Yapmadım diyorsan yapmamışsındır,hepsi İsmail in suçu o zaman,benden sana tavsiye abi,tanımadıgın adama hesap teslim etme,bak sonra sorun oluyor...
      Hah şimdi oldu işte kimin ne yaptıgını anlamış olduk. Biz İMZA Ekibine o köyü devrettik içinde 30 k ya 10 k lık orduyla birlikte. Daha da tılsımlar bile açılmamıştı. Çocukalr iyi şeyler yapsın diye 6 ya yakın MULTİ hesabımıda verdim. hepsine. Lakin ben İsmaile vermedim Ateş diye birine verdim. Senin de suçun yok o zaman bilmiyorsun demekki bende bundan sonra hiç kimseye hesap vermemem gerektiğini ögrenmiş oldum sayende TEŞEKKÜRLER. Ama şunu bilki orjinal like the wind bu hesaptır. ŞİMDİ KONU AÇIKLIĞA KAVUŞTUGU İÇİN SIKINTI YOK.
    • New

      Ben bu konuda daha öncede fikrimi beyan etmiştim...Final işi şuan serverde oynayan %70 oyuncunun işi değil. Şuan oynayanların %70 i Kesinlikle finalde olmaması gereken ve bu oyuncular rakipleri güçsüzleştirmesi gerekirken verdiği madde kestirdiği askerden dolayı rakipleri güçlendireceğini düşünüyorum.... Bu Servere Boşuna eleme denilmemiş... Eğerki Bu Serveri Layıkı ile oynayamayacak olan kişilerin finalde olması da mantıksız geliyor bana....



      Ben Şahsen Bu Kadar Büyük Bir Oluşumun Genel Başkanı Olursam; İlk Başta içimizde Bulunan Tecrübesiz ve Finalde Katkı Sağlayamayacak Oyuncuları Elemek Olacak...


      Şimdi Bazıları çıkıp herkes doğuştan mı bu oyunu bilerek doğuyor diye soracak bana... Evet Kimse Doğuştan Bu oyunu öğrenmiyor. Fakat Bu oyunu öğrenmenin yeride final değildir. Gidecek Normal Bir Severe Oyununu Oynayacak Tecrübesini Kazanacak Gelip Babalar Gibi Finalde Oyununu Oynayacak...


      Ortalığı Türkleri yıkıyorlar diye velveleye vereceklerine bence oyunculara oyunun burda öğrenilmediğini buranın tecrübeli oyun bilen kişilerin olması gerektiğini öğretmeleri gerekir...


      Finalde Türk Oyunculara Saldıran Şahsen Gözümde Haindir... Her Ne Olursa Olsun Finalde Kimse Kimseye Saldırmaması Taraftarıyım... Ama Elbette Kanı Bozuklar Çıkacaktır... Bunları da göz ardı edip devre dışı bırakılması gerektiğini düşünüyorum...



      Kimse bu yazdıklarımı bireysel düşünmesin... Ben genel anlamda düşüncelerimi ifade ettim...



      Saygılarımı Sunar Kenara Çekilirim... Güzel ve Eğlenceli Oyunlar Dilerim...
    • New

      _köle__TR wrote:

      beyler serverde 5x casus tilsimi olan kimse yok mu şu destek olayini denesin bi 2 dkkanizi almaz cok net bildigim bi konuda şüpheye düştüm gözüme uyku girmiyor mideme agrilar giriyor :)
      o kadar guven bana dedim illa ugrastiracaksin beni :D

      Cicek wrote:

      _köle__TR wrote:

      Cicek wrote:

      beyler biz elemelerde yokuz ama kod verirsiniz herhalde dimi :thumbsup:
      napacan sen kodu haci abi oyun oynamasini mi öğrendin yoksa :)
      casus tılsımı olan hesaptan atılan casusların etkisinin devam ettiğini bilecek kadar öğrendim :whistling:
      bir oyunu bilmeyip bilen gibi davranan arkadas daha :D Hayir bilmemek suc degil biliyormus gibi davranma bari bak %98 i susuyor emin degiller cunku :D

      Alin tekrar usenmedim test yaptim. Essiz casus la yaptim yakindaki baska bir oyuncunun tilsimsiz bir koyune 10 casus destek gonderdim. essiz casus olan koyden. Ayni koyden destek attigim yeri bir 10 casusla bir de 2 casusla casusladim. Buyurun sonuc.


      The post was edited 2 times, last by Nozzle ().