Önsketråden

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Would you like to know what’s going on in the Tournament 2017 Finals?
    Keep yourself updated by reading "The Corner"!

• Önsketråden

En gammal klassiker från det gamla svenska forumet som jag inte tror följde med flytten hit.

Reglerna är enkla: Man skriver att man önskar sig en sak och nästa person beskriver hur önskningen uppfylls men ändå blir dålig/inte som personen vill och önskar sig själv något.

Exempel:

Person 1: Jag önskar mig en pizza.

Person 2: Du får din pizza men tyvärr valde du sorten med pålägg av kackerlackor, fjädrar och suddgummin!

Jag önskar att det fanns enhörningar.

Person 3: Din önskan är uppfylld men tyvärr finns de bara på en planet långt ute i rymden som du aldrig kommer att få se.

Jag önskar mig en tam drake.

etc

Jag börjar:

Jag önskar mig en kanin.
      Before the beginning, there was only darkness. In the end, there will only be darkness. Light is temporary.
    • Du får en kanin, men kaninen är ond och bestämmer sig en dag för att mörda dig, ta över världen och sedan utrota hela mänskligheten för att därefter införa en diktatur där den styr över alla andra kaniner. Den skapar en lång dynasti av kanindiktatorer, som till slut störtas en dag av den unge och modige kaninen Bengt-Thorbjörn. Tyvärr råkar Bengt-Thorbjörn trycka på fel knapp när han just intagit diktatorns högkvarter, nämligen knappen till kaninimperiets kärnvapenarsenal. Då knappen trycks avfyras drygt två miljoner trehundrafemtionio tusen sexhundra tjugotre vätebomber som spränger hela jorden till små, smaskiga bitar. Detta skapar även en obalans i rumtiden, vilket i sin tur leder till att universum imploderar.

Jag önskar mig ett svar i GK
      Bäh bäh bäh
    • Du får svaret men tyvärr är den som svarat inte nöjd med det och raderar det för att sedan dröja ännu längre :(

Önskar mig att enorma spindlar slutade bo i mitt hus.
      Before the beginning, there was only darkness. In the end, there will only be darkness. Light is temporary.