Det ryktas att...

• TS1

By using our site, you accept the use of cookies to make your visit more pleasant, to offer you advertisements and contents tailored to your interests, to allow you to share content on social networks, and to create visit statistics for website optimisation. More information

• Bad Ghost/Lejon wrote:

Ryktas att FN tydligen har fått magont och panik när ryktet började gå på servern att jag hade hittat mig ett "litet" offkonto att leka med. ;) Ryktas att FN borde ha massa mediciner att dela ut till behövande för jag tänker börja sprida kolera i FNs medlemsländers huvudstäder. :evil:
      Det ryktas att ingen på servern känner oro för din närvaro.. möjligtvis dina egna allianskamrater. :rolleyes:
      Ryktas att du tappar offbyar och mest blir bombad nuförtiden.. X/
    • Bad Ghost/Lejon wrote:

Ryktas att FN tydligen har fått magont och panik när ryktet började gå på servern att jag hade hittat mig ett "litet" offkonto att leka med. ;) Ryktas att FN borde ha massa mediciner att dela ut till behövande för jag tänker börja sprida kolera i FNs medlemsländers huvudstäder. :evil:
      Är det inte dags för en paus? låta degen rulla in så du har råd med guldandet? 8|
      Senast Avslutade:
      Se1 | Knugas | Sparta

Se1 | RU486 | SOG
      Se3 | Knugas | Semester
      Se4 | FNK | -A- (Inte den bleka kopia som finns numera.)
      Se1 | Ares | SKRÄP

Pågående:
      Se4 | Slayer | C.C
      TT kval med Ryssen
    • -ARES- wrote:

Bad Ghost/Lejon wrote:

Det ryktas att ingen på servern känner oro för din närvaro.. möjligtvis dina egna allianskamrater. :rolleyes: Ryktas att du tappar offbyar och mest blir bombad nuförtiden.. X/
      Ryktas att du tydligen kände tillräckligt mycket oro för att svara mig eller så har du nått av ryktet över minas senaste erövringar på .com Screenshot by Lightshot Screenshot by Lightshot Mina ally kamrater brukar tycka riktigt bra om mig är ju inte alla som får 3000 spän för att spela ;)

Knugas wrote:

Bad Ghost/Lejon wrote:

Är det inte dags för en paus? låta degen rulla in så du har råd med guldandet? 8|
      Äh ingen fara ryktas det om singel spelar jag så har jag en privat sponsor som lägger in guld det är när jag co spelar som han inte gör det speciellt inte när coen inte drar sitt strå till stacken. :) Ryktas att frasen Älskling *blink *blink * om jag ***** kan jag få 3k guld då ;) ( byt ut stjärnorna som diska laga mat städa alltså inget snuskigt bäst att tilläga . )
      During my armor I carry a corset

61 completed slow servers. Is that record? Currently playing server 62,63and 64. 8o wel it was an 65to!
      references her

"You really know that you love her when she for the fifth time of the same month cropplocks my main city." -P my BF

Some nicks I had
      Lejonstjärna
      Bad ghost
      Brittny spers
      Think pink
      Naughty
      Jester
      Gummibjörn

The post was edited 1 time, last by Bad Ghost/Lejon ().

• sheriff woody_SE wrote:

ryktas att hela serven
      tycker knugas och maria kan ta sitt flörtande privat istället, vi skippar gärna att höra detaljerna.
      Ryktas att du behöver inte bli svartsjuk sheriffen mina känslor för kuggas är precis lika dana som för dig total iskyla och en stor grad illamående...

Ryktas att om jag hade spelat i FN hade jag inte gått och lagt mig i natt ;) sov gott alla medlemmar i FN <3 :whistling:

61 completed slow servers. Is that record? Currently playing server 62,63and 64. 8o wel it was an 65to!
      references her

"You really know that you love her when she for the fifth time of the same month cropplocks my main city." -P my BF

Some nicks I had
      Lejonstjärna
      Bad ghost
      Brittny spers
      Think pink
      Naughty
      Jester
      Gummibjörn
    • Krävs ju lika mycket off då deffen är lika i skogs VUna, saken är ju snarare vilken sorts off man använder och vi råkade ha lite över från förrut :)

Vill ju inte använda våra riktiga offar, vi måste ju spara dom för väldigt viktiga personer :):):)

ändå behövdes mindre off än vad vm använde

Max_ wrote:

Krävs ju lika mycket off då deffen är lika i skogs VUna, saken är ju snarare vilken sorts off man använder och vi råkade ha lite över från förrut
      Ryktas att båda parterna vaskade en hel del off när en spelare ifrån varje allians valde att svepa utan natarhorn för vem vill ha 25-30% mer stryka, överskattat ju.
      TT final 2015 - Das Båt (SE)
      TT Qualify RU 2016 - Das Båt (Cerber-DD)
      TT final 2016 - illicit Ping, Pong & PangPang (Def&Dest)
      TT Qualify RU 2017 - Chip&Dale #1 off (CerbeR)
      TT Final 2017 - Chip&Dale (CerbeR)
      SE3 2017 - Krokodil
      Se1 2017-2018 Garbage Bag #1 Def (SKRÄP)

ja det krävs väl endel för att komma igenom farmerna men du ska inte vara ledsen över det.
      snart kanske du kan bli en riktig spelare som vågar att anfalla nåt med lite mera pop.
      Ryktas att nataren brukar ligga i top på poppen så vet inte riktigt hur du tänkte där :saint: :thumbsup:
      Pågående:
      s1 - Ares

Avslutade.
      TT - FeelsBadMan - CerbeR-ÖL 17/18
      s3 - Mysan - 17 - "Mysan" var härskare över det största personliga riket" , Krigsrapporter för Travian Rekord på .se slow
      Sez - Godis
      TT - llIicit - Illicit 16/17
      S1 - Romerska Bågar - GODIS
      TT - Allfader - SWEDEN 15/16
      s2: Allfader - 2015 - Mysa
    • Krigsrapporter för Travian
      Ryktas att första gången jag kör talarna i svepet på jag vet inte hur länge åkte jag på tokvägg måste vara någon curse...

Snyggt deffat oavsätt!
      rip supersleeggan
      TT final 2015 - Das Båt (SE)
      TT Qualify RU 2016 - Das Båt (Cerber-DD)
      TT final 2016 - illicit Ping, Pong & PangPang (Def&Dest)
      TT Qualify RU 2017 - Chip&Dale #1 off (CerbeR)
      TT Final 2017 - Chip&Dale (CerbeR)
      SE3 2017 - Krokodil
      Se1 2017-2018 Garbage Bag #1 Def (SKRÄP)
    • Loffe wrote:

Krigsrapporter för Travian
      Ryktas att första gången jag kör talarna i svepet på jag vet inte hur länge åkte jag på tokvägg måste vara någon curse...

Snyggt deffat oavsätt!
      rip supersleeggan
      Ryktas att om man avviker från sitt vanliga mönster så brukar man väga.... mvh vägningsexperten AB

references her

Some nicks I had
      Lejonstjärna
      Bad ghost
      Brittny spers
      Think pink
      Naughty
      Jester
      Gummibjörn