Det ryktas att...

• TS1

Would you like to know what’s going on in the Tournament 2017 Finals?
    Keep yourself updated by reading "The Corner"!

• Loffe wrote:

Ryktas att Angola fick lite besök av SKRÄP gänget nyss.
      Krigsrapporter för Travian

Blev lite otur när jag tänkte ut offensiven & glömde säga till vad folket skulle sikta på så blev 5 vågor random :cursing: :cursing:

Hur som haver blev väl helt okej sikten.

Ryktas även att Pelle snart inte bara svanslös utan också scoutlös om han fortsätter scouta såhär :///
      *Applåder snyggt! *

Ryktas att de finns de som är arga, sen finns de de som är argare och så finns det de som på riktigt är arga! :D Men det de som är arga inte riktigt förstår att det här spelet går ut på att förstöra så mycket för sin motståndare att de inte vinner! Så har det vart i alla tider. och ska man nu som FN gjort gå ut och vara kaxiga så måste man prestera! Antingen prestera man och kan vara kaxig eller så ja blir man en farm och tvingas deff spela.... X/
      During my armor I carry a corset

61 completed slow servers. Is that record? Currently playing server ... Hawing a brake.
      For references her

"You really know that you love her when she for the fifth time of the same month cropplocks my main city." -P my BF

Some of the most famous nicks I had
      Lejonstjärna
      Bad ghost
      Drama qween
      Brittny spers
      Think pink
      Naughty
      Jester
      Gummibjörn-godis
    • Bad Ghost/Lejon wrote:

*Applåder snyggt! *
      Ryktas att de finns de som är arga, sen finns de de som är argare och så finns det de som på riktigt är arga! :D Men det de som är arga inte riktigt förstår att det här spelet går ut på att förstöra så mycket för sin motståndare att de inte vinner! Så har det vart i alla tider. och ska man nu som FN gjort gå ut och vara kaxiga så måste man prestera! Antingen prestera man och kan vara kaxig eller så ja blir man en farm och tvingas deff spela.... X/
      Låter ju faktiskt som en klockren beskrivning av dig själv och ditt senste äventyr på s4 :whistling:

Inte kasta en apelsin i ett tegelhus som man säger!

Pågående Rundor: :whistling:
    • Knugas wrote:

Bad Ghost/Lejon wrote:

*Applåder snyggt! *
      Låter ju faktiskt som en klockren beskrivning av dig själv och ditt senste äventyr på s4 :whistling:
      Inte kasta en apelsin i ett tegelhus som man säger!
      :rolleyes: var ju därför jag la till smiliesen i slutet..... Sen är det stor skillnad på att bomba mig och FN men den skillnaden förstår du inte och eftersom s4 är historia och preskriberad så förtränger vi den nu tycker jag :whistling: Nu tycker jag att min co ska vara snäll mot mig<3 (alltså den som började sprida det rykten har verkligen humor inget jag kan smälta att vi skulle co spela)
      During my armor I carry a corset

61 completed slow servers. Is that record? Currently playing server ... Hawing a brake.
      For references her

"You really know that you love her when she for the fifth time of the same month cropplocks my main city." -P my BF

Some of the most famous nicks I had
      Lejonstjärna
      Bad ghost
      Drama qween
      Brittny spers
      Think pink
      Naughty
      Jester
      Gummibjörn-godis
    • Ryktas att trupper ifrån kongo inte var välkommen hos Harvest moon och åkte rakt ner i SKRÄP påsen.
      Intressant att köra utan fejks också.

TT final 2015 - Das Båt (SE)
      TT Qualify RU 2016 - Das Båt (Cerber-DD)
      TT final 2016 - Triple hammer Ping, Pong & PangPang (Def&Dest)
      TT Qualify RU 2017 - Chip&Dale #1 off (CerbeR)
      TT Final 2017 - Chip&Dale (CerbeR)
      Sez 22 - Pingu
      SE1 2016 - Djungelvrål
      SE3 2017 - Krokodil
      Se1 2017-2018 Garbage Bag

The post was edited 1 time, last by Loffe ().

• New

Ryktas att jag körde in i en vägspärr med volvon. Bilen klarade sig, men gick värre för passagerarna...

Härligt, om än tight deffat, FN!
      Avslutade servrar:
      s1 14 - Nostromo - Reign-Beaux, s1 15 - Zarak,
      s2 16 - TENCHU - Algol,
      s3 14-15 - A A - Tobias,
      s4 13-14 - KIDS - Cyrus, s4 15 - MP - Solmyr,
      s5 13-14 - DEiTY - Daimyo, s5 14- TIKS - Aczalgaea,
      com3 16-17 - TVE - Hydra,
      com6 15-16 - ? - Kashmira (forum.travian.com/showthread.php?t=156483)
      com7 12-13 - AE- Piff,

Pågående servrar:
    • New

Ryktas att det finns vissa som önskar att Kilgor skulle ta och montera ner sitt Warlords Monument för att minska offproduktionen något, så man kunde drabbas av aningen färre hjärtattacker här borta i sitt hörn. Verkar dessutom sketchy att ha lyckats gräva upp graalen så tidigt på en server, utan att ens ha färdats över andra sidan kartan i sin jakt efter samtliga obelisker.
    • New

Ryktas att Pelle numera är ögonlös för andra gången denna rundan!
      Du får skaffa dig ett par brillor som skyddar ögonen bättre...

Rent spontant tror jag ett par sånna här hade gjort susen.
      TT final 2015 - Das Båt (SE)
      TT Qualify RU 2016 - Das Båt (Cerber-DD)
      TT final 2016 - Triple hammer Ping, Pong & PangPang (Def&Dest)
      TT Qualify RU 2017 - Chip&Dale #1 off (CerbeR)
      TT Final 2017 - Chip&Dale (CerbeR)
      Sez 22 - Pingu
      SE1 2016 - Djungelvrål
      SE3 2017 - Krokodil
      Se1 2017-2018 Garbage Bag

The post was edited 1 time, last by Loffe ().