Det ryktas att...

• TS1

By using our site, you accept the use of cookies to make your visit more pleasant, to offer you advertisements and contents tailored to your interests, to allow you to share content on social networks, and to create visit statistics for website optimisation. More information

Important reminder! On Tuesday, 28th August 2018 at 10:00 UTC we will ask you to accept the new Terms and Conditions while logging in your game account. Only the owner of the account will be able to accept them. The sitters won't be able to enter the account until the owner accept them.

More information here.

• Det ryktas att...

... Server 1 börjar imorrn, men att man inte kan förregga på nya servrar längre, eller är det bara jag som inte hittar runt på nya startsidan?
      Avslutade servrar:
      s1 14 - Nostromo - Reign-Beaux, s1 15 - Zarak, 17-18 - GULD - Kilgor
      s2 16 - TENCHU - Algol,
      s3 14-15 - A A - Tobias,
      s4 13-14 - KIDS - Cyrus, s4 15 - MP - Solmyr,
      s5 13-14 - DEiTY - Daimyo, s5 14- TIKS - Aczalgaea,
      com3 16-17 - TVE - Hydra,
      com6 15-16 - ? - Kashmira (forum.travian.com/showthread.php?t=156483)
      com7 12-13 - AE- Piff,

Pågående servrar:
    • Tackar. Så tokigt att jag förväntade mig en fungerade startsida, men så kan det gå!
      Avslutade servrar:
      s1 14 - Nostromo - Reign-Beaux, s1 15 - Zarak, 17-18 - GULD - Kilgor
      s2 16 - TENCHU - Algol,
      s3 14-15 - A A - Tobias,
      s4 13-14 - KIDS - Cyrus, s4 15 - MP - Solmyr,
      s5 13-14 - DEiTY - Daimyo, s5 14- TIKS - Aczalgaea,
      com3 16-17 - TVE - Hydra,
      com6 15-16 - ? - Kashmira (forum.travian.com/showthread.php?t=156483)
      com7 12-13 - AE- Piff,

Pågående servrar:
    • skiter i dubbel post.

du behövs på s1 castor. finns inget motstånd, inga lorder (dock inget motstånd men roliga att reta)
      inget lejon då hon lovat att inte spela på svenska server igen.(vet inte vad jag ska säga om motstånd där) så jag är tyst.

knugas har dock börjat spela igen kanske dags att börja retas lite med honom men han är väl för gammal och lat för att vissa sin nunna på s1.(vet inget om motstånd men att man får många sömnlösa nätter pågrund av inkommande anfall,får man räkna med).

verkar inte som raymond eller sture kommer dyka upp på s1 heller, men dom håller också på att bli gamla och senila. så vem vet dom kanske irrar omkring efter dag 50 eller nåt.
    • sheriff woody_SE wrote:

knugas har dock börjat spela igen kanske dags att börja retas lite med honom men han är väl för gammal och lat för att vissa sin nunna på s1.(vet inget om motstånd men att man får många sömnlösa nätter pågrund av inkommande anfall,får man räkna med).
      Aww <3
      Senast Avslutade:
      Se1 | Knugas | Sparta

Se1 | RU486 | SOG
      Se3 | Knugas | Semester
      Se4 | FNK | -A- (Inte den bleka kopia som finns numera.)
      Se1 | Ares | SKRÄP

Pågående:
      Se4 | Slayer | C.C
      TT kval med Ryssen

skiter i dubbel post.

du behövs på s1 castor. finns inget motstånd, inga lorder (dock inget motstånd men roliga att reta)
      inget lejon då hon lovat att inte spela på svenska server igen.(vet inte vad jag ska säga om motstånd där) så jag är tyst.

verkar inte som raymond eller sture kommer dyka upp på s1 heller, men dom håller också på att bli gamla och senila. så vem vet dom kanske irrar omkring efter dag 50 eller nåt.
      Ryktas att det är för sådan som dig som jag håller mig bort från svenska servar... Som elit behöver man lite motstånd inte riktigt vad du kan erbjuda. :whistling:
      During my armor I carry a corset

61 completed slow servers. Is that record? Currently playing server 62,63and 64. 8o wel it was an 65to!
      references her

"You really know that you love her when she for the fifth time of the same month cropplocks my main city." -P my BF

Some nicks I had
      Lejonstjärna
      Bad ghost
      Brittny spers
      Think pink
      Naughty
      Jester
      Gummibjörn
    • Bad Ghost/Lejon wrote:

Ryktas att det är för sådan som dig som jag håller mig bort från svenska servar... Som elit behöver man lite motstånd inte riktigt vad du kan erbjuda. :whistling:
      Det ryktas att maria hade problem att regga sig på s1 trots att Maria är elit! :whistling:

"Hej, idag startade se1 då upptäcktes ett problem det går inte att regga sig via nya hemsidan. Tror att det är dumt att man inte kan regga sig via en nya hemsidan då det är väldigt grundläggande att kunna regga sig för att kunna spela.

Har svårt att tro att nya spelare hittar till spelet nu när man måste gå tillbaks till den gamla startsidan för att kunna regga sig.

Det här är något ni borde lösa för till och med jag som har spelat så mycket tyckte det var krånligt och jag höl på att ge upp i mina försök att regga mig.

Mvh Maria aka Bad ghost/ lejon"
      Senast Avslutade:
      Se1 | Knugas | Sparta

Se1 | RU486 | SOG
      Se3 | Knugas | Semester
      Se4 | FNK | -A- (Inte den bleka kopia som finns numera.)
      Se1 | Ares | SKRÄP

Pågående:
      Se4 | Slayer | C.C
      TT kval med Ryssen
    • Knugas wrote:

Bad Ghost/Lejon wrote:

Det ryktas att maria hade problem att regga sig på s1 trots att Maria är elit! :whistling:

"Hej, idag startade se1 då upptäcktes ett problem det går inte att regga sig via nya hemsidan. Tror att det är dumt att man inte kan regga sig via en nya hemsidan då det är väldigt grundläggande att kunna regga sig för att kunna spela.

Har svårt att tro att nya spelare hittar till spelet nu när man måste gå tillbaks till den gamla startsidan för att kunna regga sig.

Det här är något ni borde lösa för till och med jag som har spelat så mycket tyckte det var krånligt och jag höl på att ge upp i mina försök att regga mig.

Ryktas att det är för sådan som dig som jag <u style="font-size: 13px; background-color: rgb(254, 240, 206);" >håller mig bort från svenska servar... Som elit behöver man lite motstånd[/u] inte riktigt vad du kan erbjuda. :whistling:

Knugas wrote:

Japp jag bygger en farm åt en vän :) inget mer en elitspelare som hjälper en annan :) var inte bara jag som inte hitta registreringen ;)
      During my armor I carry a corset

61 completed slow servers. Is that record? Currently playing server 62,63and 64. 8o wel it was an 65to!
      references her

"You really know that you love her when she for the fifth time of the same month cropplocks my main city." -P my BF

Some nicks I had
      Lejonstjärna
      Bad ghost
      Brittny spers
      Think pink
      Naughty
      Jester
      Gummibjörn

The post was edited 1 time, last by Bad Ghost/Lejon ().

• Intressant att folk klagar på dåligt motstånd.
      Vill ni ha motstånd så kom till TT servrarna och spela emot ryssen eller romänerna då får ni se på motstånd 8|
      TT final 2015 - Das Båt (SE)
      TT Qualify RU 2016 - Das Båt (Cerber-DD)
      TT final 2016 - illicit Ping, Pong & PangPang (Def&Dest)
      TT Qualify RU 2017 - Chip&Dale #1 off (CerbeR)
      TT Final 2017 - Chip&Dale (CerbeR)
      SE3 2017 - Krokodil
      Se1 2017-2018 Garbage Bag #1 Def (SKRÄP)
    • alla vet att dom bästa spelarna kommer från nordpolen loffe.

att hitta bra spelare ifrån dom länderna du nämner är lika lätt som att lära norrmän och danskar att prata så man förstår dom.
      inget vettigt har kommit från dessa länder dom är ett skämt. speciellt norrmän och danskar.
    • Ryktas att sheriffen woody inte är tillåten på TT. Antalet farmkonton har nått sin maxgräns.
      Början på det nya;Skolfröken;lIlustration(Pop2, Off1);Passion(Pop1);allane(Pop1);Djungelvrål(Pop1);Krokodil;Garbage Bag(Def1)

Kval 2014/Final 2014: Warlock, vinnare av ickeguldsfilosofin.
      Kval 2015: Warlock/ Final 2015: Das Båt, vinnare av guldfilosofin
      Kval 2016: Das Båt/ Final 2016: Illicit
      Kval 2017: Chip&Dale(Off1)/Final 2017: Chip&Dale
    • kan inte warlock göra som vanligt och trolla bort sig(zim sala bim eller nåt borde funka).aldrig sett han spela men han gillar att hänga här. vilket dock är lite skoj. vi som inte var med på stenåldern kommer inte ihåg dig. men du har många som säger att du var bra förr.

vill farbrorn ha en rullator fram till tangent bordet, så han kommer till skott någon gång. kan bidra.

kan inte warlock göra som vanligt och trolla bort sig(zim sala bim eller nåt borde funka).aldrig sett han spela men han gillar att hänga här. vilket dock är lite skoj. vi som inte var med på stenåldern kommer inte ihåg dig. men du har många som säger att du var bra förr.

vill farbrorn ha en rullator fram till tangent bordet, så han kommer till skott någon gång. kan bidra.
      Han är min Co kan väl ha fel men jag tycker vi har gjort rätt bra konton & offar.
      "Vill fabror ha sin rullator fram till tangentbordet" om jag inte kommer ihåg fel är du bra mycket äldre än Warlock, Lotto.
      TT final 2015 - Das Båt (SE)
      TT Qualify RU 2016 - Das Båt (Cerber-DD)
      TT final 2016 - illicit Ping, Pong & PangPang (Def&Dest)
      TT Qualify RU 2017 - Chip&Dale #1 off (CerbeR)
      TT Final 2017 - Chip&Dale (CerbeR)
      SE3 2017 - Krokodil
      Se1 2017-2018 Garbage Bag #1 Def (SKRÄP)

kan inte warlock göra som vanligt och trolla bort sig(zim sala bim eller nåt borde funka).aldrig sett han spela men han gillar att hänga här. vilket dock är lite skoj. vi som inte var med på stenåldern kommer inte ihåg dig. men du har många som säger att du var bra förr.

Vill du veta alla gånger jag gör något som får din existens inom Travian att bleka, eller är du bara taggad att stoppa in handen i binästet, Lotto.
      Inte för att vara den som är den, men tror du har en mer efterliknande synaptisk aktivitet gentemot stenåldersreferensen, än vad jag har. Iaf om man kollar på vad som skrivs och hur det skrivs.
      Början på det nya;Skolfröken;lIlustration(Pop2, Off1);Passion(Pop1);allane(Pop1);Djungelvrål(Pop1);Krokodil;Garbage Bag(Def1)

Kval 2014/Final 2014: Warlock, vinnare av ickeguldsfilosofin.
      Kval 2015: Warlock/ Final 2015: Das Båt, vinnare av guldfilosofin
      Kval 2016: Das Båt/ Final 2016: Illicit
      Kval 2017: Chip&Dale(Off1)/Final 2017: Chip&Dale
    • förmodligen lite i roliga saker han tar ifall han kommer från colombia, inte så konstigt att det kan gå fel då.
      ryktas om större sammanslagning på serven kul utveckling.

klumpen verkar redan nu tycka serven är körd om man inte går mot fn.
      tycker fn är lite övervärderade. några halvdana spelare som säkert kan få ihop det bra.

testa att dra några offar dit så lär dom komma tillbaka vid detta laget, istället för att vänta till slutspel.
      när dom garanterat har byggt sig starka för ingen dragit en off åt deras håll som vanligt.