regga konto på nya starsidan.

By using our site, you accept the use of cookies to make your visit more pleasant, to offer you advertisements and contents tailored to your interests, to allow you to share content on social networks, and to create visit statistics for website optimisation. More information

• regga konto på nya starsidan.

Hej, idag startade se1 då upptäcktes ett problem det går inte att regga sig via nya hemsidan. Tror att det är dumt att man inte kan regga sig via en nya hemsidan då det är väldigt grundläggande att kunna regga sig för att kunna spela.

Har svårt att tro att nya spelare hittar till spelet nu när man måste gå tillbaks till den gamla startsidan för att kunna regga sig.

Det här är något ni borde lösa för till och med jag som har spelat så mycket tyckte det var krånligt och jag höl på att ge upp i mina försök att regga mig.

Mvh Maria aka Bad ghost/ lejon
    During my armor I carry a corset

61 completed slow servers. Is that record? Currently playing server 62 and 63. 8o
    references her

Some nicks I had
    Lejonstjärna
    Bad ghost
    Brittny spers
    Think pink
    Naughty
    Jester
    Gummibjörn
  • Hej Maria!

Nu är den nya hemsidan fixad så att det går att registrera sig via den.
    Jag kontaktade teknisk support strax efter kl. 12:00 idag när jag fick reda på att det inte fungerade och det var fixat 5-10 minuter senare.

Vi ber om ursäkt för de problem detta ställt till.

Med vänliga hälsningar
    Stellamini