Heltens eventyr 3: Rejsen til Egypten

By using our site, you accept the use of cookies to make your visit more pleasant, to offer you advertisements and contents tailored to your interests, to allow you to share content on social networks, and to create visit statistics for website optimisation. More information

• Heltens eventyr 3: Rejsen til Egypten

Kære spillere,

Vi vil i anledningen af den nye special Ild og Sand (Fire and Sand) som introducere to nye folkeslag - med denne konkurrence serie, kan vi med glæde fortælle at den starter tirsdag d. 12. september 2017 kl. 14:00 UTC+2!

Denne gang må vores modige eventyrer Mark Atilius stå ansigt til endnu en udfordring og skal løse forskellige opgaver for at redde sin vens liv. Hjælp ham på sin vej til de legendariske egyptiske pyramider!

• Opgave serien vil foregå over 5 dage. Den første opgave bliver postet her på forummet den. 12. september 2017 kl. 14:00 UTC+2.
      • Den første spiller der kommer med den korrekte svar i dagens opgaver vil få 50 guld til sin konto!
      • 3 andre blandt de rigtige svar vil tilfældigt blive valgt og vil hver blive belønnet med 30 guld.
      • Derudover giver vi også 150 guld til 3 heldige deltagere, valgt tilfældigt som har løst alle opgaver korrekt! Men det er ikke alt! Alle spillere der korrekt har besvaret alle opgaver vil få en speciel brugertitel på vores forum!

Gå ikke glip af jeres chance for at vinde noget guld og berømmelse.
      Vær opmærksom på at guldet kun kan blive tildelt på den danske domæne. Link til de fem opgaver vil også blive postet her.

Jeres Travian Team :hun09: :egy09:

Har du et spørgsmål? Du kan finde svaret på Answers
      Nyttige links Spilleregler, Server Status, Server Info

Medlemmer af Travian-Teamet arbejder på frivillig basis og er derfor ikke tilgængelige 24 timer i døgnet.

The post was edited 9 times, last by Ridder Huma ().

• Hej,

Jeg har været nødtil at slette jeres indlæg.

Alle svar skal foregå inde i dagens tråd, så andre ikke kan se jeres svar. Jeres svar bliver synlig når dagens opgave er slut.

Medlemmer af Travian-Teamet arbejder på frivillig basis og er derfor ikke tilgængelige 24 timer i døgnet.
    • Undskyld, men det er sågu noget fup, det her. Jeg ved 100%, at jeg var mellem de første der svarede og mit svar var 100% korrekt, men nu er det tilsyneladende pist forsvundet i Huma's pulterkammer.
      Pkt. 1 Få styr på Jeres konkurrence FØR i launcher
      Pkt. 2 Få styr på diverse stavefejl, grammatiske elendigheder, sølle tegnsætning og næsten rørende dårligt sprog.
      Pkt. 3 Undlad venligst at bortforklare med "frivillige ulønnede kræfter der gør deres bedste". Hovedparten af spillerne betaler for et professionelt produkt og lur mig om ikke der også er en fin indtægt fra handel med data efter serveren skiftede til .com og derfor ikke længere behøver efterleve lovgivningen i Dk.

Stram op eller jeg pulter Hq
    • catch 22_DK wrote:

Undskyld, men det er sågu noget fup, det her. Jeg ved 100%, at jeg var mellem de første der svarede og mit svar var 100% korrekt, men nu er det tilsyneladende pist forsvundet i Huma's pulterkammer.
      Pkt. 1 Få styr på Jeres konkurrence FØR i launcher
      Pkt. 2 Få styr på diverse stavefejl, grammatiske elendigheder, sølle tegnsætning og næsten rørende dårligt sprog.
      Pkt. 3 Undlad venligst at bortforklare med "frivillige ulønnede kræfter der gør deres bedste". Hovedparten af spillerne betaler for et professionelt produkt og lur mig om ikke der også er en fin indtægt fra handel med data efter serveren skiftede til .com og derfor ikke længere behøver efterleve lovgivningen i Dk.

Stram op eller jeg pulter Hq
      punkt 0: hvad består fuppen i?

punkt 1: husk at læse hvad du skal gøre :D
      punkt 2: sødt
      punkt 3: så du mener spillet skal være dyre for at folk skal have løn? i så fald vil jeg sgu være ansat

held og lykke med at pulte noget.
      the is always some people you can´t talk with.

and they are always admins....

er bedre kendt som meany.

mine ord er sjovt nok mine ord intet gemt der.

største tosse hmm : inderbul
      sjoveste tosse : inderbul

sjove citater om meany

meany er en travian luder citat: inderbul
      du er arrogant citat: diverse ally-ledere i gemmen serverne
      du er da en kvinde, er du ikke citat ukendt da hukommelsen ikke vil det
      du snakker sort. du læser sort gad vide... citat: hr bjørn
    • Konklusionen og den afsluttende historie

Konklusionen og den afsluttende historie:
      - Heh, denne rejse ser ud til at blive rigtig lang. Hvem ved hvornår - og om - vi vender tilbage til Romeriget - sukkede Mark. Det tog noget tid, men han fandt ud af hvilken af karavanerne som førte til det rigtige sted hen. Alt vi skal nu er at pakke hvis vi skal nå at komme med karavanen. De vil ikke vente på os.

Tarquinius hoppede på benene.

- Naturligvis! - sagde han entusiastisk - Jeg har intet at gøre her længere. Kun en lille ting - Jeg er nødt til at hente min ejendel som jeg efterlod hos en lokal alkymist. Det er et virkelig sjældent og kostbart artefakt, som har tilhørt min familie i hundrede år og som min forfader engang bragte med hjem fra sin rejse til Egypten. Han troede det var nøglen til alle oldtidens pyramidebyggeres hemmeligheder. Jeg turde ikke tage risikoen at have den med til den midlertidige lejr, og den lokale alkymist lovede at passe på den for mig.

Mark's hjerte hoppede op og sang så helt ned til hans hæle.

- Lucius - spurgte han med en usikker følelse af at den gamle tudse endnu en gang havde snoet ham om hendes fingre. - Hvordan se dette artefakt ud? Sig at det ikke er et gammel stykke tøj med et spænde lavet af flodsten, som kun meget mærkelige folk ville bruge som bælte?
      - Ja, lige netop. Det er et ældgammelt farao-bælte, og det er den største skat i vores familie. Det er dækket med hieroglyffer, som jeg håber på at kunne afkode når jeg er indeni Keopspyramiden.
      Først nu bemærkede Lucius det underlige udtryk i Marks ansigt.
      - Mark, hvis du er ved at sige, at dette bælte af en eller anden grund er tabt, kan du ligeså godt begrave mig her under denne mur.
      - Lucius ... - Mark blev stille for en stund, men kunne ikke finde de rigtige ord. - I så fald, må jeg hellere sige at vi finder det? Jeg lover det! Ellers er jeg ikke Mark Atilius.

Dette er slutningen på denne serie af opgaver.

Jeg har nu talt op om hvor mange der havde løst 5 opgaver korrekt. Der er i alt kun 3 der har svaret korrekt på alle opgaver, så der vil ikke være nogen lodtrækning. De 3 der svarede korrekt på alle opgaver er:

@freken
      @Tigereye
      @sezio27

I bedes skrive (via Conversations) til mig om på hvilket spilverden (DK) samt spillernavn i vil have guldet på.

Forneden kan i se den samlede liste over deltagere der har svaret korrekt, inkl. antal gange de svarede korrekt:

Source Code

1. freken 5
      2. Tigereye 5
      3. sezio27 5
      4. Enehasd 4
      5. Phoenix_DK 4
      6. Nikolaj 4
      7. liverpoljer_DK 3
      8. JHMark 3
      9. ShadingShadow 3
      10. Papagojen 3
      11. Lou31 3
      12. temptress 2
      13. SpeedPilot 2
      14. Poetryboy 2
      15. Ethan Nguyen 2
      16. ozotwo 2
      17. Kolditz 2
      18. Sokar 2
      19. Snemand 2
      20. Neuthen 2
      21. PSG 2
      22. Glowingsnut 2
      23. Caj 1
      24. Twiny_DK 1
      25. FunkyZombie 1
      26. Will1431 1
      27. crazy kubik 1
      28. Steffanium 1
      29. antonercool 1
      30. Kimsey..._DK 1
      31. isso 1
      32. drodring 1
      33. Paamithoved 1
      34. Lykurg 1
      35. AmalieN 1
      36. Alekrose 1
      37. ostekages 1
      38. An-d 1
      39. exioz1105 1
      40. Atlartz 1
      41. aavild 1
      42. storkben 1
      43. Smylie 1
      Display All