TS19 Fire & Sand Talk

• PTR: Fire and Sand

The Tournament 2018 Qualification starts on the 13th June 2018!
    Don't miss Safiren's Corner!

The video diary of the Legends on Tour Event is now available!
    Don't miss it: Watch it now!
    Comments or questions? Discuss it here!

• BlaxXx` wrote:

Volgens mij was de bedoeling gewoon schade doen/doodlopen. En niet regio's veroveren of wegspelen...

Allemaal goed en wel Roel, maar je zegt het nu zelf..
      Hoezo deffen jullie 9 vegen en nog 5 half als de aanvallen toch maar random wat schieten was op subs? Ben er nog niet te lang mee bezig maar kan atm jullie logica in het deffen niet volgen..
      Enige wat ik kan bedenken is dat jullie gewoon veel te veel def hebben :p. Moet ook nog eens iedereen z'n aanvallen checken, wss zal er hier en daar ook nog wel een foutje tussen zitten.. ;)
    • robbie01_NL wrote:

BlaxXx` wrote:

Volgens mij was de bedoeling gewoon schade doen/doodlopen. En niet regio's veroveren of wegspelen...
      Allemaal goed en wel Roel, maar je zegt het nu zelf..
      Hoezo deffen jullie 9 vegen en nog 5 half als de aanvallen toch maar random wat schieten was op subs? Ben er nog niet te lang mee bezig maar kan atm jullie logica in het deffen niet volgen..
      Enige wat ik kan bedenken is dat jullie gewoon veel te veel def hebben :p. Moet ook nog eens iedereen z'n aanvallen checken, wss zal er hier en daar ook nog wel een foutje tussen zitten.. ;)
      Ik heb niet gedeft of aanvallen doorgegeven. Zal mij een zorg zijn dat suppjes gelockt worden. Waarschijnlijk schiet ik ze zelf verder naar 0 en neem nieuwe dorpen over. Daarnaast krijg ik toch geen def van de ally meer, omdat ik def in mn HD heb die ik dan maar 16 uur weg moet sturen. :rolleyes:

“It’s better to be infamous than never to be famous at all”
      -Roger Stone

Tyl wrote:

Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd :$ Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt ;)
      :love: :love:

• BlaxXx` wrote:

robbie01_NL wrote:

BlaxXx` wrote:

Allemaal goed en wel Roel, maar je zegt het nu zelf..Hoezo deffen jullie 9 vegen en nog 5 half als de aanvallen toch maar random wat schieten was op subs? Ben er nog niet te lang mee bezig maar kan atm jullie logica in het deffen niet volgen..
      Ik heb niet gedeft of aanvallen doorgegeven. Zal mij een zorg zijn dat suppjes gelockt worden. Waarschijnlijk schiet ik ze zelf verder naar 0 en neem nieuwe dorpen over. Daarnaast krijg ik toch geen def van de ally meer, omdat ik def in mn HD heb die ik dan maar 16 uur weg moet sturen. :rolleyes:
      Dat beantwoord m'n vraag niet! :p
      En ik krijg ook geen def van de ally meer.. :( Hug? :saint:
    • robbie01_NL wrote:

BlaxXx` wrote:

robbie01_NL wrote:

BlaxXx` wrote:

Allemaal goed en wel Roel, maar je zegt het nu zelf..Hoezo deffen jullie 9 vegen en nog 5 half als de aanvallen toch maar random wat schieten was op subs? Ben er nog niet te lang mee bezig maar kan atm jullie logica in het deffen niet volgen..Enige wat ik kan bedenken is dat jullie gewoon veel te veel def hebben :p. Moet ook nog eens iedereen z'n aanvallen checken, wss zal er hier en daar ook nog wel een foutje tussen zitten.. ;)
      Dat beantwoord m'n vraag niet! :p En ik krijg ook geen def van de ally meer.. :( Hug? :saint:
      Nou ja, zolang ze niet dood zijn gelopen blijven ze wel lopen verwacht ik tot ze doodlopen :P
      Dus wat dat betreft prima dat enkele al doodgelopen zijn! :)

-Roger Stone

Tyl wrote:

Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd :$ Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt ;)

• BlaxXx` wrote:

robbie01_NL wrote:

BlaxXx` wrote:

robbie01_NL wrote:

BlaxXx` wrote:

Allemaal goed en wel Roel, maar je zegt het nu zelf..Hoezo deffen jullie 9 vegen en nog 5 half als de aanvallen toch maar random wat schieten was op subs? Ben er nog niet te lang mee bezig maar kan atm jullie logica in het deffen niet volgen..Enige wat ik kan bedenken is dat jullie gewoon veel te veel def hebben :p. Moet ook nog eens iedereen z'n aanvallen checken, wss zal er hier en daar ook nog wel een foutje tussen zitten.. ;)
      Dat beantwoord m'n vraag niet! :p En ik krijg ook geen def van de ally meer.. :( Hug? :saint:
      Nou ja, zolang ze niet dood zijn gelopen blijven ze wel lopen verwacht ik tot ze doodlopen :p Dus wat dat betreft prima dat enkele al doodgelopen zijn! :)
      Hopelijk is de helft nog niet gedeleted tegen de volgende aanvalsactie! :o
    • underdog wrote:

ik ben in ban gegaan zo krijg ik geen tegen aanvallen :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

al slaat die nergens op ;(
      Ahh laat me raden. Multiaccounting, maar dat andere account was je 'vrouw' of 'vriendin' ofzo, zoals je elke server hebt...

-Roger Stone

Tyl wrote:

• Bij deze pakken wij onze kans; vote for us!
      Dokter Corrie - uitblinker van 2017: [POLL] Stemmen - voor de categorie 'Uitblinker van 2017'
      MissyX - creatieve geest 2017: [POLL] Stemmen voor de categorie 'Creatieve geest 2017'
      Images
      • voteforusklein.jpg

454.93 kB, 3,969×2,268, viewed 17 times
      <3 NL29 Factory 2018 <3
      S5 Hunger MissyX 2016/2017 - RoA HG MissyX 2016/2017 (winnaars)
      Tournament Doge 2.0 Drillmeister 2017 - RoAx2 Borg Mistress 2017 (winnaars)
      Finals TIAGO Dziwka 2017/2018 - RoA ZH Bloedbank 2017/2018 (winnaars)
      - Back to NL3 & NL4 2008 -
    • Zal ik nog een collage maken van de gevangen veegjes afgelopen nacht of geloven we het allemaal wel? TipTop heeft in ieder geval de Tip Stop begrepen ;( ;( ;(
      <3 NL29 Factory 2018 <3
      S5 Hunger MissyX 2016/2017 - RoA HG MissyX 2016/2017 (winnaars)
      Tournament Doge 2.0 Drillmeister 2017 - RoAx2 Borg Mistress 2017 (winnaars)
      Finals TIAGO Dziwka 2017/2018 - RoA ZH Bloedbank 2017/2018 (winnaars)
      - Back to NL3 & NL4 2008 -