Teklif

    By using our site, you accept the use of cookies to make your visit more pleasant, to offer you advertisements and contents tailored to your interests, to allow you to share content on social networks, and to create visit statistics for website optimisation. More information

    • bugun üzücü bi olaya sahit oldum bak bu konuda. Kafede oturuyorum doldurmam gereken rapor tarzi kagit yumağı var önumde onla ugrasiyorum falan gozum ister istemez yan masadaki kiz grubuna kaydi cunku bi telaş içindeler yani ilgi cekiyorlar. Lan bi kiz var aman yarrabim bu ne guzellik. Yani temiz duygularla harbiden söylüyorum inanilmaz guzel. Ağlıyordu bu. Dikkatimi verdim dinledim haddimi aşarak. Kiz yürüme engelliymis . Tekerlekli sandalyede oturuyordu zaten. Iste sosyal medyadan gorenler kiza yaziyor guzelligine ovguler falan. Engelini soyleyince kızı silip engelliyorlarmis hep boyle oluyormus. Ulan kalkip konusasim geldi yapamadim cok üzüldüm kilitlendim. Oyle uzuldum iste yaziym dedim. Sekilci olmayip duygulara yönelmekte fayda var
      s2-CAPO KALE birlikleri
      3x- CAPO Göktürk birlikleri -- 3 CAPO-TESTERE
      s3 - El profesör
    • kız o konudaki kompleksini yenememiş
      yenebilmiş olsa zerre kafasına takmaz zaten
      insanların illa özrü olmasına gerek yok
      herbirimizin bir takım kusurları olabiliyor
      bu kusurlarımızla ne kadar barışıksak
      o kadar az kompleks sahibiyiz demektir.
      özrü olanların kusuru olanlardan farkı
      yaşamlarını daha zor sürdürmeleri
      yoksa bence bacakları olmayan bir kardeşimiz
      beyni olmayan insan evladından çok daha sağlıklıdır.
    • Capo wrote:

      bugun üzücü bi olaya sahit oldum bak bu konuda. Kafede oturuyorum doldurmam gereken rapor tarzi kagit yumağı var önumde onla ugrasiyorum falan gozum ister istemez yan masadaki kiz grubuna kaydi cunku bi telaş içindeler yani ilgi cekiyorlar. Lan bi kiz var aman yarrabim bu ne guzellik. Yani temiz duygularla harbiden söylüyorum inanilmaz guzel. Ağlıyordu bu. Dikkatimi verdim dinledim haddimi aşarak. Kiz yürüme engelliymis . Tekerlekli sandalyede oturuyordu zaten. Iste sosyal medyadan gorenler kiza yaziyor guzelligine ovguler falan. Engelini soyleyince kızı silip engelliyorlarmis hep boyle oluyormus. Ulan kalkip konusasim geldi yapamadim cok üzüldüm kilitlendim. Oyle uzuldum iste yaziym dedim. Sekilci olmayip duygulara yönelmekte fayda var
      Çok üzüldüm :(


      C A D I :evil: