Ny CM

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Hei alle spillere

Det er på tide å takke for meg som CM for Travian Sverige. Det ble bare ett år for Sverige, men nesten 10 år totalt som CM for Travian Norge og diverse andre spill.

Deres nye CM blir Stellamini, som starter sin karriere som CM her i morgen.

Jeg takker for meg, og takker for de mange gode stundene. Ønsker dere alt det beste videre og håper dere er like snille med Stellamini som dere har vært med meg :)
    • Tack Perrin för din tid inom Travian-teamet! Det har varit otroligt trevligt att lära känna dig och att få ta del av dina kunskaper.

Nu har jag alltså tagit över som CM/CSR för Travian Sverige, så det kanske är dags för mig att presentera mig lite.
      Jag började spela Travian någon gång runt 2009 och kom med i svenska Travian-teamet i juni 2013, då som Multihunter. Efter ett tag hoppade jag in i Supporten och blev senare även ForumAdmin.

Jag hoppas på ett fortsatt bra samarbete med er spelare och forumanvändare. Nu krigar vi vidare på både forumet och ingame! :rep02: :rep07: :rep01: :rep04: :rep05: