Jsem začátečník a chci začít hrát Travian - Jaký vybrat + Základní otázky

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Would you like to know what’s going on in the Tournament 2017 Finals?
    Keep yourself updated by reading "The Corner"!

• Jsem začátečník a chci začít hrát Travian - Jaký vybrat + Základní otázky

Ahoj, rád bych začal hrát Travian. Ale předtím bych měl několik otázek k této hře.
      Samozřejmě že hru znám, zkoušel jsem ji kdysi - tedy původní Travian s označením Legends.
      Hra mě strašně bavila ale v té době mě moc nechytla, ovšem teď bych se ke hře rád vrátil.
      Aktuálně ale nevím kterou zvolit jestli Travian Legends nebo Travian Kingdoms

Zde mám pár otázek a byl bych rád kdyby si někdo udělal čas a odpověděl.

1. Chci začít hrát Travian, jaký je v aktuální době nejlepší - Travian Legends nebo Travian Kingdoms. (legends je ten starší a Kingdoms ten nový pokud se nepletu)
      2. Jaké jsou rozdíly mezi těmito verzemi hry, i když jsou obě od stejné firmy. A které doporučujete hrát začátečníkovy který hru hrál maximálně pár hodin.
      3. Z pohledu zkušených hráčů by mě zajímalo která verze vás baví více a proč.
      4. Když si ve hře vyberu nějaký národ, je možné po určité době jej změnit, třeba zjistím že mě nebude bavit. Například změna za poplatek apod.
      5. Dozvěděl jsem se, že každý server má určitý časový interval, to znamená když začnu na nějakém světě hrát a on za x určitý čas skončí, musím asi začít zase od znova že ?
      Chápu že svět a vše se mi smaže ale zůstane mi nějaký postup a levely na mojí postavě (tedy účtě) - platí jak pro Legends tak pro Kingdoms ?
      6. Je povoleno u této hry mít nějaké pomocníky jako jsou boti apod ? Tím myslím abych poté u hry nemusel stále sedět a nastavil si to a samo mi to pak stavělo aniž bych nemusel pořád chodit k PC a rozklikávat. Je to legální nebo ne ?