Problem på servrarna

• Problem på servrarna

Hej!

Just nu har vi lite problem på våra servrar. Våra tekniker jobbar på att lösa problemen så fort som möjligt.

Det kommer att aktiveras underhållsläge på servrarna vilket innebär att servrarna stängs ner ett tag.

Vi ber om ursäkt för detta och hoppas på en snabb lösning!

Med vänliga hälsningar
    Stellamini

The post was edited 1 time, last by Stellamini ().

• Kan varken gda, lämna allians, maila er eller radera mitt konto efter er sista uppdatering... Tack för det. Mina trupper svälter o ni har tagit mitt guld...

Tar gärna emot alla loggar. Ni har på mig, så jag kan be min data kille kolla om ni bara lurat mig på pengar...

Mvh KungKnuda
  • Hej KungKnuda,

Det problem du besrkiver beror till största sannolikhet på att du behöver rensa cache från din webbläsare. När vi har gjort uppdateringar så behöver detta ofta göras.

1. Tryck ctrl+shift+delete
    2. Välj clear cache/rensa cache
    3. Välj "från tidens början", "alltid" eller liknande (det kan stå lite olika beroende på webbläsare)
    4. Klicka på rensa data

Nu borde Travian fungera som det ska igen. Om inte, så kan du skriva till Support ingame, så får vi hjälpa dig därifrån.

Med vänliga hälsningar
    Stellamini
  • Stellamini wrote:

Hej!

Just nu har vi lite problem på våra servrar. Våra tekniker jobbar på att lösa problemen så fort som möjligt.

Det kommer att aktiveras underhållsläge på servrarna vilket innebär att servrarna stängs ner ett tag.

Vi ber om ursäkt för detta och hoppas på en snabb lösning!

Med vänliga hälsningar
    Stellamini
    Jag kommer inte in på Travian sez får meddelande:
    Just nu ligger servern nere pga underhåll.
    Det här kan ta ett par minuter. Du kan chatta med andra spelare undertiden:
    forum.travian.se
    Det har tagit flera timmar nu :(
  • Hej, tråkigt med problemen. Men vilken tur att fick denna kompensationen

- svältfunktionen är avstängd till kl. 15:00 den 2 oktober 2018

Det är extremt många på servern just nu som har det tufft med vete, det brukar ju nämligen vara så på T4.4 sez efter 6 dagar, speciellt när noobskyddet bara är 6 dagar.

Helt fantastisk kompensation!! Nobelpris till den som kom på det