De gamle guides & vejledninger

• De gamle guides & vejledninger

Kære Travian Team.

jeg syntes det ville være en fortræfenlig ide at ligge de gode tideligere guides & vejledninger ind i dette nye forum.
      Det er korrekt nogle muligvis findes på nettet, men det kan være svært og opspore de gode for nye spillere, og gl. som gerne vil pudse rusten af.
      Kan i ikke flytte dem fra det gl. forum her over i det nye. For det er jo trods alt ikke hver dag de dygtigste spillere gør sig ulejligheden og ligger nye guides op her i forum.

Mvh.
      Nightshade UK6
    • De kan ikke længere flyttes over til denne forum. Når den gamle forum er klar, vil den være tilgængelig som en arkiv, hvor der ikke kan postes/opdateres. Om hvornår det sker, er ikke til at sige, men man regner med omkring sidst i december. Langt de fleste var lavet til T3.6.

Jeg har valgt ikke at få dem med over, da de faktisk var rigtig meget gamle (6-7 år gamle...) og ikke gældende længere, for de blev sjældent opdateret så de var tilpasset med de ændringer der er kommet siden de blev lavet - og mange af dem var iøvrigt mig der har lavet, hovedsaligt til T3.6.

Hvis nogle af de gamle guides/vejledninger stadig er brugbare, må i gerne sige til, så kopierer jeg dem over her i forummet eller lægge dem på Answers når den gamle forum bliver tilgængelig igen.

Har du et spørgsmål? Du kan finde svaret på Answers
      Nyttige links Spilleregler, Server Status, Server Info

Medlemmer af Travian-Teamet arbejder på frivillig basis og er derfor ikke tilgængelige 24 timer i døgnet.
    • Uden at have været på en .dk server i mere end.. 6.. 7? år, så er serverpopulationen vel så lille, at der ville være meget få der bruger nogle af guidsne? Uden at vide det, vil jeg også gætte på at der er meget få nye spillere, som typisk ville være dem der opsøgte sådanne guides.

Mindes at jeg havde en guide til flere waves i samme sekund liggende her på .dk, og kunne for den sags skyld godt oversætte en guide jeg skrev for nylig til en ally mate på .com til netop det, men kan ikke forestille mig at det ville være efterspurgt viden her på .dk

Animis opibusque parati

com8 (F&S beta) and now back to retirement...
    • Da den gamle forum er tilgængelig igen, vil jeg gerne høre om der er nogle af guides i gerne vil have kopieret over til denne forum. Men vær opmærksom på at de er over 7 år gamle og nok trænger til en opdatering, samt en del oplysninger kan findes på Answers.

Medmindre i har nogle ønsker til hvilke guides der skal skrives, kan i også komme med forslag.

Har du et spørgsmål? Du kan finde svaret på Answers
      Nyttige links Spilleregler, Server Status, Server Info

Medlemmer af Travian-Teamet arbejder på frivillig basis og er derfor ikke tilgængelige 24 timer i døgnet.