Det ryktas att...

Would you like to know what’s going on in the Tournament 2017 Finals?
    Keep yourself updated by reading "The Corner"!

• castor wrote:

då ni själva lät era offar brinna inne istället för att anfalla DS,
      Om jag inte har helt fel hade vi faktiskt 2 offar påväg emot DS men de landade 10 minuter sent eftersom den ena offaren inte kunde skicka tidigare så vi hoppades att de ej hann köa nivå 99 vid första BP tillfället men det hann dom så de gick i mål vilket var lite otur.
      Tournament final 2016 - Das Båt
      Tournament Qualify RU 2016 - Das Båt
      Tournament final 2017 - Triple hammer Ping, Pong & PangPang
      Tournament Qualify RU 2017 - Chip&Dale #1 off
      Tournament Final 2017 - Chip&Dale
      Sez 22 - Pingu
      SE1 2016 - Djungelvrål
      SE3 2017 - Krokodil
      Rux30 - Chip&dale
    • Loffe wrote:

castor wrote:

då ni själva lät era offar brinna inne istället för att anfalla DS,
      Om jag inte har helt fel hade vi faktiskt 2 offar påväg emot DS men de landade 10 minuter sent eftersom den ena offaren inte kunde skicka tidigare så vi hoppades att de ej hann köa nivå 99 vid första BP tillfället men det hann dom så de gick i mål vilket var lite otur.
      Så praktiskt, ni visste nästan lika fort som vi att Bp vart tagen, då hade ni 39h på er, gott om tid att dra samman trupper, flytta skor, åka på solsemester för att sedan skicka, och ni kan räkna lika bra som oss andra om när det skall skickas, och offar fanns det, ni hade med lätthet manglar muren och ni hade klarat sänka dom utan problem, men det gjorde ni inte för ni ville inte riskera att vi skulle vinna, så ni valde att inte anfalla, allt annat är rent skitsnack.
      Säger inget om det, ert val och kritiserar det inte i sak, men snälla, försök inte på nått sätt peka finger mot mig för att ni själva inte agerade, är ju bara pinsamt.
    • castor wrote:

Så praktiskt, ni visste nästan lika fort som vi att Bp vart tagen, då hade ni 39h på er, gott om tid att dra samman trupper, flytta skor, åka på solsemester för att sedan skicka, och ni kan räkna lika bra som oss andra om när det skall skickas, och offar fanns det, ni hade med lätthet manglar muren och ni hade klarat sänka dom utan problem, men det gjorde ni inte för ni ville inte riskera att vi skulle vinna, så ni valde att inte anfalla, allt annat är rent skitsnack.
      Säger inget om det, ert val och kritiserar det inte i sak, men snälla, försök inte på nått sätt peka finger mot mig för att ni själva inte agerade, är ju bara pinsamt.
      Jag är inte ledare eller hade något med detta att göra, jag vet bara att det var nära att vi sänkte men hann väl inte.
      Jag vet mycket väl att de hade massor av tid, jag är bara glad att rundan är slut.
      Tournament final 2016 - Das Båt
      Tournament Qualify RU 2016 - Das Båt
      Tournament final 2017 - Triple hammer Ping, Pong & PangPang
      Tournament Qualify RU 2017 - Chip&Dale #1 off
      Tournament Final 2017 - Chip&Dale
      Sez 22 - Pingu
      SE1 2016 - Djungelvrål
      SE3 2017 - Krokodil
      Rux30 - Chip&dale
    • Loffe wrote:

castor wrote:

Jag är inte ledare eller hade något med detta att göra, jag vet bara att det var nära att vi sänkte men hann väl inte.Jag vet mycket väl att de hade massor av tid, jag är bara glad att rundan är slut.
      Men fortfarande så har du viljan att beklaga dig på att jag gav bort en Bp, skall du ändå gnälla så kan du väl göra det på dom som faktiskt medvetet gav bort något, i detta fall din egen ledning som lär offarna brinna inne enbart för att låta DS vinna, om inte, så tycker jag du skall knipa igen kakhålet om att jag blev av med en Bp.
    • Det ryktas att detta börjar bli lite tröttsamt:

Servern är över.

Intressant att folk försöker diskutera hur de gav oss i DS och T.O segern...

Igen gav oss segern, vi TOG den!

Från vår sida finns det inga överenskommelser eller hemliga förbund. Vi spelade som vi ville, vad andra gjorde för val får de stå för.

Vi hade kanske inga släggor men ta en titt på statistiken.
      Det är tre allys som utmärker sig med mycket offpoäng vs antal spelare: DS, A A och Semester.

Två av dessa skaffade sina offpoäng huvudsakligen via släggor. En enbart via krigsoffar.
      Den här gången funkade krigsoffar bättre.

...and for the record. Jag tror INTE Castor medvetet gav oss nån VUBP. När vi tog den hade tusentals om inte över tiotusen fejks o skarpa landat i A A och Lordsen... så spelade vi hela servern... förr eller senare hittar en skarp rätt.

...and for the record #2... dsr/semester var inte de enda som lät offar brinna inne (om detta stämmer...). Vi hade fler och större kvar att jaga VUBPs med.

Tack alla för den här servern.

Känns skönt att sluta på topp!

Doktorn has left the buildng.
      Have fun and happy hunting!