Det ryktas att....

• TS4
    • knugas wrote:

Det ryktas att det dog deff hemma hos Maria idag :P :confused:

Ryktas att vår kära kuggas har fel vi deffar inte hos oss idag. :roll: Hur många konton är du uppe i nu som du gissar på?:thumbup:

Men om du berättar vart i a eller b du spelar så ska jag skicka fjärde eller femte offen på dg och visa hur ett riktigt konto spelas ;)
      Under rustningen bär jag korsett.
      Stavfelen beror på skallskada efter en ridolycka
      "Det är inte lätt att vara ödmjuk när man är felfri."

56 avslutade servers, så många fler starter....

Nicks värda att nämna
      S2 Tink Pink / Harley Quinn C.O /Myssa/ Prestera vinnare
      Us1 Bad ghost RoA-P använd men inte dödad travian-reports.net/us/report/9795846982f
      S1-4 Bad Ghost RWD|S oanvänd slägga
      S4-2Lejon den Fagra Grawr SW
      S1-3 Lejonstjärna -hTs

The post was edited 1 time, last by Lejon/Maria: stavfel med det förtod nog alla ().

• Ryktas att jag inte bara sov jag har även flyttstädat och därför inte tagit någon.

Ryktas att bara för att man inte tar från nataren kan man ju hämta från andra spelare. Artefakter har man bara till låns tills någon annan behöver dem bättre :) Det svåra är inte att ta artefakter det svåra är att behålla dem. :) Men ser att det finns många kvar så kan säkert få mig både en två och tre st :P
      During my armor I carry a corset

60 completed slow servers. Is that record? Currently playing server 61 and 62
      For references her

Some of the most famous nicks I had
      Lejonstjärna
      Bad ghost
      Drama qween
      Brittny spers
      Think pink
      Naughty
      Jester
      Gummibjörn-godis
    • All makt åt Knugas vår befriare.

Tratt sevrar - Fåglarna
      Tournament kval 2015 - Warlock
      Tournament final 2016 - Das Båt
      Tournament kval 2016 - Das Båt
      Tournament final 2017 - illicit trippel slägga Ping, Pong & PangPang
      Sez 22 - "Pingu" var härskare över det största personliga riket & "Pingu" slaktade mer än någon annan.
      S1 2016 - "DjungelVrål" var härskare över det största personliga riket

Pågående Rundor:
      SE3 - Krokodil
      TT Kval RU - Chip&Dale
    • dajcman0_SE wrote:

Ryktas att skaparen bakom kontot Krokodil inte gör någonting utan förlitar sig helt på sitters, på grund av sin inkompetens.
      Detta tillhör iof inte just denna servern men är allt lite nyfiken på vilken grym sitter du syftar på?
      Jag måste missat den sittern satans otur :(

Tratt sevrar - Fåglarna
      Tournament kval 2015 - Warlock
      Tournament final 2016 - Das Båt
      Tournament kval 2016 - Das Båt
      Tournament final 2017 - illicit trippel slägga Ping, Pong & PangPang
      Sez 22 - "Pingu" var härskare över det största personliga riket & "Pingu" slaktade mer än någon annan.
      S1 2016 - "DjungelVrål" var härskare över det största personliga riket

Pågående Rundor:
      SE3 - Krokodil
      TT Kval RU - Chip&Dale
    • Ryktas att jag visste inte att jag var sååå bra så jag platsade på krokodil :love: Vilket komplimang! Bästa jag någonsin fått! <3

For references her

Lejonstjärna
      Bad ghost
      Drama qween
      Brittny spers
      Think pink
      Naughty
      Jester
      Gummibjörn-godis
    • New

Det ryktas att D.O.G äntligen fått tummen ur röven och skickar lite attacker/fejks... :)
      Det ryktas även att D.O.G gjorde ett patetiskt Artefakt-släpp... X/
      Det ryktas att -A- sopade banan på servern med 22 små & 15 stora Artefakter... :thumbsup:

Det ryktas inte så mycket om TOGHET, kan det bero på att dom är serverns skämt? :whistling:
      Pågående Rundor: :whistling:
      SE3, SE4, TT Kval RU.

• New

Knugas wrote:

Det ryktas att D.O.G äntligen fått tummen ur röven och skickar lite attacker/fejks... :)
      Det ryktas att -A- sopade banan på servern med 22 små & 15 stora Artefakter... :thumbsup:

Det ryktas inte så mycket om TOGHET, kan det bero på att dom är serverns skämt? :whistling:
      Ryktats att kuggas är självgod och tror att det är klart nu.

Nä vi gjorde ett ganska dåligt arty släpp specilet vi men det är som vanligt jag är inte orolig. Men ryktas att As ledare inte var så förtjusta över min briljant off plan och gnällde lite igm ska ni redan börja tjuta som små barn när man tar bort godiset från er och då har inte ens skiten landat..... Eftersom vi är så jäkla dåliga och ni så jäkla bra kan ni ju deffa ut oss utan problem får vi hoppas ;) BTW jag tycker inte vi är så jäkla dåliga med tanke på hur många oerfarna spelare vi har och hur många ni har ;) vi gör ett bra jobb tycker jag <3 älskar engagemanget mina spelare har <3

For references her

Lejonstjärna
      Bad ghost
      Drama qween
      Brittny spers
      Think pink
      Naughty
      Jester
      Gummibjörn-godis
    • New

Bad Ghost/Lejon wrote:

Knugas wrote:

Ryktats att kuggas är självgod och tror att det är klart nu.
      Nä vi gjorde ett ganska dåligt arty släpp specilet vi men det är som vanligt jag är inte orolig. Men ryktas att As ledare inte var så förtjusta över min briljant off plan och gnällde lite igm ska ni redan börja tjuta som små barn när man tar bort godiset från er och då har inte ens skiten landat..... Eftersom vi är så jäkla dåliga och ni så jäkla bra kan ni ju deffa ut oss utan problem får vi hoppas ;) BTW jag tycker inte vi är så jäkla dåliga med tanke på hur många oerfarna spelare vi har och hur många ni har ;) vi gör ett bra jobb tycker jag <3 älskar engagemanget mina spelare har <3
      Nej ni gjorde inte ett ganska dåligt, ni gjorde ett kasst artefakt släp ;)
      Och det ryktas att knugas inser att -A- kommer få det svårt att hålla alla artefakter dom tagit. snudd på omöjligt :p
      Det ryktas att vi har nått gemensamt, Engagerade spelare <3
      SE3, SE4, TT Kval RU.

• New

Knugas wrote:

Bad Ghost/Lejon wrote:

Knugas wrote:

Ryktats att kuggas är självgod och tror att det är klart nu.Nä vi gjorde ett ganska dåligt arty släpp specilet vi men det är som vanligt jag är inte orolig. Men ryktas att As ledare inte var så förtjusta över min briljant off plan och gnällde lite igm ska ni redan börja tjuta som små barn när man tar bort godiset från er och då har inte ens skiten landat..... Eftersom vi är så jäkla dåliga och ni så jäkla bra kan ni ju deffa ut oss utan problem får vi hoppas ;) BTW jag tycker inte vi är så jäkla dåliga med tanke på hur många oerfarna spelare vi har och hur många ni har ;) vi gör ett bra jobb tycker jag <3 älskar engagemanget mina spelare har <3
      Nej ni gjorde inte ett ganska dåligt, ni gjorde ett kasst artefakt släp ;)Och det ryktas att knugas inser att -A- kommer få det svårt att hålla alla artefakter dom tagit. snudd på omöjligt :p
      Det ryktas att vi har nått gemensamt, Engagerade spelare <3
      Ja det var kast men men mycket var mitt fel vi flyttade och vart sambos officiellt :love: <3 så hade inte tiden att styra upp något så skyll på mig skyll inte på mina spelare. Allt runt artefakt släppet är och förblir mitt fel.

For references her

Lejonstjärna
      Bad ghost
      Drama qween
      Brittny spers
      Think pink
      Naughty
      Jester
      Gummibjörn-godis
    • New

Bad Ghost/Lejon wrote:

Ja det var kast men men mycket var mitt fel vi flyttade och vart sambos officiellt :love: <3 så hade inte tiden att styra upp något så skyll på mig skyll inte på mina spelare. Allt runt artefakt släppet är och förblir mitt fel.
      Det ryktas... att man får gratulera. :saint: :love:
      det ryktas.. att jag inte skyllt på någon enskilld, utan mest konstaterat fakta 8|
      SE3, SE4, TT Kval RU.

• New

Knugas wrote:

Bad Ghost/Lejon wrote:

Det ryktas... att man får gratulera. :saint: :love: det ryktas.. att jag inte skyllt på någon enskilld, utan mest konstaterat fakta 8|
      Ryktas att det kommer bli roligare på det här viset ju vi kommer ju anfalla er ;) 8o

For references her

Lejonstjärna
      Bad ghost
      Drama qween
      Brittny spers
      Think pink
      Naughty
      Jester
      Gummibjörn-godis
    • New

Knugas wrote:

Bad Ghost/Lejon wrote:

Ryktas att det kommer bli roligare på det här viset ju vi kommer ju anfalla er ;) 8o
      Ja! Det ryktas att ni leker tillsammans med TOGHET :thumbsup: Det ryktas att det blir bäst så :whistling:
      Toghet? nu förstår jag inte vad du menar skulle vi leka med dem? Det rykktas att det är en total tillfällighet om de råkar anfalla er samtidigt som vi :whistling:
      Ryktas av nyfikenhet har du lyckats lista ut vilket konto jag är på nu? 8o

For references her

Lejonstjärna
      Bad ghost
      Drama qween
      Brittny spers
      Think pink
      Naughty
      Jester
      Gummibjörn-godis
    • New

Knugas wrote:

Det ryktas att... D.O.Gs och TOGHETs 4-500 fejks/attacker resulterade i 0 tagna artisar och åstakom i princip ingenting.
      :thumbsup: :thumbsup:
      Ryktas att alla offarna överlevde vi fick reda på hur ni tänker när ni deffar samt att vi väggade en av era offar tycker att vi fick mycket bra kunskaper och är fitt för nästa gång om några dagar :whistling: Ryktas om att kuggas spelar på FNK men att han fortfarande inte vet vart jag spelar :*

For references her

Lejonstjärna
      Bad ghost
      Drama qween
      Brittny spers
      Think pink
      Naughty
      Jester
      Gummibjörn-godis
    • New

Knugas wrote:

det ryktas att du spelar på hellefa. Ingen vidare hemlighet.
      Knugas spelar på FNK. Ryktas att det inte var någon hemlighet?
      Det ryktas att "Alla offar" var inte så mycket att komma med :D offbrist?
      Ryktas att du har helt fel vart jag spelar det här är komiskt på riktigt! Du får en chans jag spelar alltid german jag har oftast stora skor och min startoff får folk att få hicka vart spelar jag ;) Dessutom jag planerar offensiver. Kan du inte gissa rätt nu kuggas så får du ett stort F.

For references her

Lejonstjärna
      Bad ghost
      Drama qween
      Brittny spers
      Think pink
      Naughty
      Jester
      Gummibjörn-godis