Det ryktas att....

• TS4

Would you like to know what’s going on in the Tournament 2017 Finals?
    Keep yourself updated by reading "The Corner"!

• Unknownn_SE wrote:

Att du orkar med dig själv - ***Redigerat av moderator*** Återigen säg server så kör vi - från dag ett men de vill ju inte...

***Redigerat av moderator***
      Det ryktas att jag inte kan rå för att du inte startade dag 1?
      det ryktas att det inte är så himla ovanligt att folk startar olika dagar, men endå kan komma in och dominera. (kanske är ditt eget fel?)
      Det ryktas att du är bra kass som ger upp och raderar, sedan skyller på alla möjliga omständigheter.
      Det ryktas att att vi bombat FI konstant hela rundan men knappt fått en näsbränna tillbaka.
      Det ryktas även att jag undrar vad som gör dig så himla arg och ledsen i ögat?

Det ryktas att du kommer svara med nått tufft och häftigt! <3
      Pågående Rundor: :whistling:
      SE4
      TT Final

The post was edited 1 time, last by Stellamini ().

• Unknownn_SE wrote:

Det ryktas att...

Återigen att gömma sig bakom pseudonym är fegt. Ge in game name och server - så spelar vi.

Men du gör ju aldrig det ***redigerat av moderator*** du vet de troligt eftersom du aldrig bemöter kritiken..

Puss på dig -- ***redigerat av moderator***
      Finalen börjar imorgon, Knugas ska spela ihop med mig & några andra kom gärna och krossa oss.
      Kan ge dig nick på hans konto samt mitt egna imorgon så har vi byarna redo för nollning :)
      Tournament final 2016 - Das Båt
      Tournament Qualify RU 2016 - Das Båt
      Tournament final 2017 - Triple hammer Ping, Pong & PangPang
      Tournament Qualify RU 2017 - Chip&Dale #1 off
      Tournament Final 2017 - Chip&Dale
      Sez 22 - Pingu
      SE1 2016 - Djungelvrål
      SE3 2017 - Krokodil
      Rux30 - Chip&dale

• Unknownn_SE wrote:

Det ryktas att...

Återigen att gömma sig bakom pseudonym är fegt. Ge in game name och server - så spelar vi.

Men du gör ju aldrig det ***redigerat av moderator*** du vet de troligt eftersom du aldrig bemöter kritiken..

Puss på dig --***redigerat av moderator^***
      Vad sött att du kör på den linjen du med, verkligen gulligt. Som det har sagts så många gånger förr. Visa ett endaste bevis för ditt löjliga påstående.
      Det är ju svårt att bemöta kritiken eftersom det är svårt att förstå vad du pratar om.

Om en person eller en allians använder sin off och deff på bättre sätt än sin motståndare då är man i din värld en (väldigt massa fula saker) Det verkar väldigt logiskt. Smart :thumbsup:

***redigerat av moderator***
      Du har lite att jobba med, men jag tror du fixar det.

Ta hand om dig vännen <3 och lycka till med allt. Vi kanske ses på finalen trots allt?

/puss din kärlek
      SE4
      TT Final

• Ryktas att s4 kommer vara servern som buggarna i spelet avgjorde! Mycket mycket illa travian teamet!
      During my armor I carry a corset

60 completed slow servers. Is that record? Currently playing server 61 and 62
      For references her

"You really know that you love her when she for the fifth time of the same month cropplocks my main city." -P my BF

Some of the most famous nicks I had
      Lejonstjärna
      Bad ghost
      Drama qween
      Brittny spers
      Think pink
      Naughty
      Jester
      Gummibjörn-godis
    • Det ryktas att Maria kanske ska sluta vara på detta forum eftersom att hon inte spelar kvar på servern sedan det blev damm av hennes konto.
      Det ryktas att buggarna i spelet har varit lika för alla så det är en lam ursäkt att slänga ur sig bara för att ni har blivit krossade.
      Det ryktas att -A- har fått så lite anfall på sig tidigare så att en utav de största deffarna i alliansen har tappat mer trupp mot natarerna i VU än vad ni har lyckats skicka mot oss.

INGET HAT, BARA KÄRLEK! <3
      :gau01: :gau01: :gau01: :gau01: :gau06: :gau06: :gau06: :hero1:
    • T-bag wrote:

Det ryktas att Maria kanske ska sluta vara på detta forum eftersom att hon inte spelar kvar på servern sedan det blev damm av hennes konto.
      Det ryktas att buggarna i spelet har varit lika för alla så det är en lam ursäkt att slänga ur sig bara för att ni har blivit krossade.
      Det ryktas att -A- har fått så lite anfall på sig tidigare så att en utav de största deffarna i alliansen har tappat mer trupp mot natarerna i VU än vad ni har lyckats skicka mot oss.

Lika för alla? den ända som tjänar på det här är ni, ni kan rasta era offaar och släggor utan att det kostar er vete. ni slipper svälta er deff i vut... jodå vi har nog bättre kol på ert vete skickande än ni har tydligen... ***redigerat av moderator***

For references her

"You really know that you love her when she for the fifth time of the same month cropplocks my main city." -P my BF

Lejonstjärna
      Bad ghost
      Drama qween
      Brittny spers
      Think pink
      Naughty
      Jester
      Gummibjörn-godis

• Bad Ghost/Lejon wrote:

T-bag wrote:

Det ryktas att Maria kanske ska sluta vara på detta forum eftersom att hon inte spelar kvar på servern sedan det blev damm av hennes konto.

Lika för alla? den ända som tjänar på det här är ni, ni kan rasta era offaar och släggor utan att det kostar er vete. ni slipper svälta er deff i vut... jodå vi har nog bättre kol på ert vete skickande än ni har tydligen... ***redigerat av moderator***
      Hahaha du är så sjukt underhållande :D :D :D Tack för att du förgyller min vardag <3
      Hoppas "buggarna" vinner detta åt osss, gud så skönt det vore!
      SE4
      TT Final

• En enkel fråga Maria, Hur vet du detta? Har du inte riktigt kunnat släppa servern än så du sitter och smyger bland skuggorna på ett konto?
      Sen så funderar jag på om du verkligen tror att underhållet som blev för inte så längesen var planerat av oss? att vi skulle klaga på till admin för att få ner servern en liten stund? Tror du det så sjönk mina förväntningar på dig Maria (Även fast de verkligen inte var så höga tidigare)

Och sen den här grejen med att vi spelar fult är något jag verkligen inte förstår så det kan du gärna förklara för mig Maria!
      :gau01: :gau01: :gau01: :gau01: :gau06: :gau06: :gau06: :hero1:
    • T-bag wrote:

En enkel fråga Maria, Hur vet du detta? Har du inte riktigt kunnat släppa servern än så du sitter och smyger bland skuggorna på ett konto?
      Sen så funderar jag på om du verkligen tror att underhållet som blev för inte så längesen var planerat av oss? att vi skulle klaga på till admin för att få ner servern en liten stund? Tror du det så sjönk mina förväntningar på dig Maria (Även fast de verkligen inte var så höga tidigare)

Och sen den här grejen med att vi spelar fult är något jag verkligen inte förstår så det kan du gärna förklara för mig Maria!
      Ja antagligen för att jag är vu sitter .... och det är jag som byggr på vut 99 % av gångerna om nätterna och händer dagtid med... Klart det inte var planerat av er underhållet i går men det gynnade er... lika så att allt det här strulet gynnar er och missgynnar oss då vi aldrig har problem med vete i vårt vu :) Har nog aldrig suttit på ett vu som medlemmarna slitet så hårt med som det här. Men alla strul missgynnar oss och gynnar er. Jag vet vad jag tror och tycker personligen samt vad mina medlemar tycker om det vi har klagat till syport och comunitmanger men men får bara dryga svar tillbaks. Att de lägger underhåll under ett end game när det ska köas ett vu som blir köat senare pga av underhållet är på riktigt illa!

eller hur skulle du känna när du går inne och servern ligger nere 20 minuter och att du inte kan köa under den tiden? Vi tycker inte att det är okej att det inte är lika förutsättningar!

For references her

Lejonstjärna
      Bad ghost
      Drama qween
      Brittny spers
      Think pink
      Naughty
      Jester
      Gummibjörn-godis
    • Bad Ghost/Lejon wrote:

Ja antagligen för att jag är vu sitter .... och det är jag som byggr på vut 99 % av gångerna om nätterna och händer dagtid med... Klart det inte var planerat av er underhållet i går men det gynnade er... lika så att allt det här strulet gynnar er och missgynnar oss då vi aldrig har problem med vete i vårt vu :) Har nog aldrig suttit på ett vu som medlemmarna slitet så hårt med som det här. Men alla strul missgynnar oss och gynnar er. Jag vet vad jag tror och tycker personligen samt vad mina medlemar tycker om det vi har klagat till syport och comunitmanger men men får bara dryga svar tillbaks. Att de lägger underhåll under ett end game när det ska köas ett vu som blir köat senare pga av underhållet är på riktigt illa!

eller hur skulle du känna när du går inne och servern ligger nere 20 minuter och att du inte kan köa under den tiden? Vi tycker inte att det är okej att det inte är lika förutsättningar!
      Men snälla söta.. Du kan inte skylla din eller eran prestation under hela serverns gång på alla andra hela tiden.
      Ni har inte presterat ett dugg, varken vid Artefakt-släpp, under spelets gång eller nu. Vad har ni bombat? vad har ni tagit över? vad har ni deffat?

Hoppas verkligen att ni börjar prestera. Du skämmer ut dig själv och alla i din närhet när du beskyller travian teamet och andra allianser för era prestationer.
      Det är samma förutsättningar för oss alla och alla underhåll har ju varit planerade i förväg.

Sluta hitta på ursäkter och prestera.

Ses vi på finalen btw? //Kram
      SE4
      TT Final

• Hej!

Vi brukar inte kommentera i "Det ryktas"-trådar, men nu känner jag att det trots allt är dags.

Underhållet som gjordes den 15 november, annonserades i förväg i forumet, redan den 3 november. Det var inte enbart på alla svenska servrar som underhållet gjordes, utan det gjordes på flera domäner världen runt.

Underhållet som gjordes den 14 november, annonserades också i förväg, tyvärr inte så tidigt eftersom det kom på lite oväntat. Det annonserades dock dagen innan.

Vi annonserar i forumet så fort vi kan, för att ni ska kunna planera ert spelande så bra som möjligt.

Att svältfunktionen stängs av är globalt och inget vi kan påverka. Alla påverkas av det, varken offen eller deffen svälter.

Med detta sagt önskar jag att dessa diskussioner avslutas i forumet, alternativet är att tråden stängs.

Hälsningar
      Stellamini
      CM/CSR
    • Knugas wrote:

Bad Ghost/Lejon wrote:

Men snälla söta.. Du kan inte skylla din eller eran prestation under hela serverns gång på alla andra hela tiden.Ni har inte presterat ett dugg, varken vid Artefakt-släpp, under spelets gång eller nu. Vad har ni bombat? vad har ni tagit över? vad har ni deffat?

Hoppas verkligen att ni börjar prestera. Du skämmer ut dig själv och alla i din närhet när du beskyller travian teamet och andra allianser för era prestationer.
      Det är samma förutsättningar för oss alla och alla underhåll har ju varit planerade i förväg.

Sluta hitta på ursäkter och prestera.

Ses vi på finalen btw? //Kram
      att inte kunna köa vut är inte brist på prestation och vi har deffat jäkligt bra tycker jag :) även om det är planerat eller inte så är det jäkligt illa att inte kunna köa när det ska köas. det är ändå ett end game. vi är rätt sura alla i G pga av det här och det är inte bara min åsikt att det här är fel och att det här gynnar er och inte oss. Syport och stellamini är nerspamade av våra åsikter.

Jag spelar bara slö servers och max tre åt gången numera så att gå in på finalen är inte något jag kommer göra... dock kan det hända att jag finns i bakgrunden och stöttar och ger råd vid deffandet men att vara aktiv på ett konto kommer inte vara aktuellt. så nej vi kommer inte synnas på finalen.

For references her

Lejonstjärna
      Bad ghost
      Drama qween
      Brittny spers
      Think pink
      Naughty
      Jester
      Gummibjörn-godis
    • Att köa byggnader är enkelt. Först klickar man på den byggnad man vill uppgradera och sedan klickar man på "Uppgradera till nivå x" , sedan så klickar man på nästa byggnad man vill uppgradera och klickar, även här, på "Uppgradera till nivå x". Med plus-konto så kan alla stammar köa minst 2 byggnader samtidigt, och dessa byggnader köas/sätts igång automatiskt, även om en spelare inte kan få tillgång till ett konto under en viss tid. Det är ingen förlust att köa 2 byggnader, inga extra minuter som läggs till på kötiden eller så (Var så förut).

Och snälla, bespara mig, jag vill inte veta av dina löjliga deffkunskaper som du påstår dig ha. Du raderar varje gång du spelar deff och du gnäller på inkommande varje gång, och får panik. Hela tiden samma visa: "Jag tror det verkligen är skarpt på mig den här gången då xxx verkligen vill bomba mig för att sätta dit mig". Jag vill inte att dessa påstådda kunskaper skall spridas inom Travian.
      Början på det nya; Sez17: Skolfröken
      Sez18: "lIlustration" Pop 2, Off 1
      Sez19: "Passion" Pop 1
      Kval 2014/Final 2014: Warlock, vinnare av ickeguldsfilosofin.
      Kval 2015: Warlock/ Final 2015: Das Båt, vinnare av guldfilosofin
      S19: "allane" Pop 1