Det ryktas att....

• TS4

Would you like to know what’s going on in the Tournament 2017 Finals?
    Keep yourself updated by reading "The Corner"!

• Knugas wrote:

Underhållsarbete 30/11-17
      På torsdag den 30 november 2017 från kl. 08:30 till kl. 13:30 så behöver vi utföra underhållsarbete på våra lastbalanserare. Under denna tid kan vissa avbrott komma att ske. Det är inte säkert att ni kommer att märka något, men vi vill gärna förvarna om att det kan förekomma viss nedtid.

Ert Travian: Legends-team

Det ryktas att det är bäst att denna information är tydlig så -G- ser den...
      Det ryktas att -G- brukar skylla på alla andra när dom har byggstopp och planerat illa.
      ryktas att byggstopp brukar ju bero på er att ni gjort något dumt och onödigt och ibland riktigt korkade saker som att riva vår mur eller anfallit bp så vi måste flytta.
      Ryktas att A har många skit offar och slänger in dem i vårt vu utan att sikta på vut..... ja man river inte vn om man siktar random det vet alla eller?...???

ryktas att vi kommer behöva köa vu under den tiden och att ja vu köandet ännu en gång blir lidande för oss pga av nertid. Bra jobbat ännu en gång travian teamet! :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
      During my armor I carry a corset

61 completed slow servers. Is that record? Currently playing server ... Hawing a brake.
      For references her

"You really know that you love her when she for the fifth time of the same month cropplocks my main city." -P my BF

Some of the most famous nicks I had
      Lejonstjärna
      Bad ghost
      Drama qween
      Brittny spers
      Think pink
      Naughty
      Jester
      Gummibjörn-godis
    • Bad Ghost/Lejon wrote:

Knugas wrote:

Underhållsarbete 30/11-17
      På torsdag den 30 november 2017 från kl. 08:30 till kl. 13:30 så behöver vi utföra underhållsarbete på våra lastbalanserare. Under denna tid kan vissa avbrott komma att ske. Det är inte säkert att ni kommer att märka något, men vi vill gärna förvarna om att det kan förekomma viss nedtid.

Ert Travian: Legends-team

Det ryktas att det är bäst att denna information är tydlig så -G- ser den...
      Det ryktas att -G- brukar skylla på alla andra när dom har byggstopp och planerat illa.
      ryktas att byggstopp brukar ju bero på er att ni gjort något dumt och onödigt och ibland riktigt korkade saker som att riva vår mur eller anfallit bp så vi måste flytta.Ryktas att A har många skit offar och slänger in dem i vårt vu utan att sikta på vut..... ja man river inte vn om man siktar random det vet alla eller?...???

ryktas att vi kommer behöva köa vu under den tiden och att ja vu köandet ännu en gång blir lidande för oss pga av nertid. Bra jobbat ännu en gång travian teamet! :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
      Alltså... du kan inte på riktigt vara allvarlig när du beskyller Travian-Teamet eran kassa planering och köande?

nivå 79 (som ni nu är på) tar 9,5 timme, så om ni "måste köa" just då, så får ni väl se till att ha köat innan och sedan kan den nivån byggas under hela underhållstiden utan problem. Man behöver inte köa förrän nivån innan är färdigbyggd ju.
      dessutom kanske det inte blir någon nertid på servern överhuvudtaget....

Alltså skärp dig, du är lite pinsam nu faktiskt. :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
      Pågående Rundor: :whistling:
      Nox

TT Final
    • Går något hemskt rykte om att jag har varit gul! ja ni läste rätt tur att ryktten inte alltid stämmer ;)

61 completed slow servers. Is that record? Currently playing server ... Hawing a brake.
      For references her

"You really know that you love her when she for the fifth time of the same month cropplocks my main city." -P my BF

Lejonstjärna
      Bad ghost
      Drama qween
      Brittny spers
      Think pink
      Naughty
      Jester
      Gummibjörn-godis
    • Det ryktas att jag är häftigare än er.
      Jag är riktigt vild!

Nyligen avslutade:
      Sez 20: KebabPanda
      S1: Turkisk Peppar - "DjungelVrål" var härskare över det största personliga riket, följt av "Turkisk Peppar" och "Polly". "Turkisk Peppar" slaktade mer än någon annan, och var den starkaste, mest skräckinjagande befälhavaren.
      TT kval: Speciella
      S2: Jotten, kastat på mig i EG, MYSA <3

Nuvarande:
      TT-Finals - Illicit (Support konto)
    • ryktas att jag är så jäkla förbannat stolt över -G- gemenskps insats! vi vinner kanske inte men de har verkligen verkligen slitit som djur! De har alltid haft humöret på topp och kämpat. Varför vi förlorar eventuellt ( alla med lite erfarenhet vet att allt kan hända i travian och inget är över till 100% förens ett vu är på 100) är avstånden som gjorde att vi inte kunde försvara våra offar. Men ändå så jäkla jäkla underbara har det vart! I vanliga fall är jag färdig för en akut inläggning på psyket när vuna närmar sig 100 men med det här gänget har vi aldrig sakant något för vut aldrig vi har haft 1! svält i vut den här resan 1! det är fan så jäkla otroligt mega stolt! fy fan vad -G- har slitit. Fy fan vad spelarna i gemenskap är bra!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

och vad ni i -A- tycker om det skiter vi i! :D

For references her

Lejonstjärna
      Bad ghost
      Drama qween
      Brittny spers
      Think pink
      Naughty
      Jester
      Gummibjörn-godis
    • Bad Ghost/Lejon wrote:

massa saker..
      Der ryktas att det inte blir svält så ofta när man knappt har någon deff i sitt vu...

Det ryktas även att era offar än så länge varit galet kassa...

Sen ryktas det.. att jag är nyfiken på vad du är så stolt över? Att ni skyfflat Vete? För något annat har ni ju inte bidragit med på servern än så länge..
      Nox

TT Final
    • Knugas wrote:

Bad Ghost/Lejon wrote:

massa saker..

Sen ryktas det.. att jag är nyfiken på vad du är så stolt över?
      Ja att du inte förstår vad jag är stolt över förstår jag för du är ju ändå kuggas manan som bara kuggar.... 8o Men jag är så förbaskt stolt över dem att trotts att vi hela resan vart underdogs att vi har en massa oerfarna spelare som trotts att vi spelat mot en sådan som dig har fullföljt och alltid slitit och btw vi har sätt erat vete flöde på nära håll till ert vu och hela tiden haft mer deff än er och vårt vu har hella tiden funkat mycket bättre än ert! ... att kallas oss dåliga med de förutsättningarna vi har haft dödar bara svensk servrar. har man inte erfarehet måste man få det utan att få höra att man är värdelös! Du om någon är på riktigt värdelös om du kallar nya spelare dåliga! tack gode gud att man inte ska spela mot någon som dig igen! herre gud du är på riktigt jäkla lost om du inte kan hylla en motståndare som kämpat trotts att de har haft allt i mot sig och du du dödar de svenska servarna med ditt skit. det finns bara en sak som är värre än en dålig förlorare och det är en dålig vinnare vilket du är! <X

For references her

Lejonstjärna
      Bad ghost
      Drama qween
      Brittny spers
      Think pink
      Naughty
      Jester
      Gummibjörn-godis
    • Låt oss hålla oss till sanningen. Vi har mer deff i vuet än vad ni har och har haft det är inte svårt att bevisa med rapporter.

Sen är det mest dig jag sågat. Du har lyft upp dig själv till skyarna som spelare. Men du har inte lyckats med ett dugg. Utan varit en stor besvikelse. Säg något bra du gjort denna runda?

Dina spelare är säkert jättebra på att skicka sina handelsmän, och lite sämre på att bygga off och deff.

Hade du inte glappat så mycket med munnen och slagit dig för bröstet om hur jäkla bra du är, så hade du heller inte fått kritik nu när du inte lyckats med ett skit.

Underdogs säger du.. betydligt fler spelare och enligt dig med världens bästa ledning. då borde det ha funkat lite bättre va?

Kramizz
      Nox

TT Final
    • Knugas wrote:

Låt oss hålla oss till sanningen. Vi har mer deff i vuet än vad ni har och har haft det är inte svårt att bevisa med rapporter.

Sen är det mest dig jag sågat. Du har lyft upp dig själv till skyarna som spelare. Men du har inte lyckats med ett dugg. Utan varit en stor besvikelse. Säg något bra du gjort denna runda?

Dina spelare är säkert jättebra på att skicka sina handelsmän, och lite sämre på att bygga off och deff.

Hade du inte glappat så mycket med munnen och slagit dig för bröstet om hur jäkla bra du är, så hade du heller inte fått kritik nu när du inte lyckats med ett skit.

Underdogs säger du.. betydligt fler spelare och enligt dig med världens bästa ledning. då borde det ha funkat lite bättre va?

Kramizz
      Ja du vad retar du upp dig på? vart har jag påstått att jag är världens bästa spelare?
      Japp vi har haft väldens bästa ledning och de tänker jag hylla som fan i nominerings tråden. jag är en okej spelare med en jäkla massa erfarenhet du kan inte ta ifrån mig att jag nu avslutar min 61 slow server det är några mer än dig.... Men finns många spelare i välden som är mycket bättre än mig och man lär sig saker av alla spelare man träffar nybörjare som erfaren.

Min insats den här servern var helt okej tills ni tog vår offby den kunde ha blivit något riktigt bra kunde ja men ja nu fanns inte den kunskapen som behövdes för att skydda mitt konto. (samt att vi låg fruktansvärt fel för att få in deff) det är tråkigt men mina spelare och jag har lärt sig något av det till nästa server. Efter det har min motivation vart mindre än 0 för kontot tilltab. Jag är och förblir ingen deff spelare. Jag hatar att bygga deff på ett konto och det är en brist jag har jag kommer aldrig vara en bra deffspelare på ett deff kontot motivationen finns inte för att deffspela. Spelar ingen roll hur bra deff konton jag bygger som sitter jag är och förblir ingen deff spelare. Att bygga upp tilltab till off igen fans inte häller jag fick ett stort ekonomiskt bakslag under hösten och hade inte råd med guld i den utsträckningen som hade behövts. ochså en brist hos mig själv att jag har svårt att spela utan guld något jag borde lära mig. jag har stannat kvar för att hjälpa till med vut annars hade jag nog troligen raderat men ett löfte är ett löfte de sviker man inte!

Travian är ett team spela ja jag vet att ni egoister har svårt att förstå det. Min insats betyder inget om inte teamet gör ett bra spel på gott och ont. Vårt team i gemenskap har gjort ett mycket bra och mycket lysande jobb så gott de kunnat. Jag kan inte tvinga någon till något, jag kan bara dela med mig av min kunskap till andra och det är upp till dem att göra vad de kan med den.

Jag är stolt över gemenskaps utväcklningn de har verkligen kämpat och har jag brister som ledare japp har jag men jag vet att mina team medlar i gemenskap har gjort vad det kunnat med de kunskaperna och nästa gång kommer de vara bättre spelare! Ja jag blir bara sämre och sämre spelare dock då jag lägger mindre och mindre tid på det här spelat tack vare sådan som dig!

For references her

Lejonstjärna
      Bad ghost
      Drama qween
      Brittny spers
      Think pink
      Naughty
      Jester
      Gummibjörn-godis
    • Bad Ghost/Lejon wrote:

Massa svammel...
      På 226 dagar har ni lyckats med denna bedrift. Detta är vad ni skickat mot vårat vu (än så länge) Verkligen imponerande. :thumbsup:

30.11.17, 15:39:05 [-G-] reset från byn 02
      Krigsrapporter för Travian
      04.12.17, 04:18:24 [-G-] apachen från byn Geronimo
      04.12.17, 04:47:21 [-G-] Alarik från byn X02
      04.12.17, 05:46:04 [-G-] Noctre från byn By 001
      04.12.17, 06:10:24 [-G-] Kjelllia från byn A
      05.12.17, 20:52:54 [-G-] jacki från byn By 13

Är det nu ni plockar fram era ess i rockärmen? Väntar med spänning! :thumbup:
      Nox

TT Final
    • som sagt ni har krossat våra ess i rock ärmen men vem vet det finns ju offar på servern som inte än valt sida mitt hopp står till dem om de nu inte är på er sida...

ni har haft tränare hela tiden och gjort ett bra jobb med att ta ut våra offar. vart vill du komma? vi har deffat bort en massa offar för er och det har inte vart svårt att se vart era skarpa offar ska landa. Ni har gjort ett bra jobb med att ta våra bra offar och?

Spelar ingen roll mina spelare är fortfarande duktiga de har gjort vad de kunnat med sina kunskaper! Jag är skit stolt över dem!

For references her

Lejonstjärna
      Bad ghost
      Drama qween
      Brittny spers
      Think pink
      Naughty
      Jester
      Gummibjörn-godis
    • Maria_SE wrote:

Det ryktas att -A- och -B- skulle vara farliga motståndare .... åååå jag skakar av rädsla när jag fick höra det där ryktet.
      Vi fick dig att bli ledsen i ögat och sadla om till deff i varje fall ;)

Maria_SE wrote:

Ryktas att jag numera är inne på servern och ska visa vart skåpet ska stå. Vilket kommer bli lätt eftersom jag spelade senast på en com och ägde servern. :cool: Bring it boys and girls becuse i will spank your capitals. :cool:
      Gick inte riktigt som planerat va?

Bad Ghost/Lejon wrote:

Ryktas att s4 kommer vara servern som buggarna i spelet avgjorde! Mycket mycket illa travian teamet!
      Fantastiskt att "buggarna" avgjorde detta :D

Bad Ghost/Lejon wrote:

som sagt ni har krossat våra ess i rock ärmen men vem vet det finns ju offar på servern som inte än valt sida mitt hopp står till dem om de nu inte är på er sida...

ni har haft tränare hela tiden och gjort ett bra jobb med att ta ut våra offar. vart vill du komma? vi har deffat bort en massa offar för er och det har inte vart svårt att se vart era skarpa offar ska landa. Ni har gjort ett bra jobb med att ta våra bra offar och?

Spelar ingen roll mina spelare är fortfarande duktiga de har gjort vad de kunnat med sina kunskaper! Jag är skit stolt över dem!

Hoppas dom som inte valt sida väljer eran sida då, vi vill inte ha dom (hör ni det) :thumbup:
      Inte svårt att se vart dom skarpa ska landa = oändligt med bombade Hsar och annat för -G- och i princip inga artisar.. Logiskt!
      Men bra deffat då :thumbsup:
      Nox

TT Final
    • ryktas att jag skulle grattat er när ni vunnit men eftersom kuggas är som han är så kommer det inget grattis.... Ja vi har deffat riktigt riktigt bra och ja vart har du bidragit med? inget förutom att döda svenska server igen. ger det något år och sen finns det inga svenska servers mera tack vara sådan som kuggas.

For references her

Lejonstjärna
      Bad ghost
      Drama qween
      Brittny spers
      Think pink
      Naughty
      Jester
      Gummibjörn-godis
    • Bad Ghost/Lejon wrote:

ryktas att jag skulle grattat er när ni vunnit men eftersom kuggas är som han är så kommer det inget grattis.... Ja vi har deffat riktigt riktigt bra och ja vart har du bidragit med? inget förutom att döda svenska server igen. ger det något år och sen finns det inga svenska servers mera tack vara sådan som kuggas.
      Kan du vara gullig och utveckla varför jag är orsaken till att svenska servers dör ut ( enligt dig) och kom inte med "elit" snacket eller att travian teamet förstör för er, det håller inte.
      Tycker nog att jag lyckats med en hel del faktiskt, och jag har väll inte bombat oerfarna spelare osv?
      utan jag har ju gått på dig bla och du är väll den bästa av dom alla? :D

Kram
      Nox

TT Final
    • Knugas wrote:

Bad Ghost/Lejon wrote:

ryktas att jag skulle grattat er när ni vunnit men eftersom kuggas är som han är så kommer det inget grattis.... Ja vi har deffat riktigt riktigt bra och ja vart har du bidragit med? inget förutom att döda svenska server igen. ger det något år och sen finns det inga svenska servers mera tack vara sådan som kuggas.
      Kan du vara gullig och utveckla varför jag är orsaken till att svenska servers dör ut ( enligt dig) och kom inte med "elit" snacket eller att travian teamet förstör för er, det håller inte.Tycker nog att jag lyckats med en hel del faktiskt, och jag har väll inte bombat oerfarna spelare osv?
      utan jag har ju gått på dig bla och du är väll den bästa av dom alla? :D

Kram
      du sitter ju och hånar oerfarna spelare.... tror du vill spela igen? jag hade inte velat det och utan spelare kommer det inte stratas ny servers för travian tjänar inga pengar om det inte finns spelare. så blir det som på flera platformar som fans som nu inte finns tror senaste de la ner var isral kanske mins fel där men flera landservers är nerlagda och de hänvisar sina spelare till .com och vart står det att jag är en bästa? ja jag kallar mig elit när jag driver med er. Alla älskar ett levande forum eller gjorde i allfall och man inte var svensson och måste vara medels fjant som går efter jantelagen som kuggas...

For references her

Lejonstjärna
      Bad ghost
      Drama qween
      Brittny spers
      Think pink
      Naughty
      Jester
      Gummibjörn-godis
    • Bad Ghost/Lejon wrote:

du sitter ju och hånar oerfarna spelare.... tror du vill spela igen? jag hade inte velat det och utan spelare kommer det inte stratas ny servers för travian tjänar inga pengar om det inte finns spelare. så blir det som på flera platformar som fans som nu inte finns tror senaste de la ner var isral kanske mins fel där men flera landservers är nerlagda och de hänvisar sina spelare till .com
      Jag hånar dig. Jag hånar din insats. Jag hånar din oförmåga att se dina brister. Och jag lider med dina allianskamrater.

Ses i nomineringstråden, jag kanske får en rad där? <3
      Nox

TT Final
    • Knugas wrote:

Bad Ghost/Lejon wrote:

du sitter ju och hånar oerfarna spelare.... tror du vill spela igen? jag hade inte velat det och utan spelare kommer det inte stratas ny servers för travian tjänar inga pengar om det inte finns spelare. så blir det som på flera platformar som fans som nu inte finns tror senaste de la ner var isral kanske mins fel där men flera landservers är nerlagda och de hänvisar sina spelare till .com
      Jag hånar dig. Jag hånar din insats. Jag hånar din oförmåga att se dina brister. Och jag lider med dina allianskamrater.
      Ses i nomineringstråden, jag kanske får en rad där? <3
      Jag vet nog vilka fel och brister jag har väldigt väl ;) varje onsdag och söndag gör jag tre listor med mina för och nackdelar och saker som ska förbättras. en heter häst/ stall en heter livet och en heter travian. du kan inte bli bättre om du inte vet vad som ska förbättras. Nä du kommer inte bli omnämnd i nomineringen du är inte värld att nämnas :)

For references her

Lejonstjärna
      Bad ghost
      Drama qween
      Brittny spers
      Think pink
      Naughty
      Jester
      Gummibjörn-godis