Det ryktas att...

• Speed 3x

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Det ryktas också om att Libra har offensiva trupper som ligger på ynka 25k klubbor och 7k knektar och det är.. 80-90 timmar kvar till AF släppet. ?!?!

Ni går på folk som har ingenting, vad tror ni, att det gör oss svagare? Ni har inte en ENDA gång gjort en attack som skadat oss som allians, era attacker är patetiska, hur ni lägger upp dom? Finns Guider på Google.

Jag har defensiva trupper nog för att slå ut er allihopa, ni är välkomna att testa mig.

Jag är online 24/7 så bara skicka när ni vill, så ser vi vem som slår vem, och om ni någon gång tror att 1, 2, 3 eller 6 offar som NI har, går igenom mig, så tänk om, radera, innan det är försent.
    • Ja, med alla dessa rykten om MAD(DX) kan vi ju konstatera att vår vägg var bättre och större, vi byggde visst VU och höll de bättre än er, er vetelänk var öppen, roligt att se. Alla dubbelsikten va ganska perfekt och tajmingen va inte något jättebra från er sida men bra kämpat och jag hoppas flera pesoner lärt sig ett och ett annat.

Tråkigt att de bara var två allianser som höll VU, MB ni hade ju väl haft en chans så mycket vi tabbade oss ;) och mycket roligare med triangeldrama.

Vi kanske är pajasar men 04:28 vinner vi servern och ni förlorar, jag undar vad ni är då som inte kan producera normala släggor och erfarna spelare som har dubbelsikte på VU. Bättre sent än aldrig.

Lycka till och ha roligt i framtiden!

PS. Stellamini, ser gärna att en nordisk speed med 3 raser bara öppnas :)
    • Grattis MAD Till segern! Va en rolig server måste jag säga, vart hårt i slutet och va tillslut väldigt små marginaler som fällde det.

Rätt otroligt faktiskt med tanke på hur vi(libra) spelat. Tror vi alla hade inställningen att ha roligt och att just SPELA travian. Visst man kan ligga och trycka på sina armer bäst man vill till slutspelet men var är det roliga i det? Pajaser vet jag inte om ni va, det hör ju till anser jag =) Tycker iaf att det var en bra server med ett bra motstånd.

Ser gärna en gemensam x3 Nordic men gärna med fem raser.
    • Detta går ut till alla som spelade i Libra..

Ni var tyvärr det sämsta motståndet jag har haft i mina 10 år som en Travian spelare, ni var så kaxiga i denna tråden i början, men det går inte så bra att vara kaxig när man inte ens vet hur spelet fungerar.

//Heimdall
    • Mr Punisher wrote:

Detta går ut till alla som spelade i Libra..

Ni var tyvärr det sämsta motståndet jag har haft i mina 10 år som en Travian spelare, ni var så kaxiga i denna tråden i början, men det går inte så bra att vara kaxig när man inte ens vet hur spelet fungerar.

//Heimdall
      Tror möjligen du missade "Spela för att ha kul".

Förstår varför du varit döds seriös hela rundan och slängt utskällningar hit och dit om du nu tagit det så här seriöst.

Ni i DX gjorde mest liv ifrån er på hela rundan sen jag kom in,riktigt larviga profiler och loggs men men :) Ni tog hem segern med galet lite marginal,även att ni är så otriligt bra :D

Prova köra en comx o sen spela överlägsen.

Tack för mig,Tack för rundan:)
    • Har man kul spelar man automatiskt dåligt? Jag förstår att vi i MAD och Libra har olika uppfattningar om kul, ni verkar ju mest lalla runt på servern och skylla på att ni inte spelade seriöst.

Tack för rundan, MB behövde ju joina Libra för att de skulle bli spännande.

"MAD teamar upp sig med hela servern"
    • bandinh wrote:

Har man kul spelar man automatiskt dåligt? Jag förstår att vi i MAD och Libra har olika uppfattningar om kul, ni verkar ju mest lalla runt på servern och skylla på att ni inte spelade seriöst.

Tack för rundan, MB behövde ju joina Libra för att de skulle bli spännande.

"MAD teamar upp sig med hela servern"
      Nja ska inte säga att vi spelade dåligt på något sätt. Snarare inte så taktiskt men vi va väl inte så intresserade av att samla trupp en hel omgång, mer så. Kul att den här tråden fick lite fart nu såhär när servern är slut :)