Ts29 Talk

• Analysis
    • New Year's Special

We've implemented the New Combat Simulator and combat reports on the PTR server.
    Check it out and provide your feedback here!

• Ben benieuwd wat t idee is van dit nieuwe dorp van OPC is:

Gaat Underdog voor een natar WW in Comics gebied? :p
      Of wordt OPC t persoonlijk defslaafje van Bleda? Wie zal t weten...

“It’s better to be infamous than never to be famous at all”
      -Roger Stone

Tyl wrote:

Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd :$ Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt ;)
      :love: :love:

• Zizou wrote:

Naja dat je een aantal jaar geleden (een jaar of 5 ofzo) mss niet de winnende ally was, maar bij het winnende blok hoorde, kan ik nog enigszins begrijpen. Maar het lukt je nu, op de kleinere servers ook niet echt om iets als solo ally neer te zetten.
      Het hulpje van is nu dus gewoon om het net iets sneller te laten verlopen, maar niet omdat ze nou zo onder de indruk zijn van een ally dat ze er mee samen willen werken. Had Yakuza een andere groep in de buurt gehad die zo gek was dat ze wilden deffen, hadden ze dat ook geaccepteerd.
      De eerste twee zinnen begrijp ik. De rest is 'gebral'.
      En underdog heeft wel degelijk het verschil gemaakt, uitermate klein maar essentieel.
      Ga dat maar eens ontkennen.
    • rakker2_NL wrote:

Zizou wrote:

Naja dat je een aantal jaar geleden (een jaar of 5 ofzo) mss niet de winnende ally was, maar bij het winnende blok hoorde, kan ik nog enigszins begrijpen. Maar het lukt je nu, op de kleinere servers ook niet echt om iets als solo ally neer te zetten.
      Het hulpje van is nu dus gewoon om het net iets sneller te laten verlopen, maar niet omdat ze nou zo onder de indruk zijn van een ally dat ze er mee samen willen werken. Had Yakuza een andere groep in de buurt gehad die zo gek was dat ze wilden deffen, hadden ze dat ook geaccepteerd.
      De eerste twee zinnen begrijp ik. De rest is 'gebral'.En underdog heeft wel degelijk het verschil gemaakt, uitermate klein maar essentieel.
      Ga dat maar eens ontkennen.
      Ik ontken dat underdog een verschil maakt in wie er wint. Enige bijdrage die underdog levert is een versnelling van het 'win'-proces.
      Ha die zit!

-Roger Stone

Tyl wrote:

Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd :$ Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt ;)

• BlaxXx` wrote:

Ben benieuwd wat t idee is van dit nieuwe dorp van OPC is:

Natuurlijk wordt OPC def-slaafje, had je anders verwacht ...
      OPC wordt nooit een slaaf, dat weten jullie toch wel.
      BlaxXx` wat een vaute man ben je toch.
      En over Tyl:
      als ally-stichter en - leider was ze een ordinaire spion. Zo is ze in het, o zo grote, Mug gekomen.
      Grote woorden van haar, maken jou alleen maar kleiner.
    • BlaxXx` wrote:

rakker2_NL wrote:

Zizou wrote:

De eerste twee zinnen begrijp ik. De rest is 'gebral'.En underdog heeft wel degelijk het verschil gemaakt, uitermate klein maar essentieel.Ga dat maar eens ontkennen.
      Ik ontken dat underdog een verschil maakt in wie er wint. Enige bijdrage die underdog levert is een versnelling van het 'win'-proces.Ha die zit!
      Lieverd, domme lieverd, als iemand 2 levels van een ww weet te schieten en de ander wint ...
      dan heb je toch een rol gespeeld.
      Hadden we voor het andere ww gekozen om te beschieten (dat kon niet vanwege afspraken), dan had de ander gewonnen.
      Dus Blax, ik wacht op antwoord
    • BlaxXx` wrote:

Ben benieuwd wat t idee is van dit nieuwe dorp van OPC is:

Ohh heb het al ontdekt, OPC wordt mijn deffer en is mijn nieuwe buur! Gezellig daar :)

rakker2_NL wrote:

En over Tyl:
      Oke, leuk? Zoals velen weten die mij wat beter kennen hecht ik precies 0.0 waarde aan travian. Daarin tegen is Tyl altijd een verademing geweest als mens, zowel binnen haar functie als crewlid (zoals eigenlijk alleen Lightsun tegenwoordig nog is) als buiten haar functie.

rakker2_NL wrote:

Hadden we voor het andere ww gekozen om te beschieten (dat kon niet vanwege afspraken), dan had de ander gewonnen.
      Dit is natuurlijk gigantisch theoretisch. Op het moment dat jullie geen afspraken hadden gehad, was jullie 'ww'-veeg wellicht bekend geweest. Op het moment dat jullie wellicht hadden gekozen voor een ander WW te steunen, waren jullie wellicht de ww-veeg al veel eerder kwijt geweest.
      Hadden jullie niet gelopen, hadden ze wellicht iemand anders opgetrommeld om hetzelfde te doen.
      etc. etc.

Het is allemaal als, als, als. Net als mijn verhaal nu.

En 2 levels van een WW afschieten is de afgelopen 8 jaar nou niet echt een prestatie geweest...

-Roger Stone

Tyl wrote:

• @BlaxXx`

op die s2 was underdog die het verschil maakte , toen Yakuza die grote fusie deed wilde hun andere nieuwe leider underdog er niet bij hebben , Tutor van Yakuza hield zich aan onze afspraak en wij konden dus mee blijven doen in eindspel .

er werd vaker gelopen en ik wilde niet mee lopen omdat ik die eindspel veeg nodig vond op einde , niemand wist dat ik die had , was vaker gescout overal maar er was alleen een mooie veeg te zien met enkele rammen en enkele kata meer niet , ik was gallier en had bijna alle kata in eigen vallen staan in mijn andere dorpen , zo wist ik die konden ze niet scouten of doden bij een aanval .

toen alle eindspel vegen op waren en het YAkuza WW 3 uur en 9 min achter liep op het wat toen leek winnende WW en de leden van Yakuza dachten het is over , kwam underdog ging underdog even langs met een rammen veeg ( van andere speler bij ons ) en ik met kata veeg en knalden we er enkele levels vanaf en konden daarom die server winnen .

dus omdat ik eigenwijs was en wist een reserve eindspel veeg is nooit weg leverde wel de overwinning op .
    • Ziekenhuis wrote:

Ben meer benieuwd wat het idee van Nop is
      veeg nummer 4 en nog staat dat vervloekte hd dorp overeind
      Een massale delete en doodloop ofzo?

voel wederom een kick aankomen bij Nop en een avd sloop :rolleyes:
      Kunnen ook na dag 200 alle defensie uit jullie WW dorp slopen, maar is veel makkelijker en vooral korter lopen om al jullie defensie achter die hunse muur te slopen.
    • urdd wrote:

Ziekenhuis wrote:

Ben meer benieuwd wat het idee van Nop is
      veeg nummer 4 en nog staat dat vervloekte hd dorp overeind
      Een massale delete en doodloop ofzo?

voel wederom een kick aankomen bij Nop en een avd sloop :rolleyes:
      Naar dat idee zijn we allemaal benieuwd.Maar je noemt dit serieus een veeg?
      Ja, veeg a2k is gewoon een serieuse veeg
      daarbij als toevoeging op eerder bericht, blaxx laat zich ook maar doodlopen, ook geen zin meer in de server? (underdogdef? :rolleyes: :D )
      durf niet meer te zeggen of de legers van blaxx een veeg waren... zal wel legers zijn uit een net gebouwd dorpje...
    • Ziekehuis je weet inmiddels toch wel dat er niemand zo goed is deze server dan hrt o zo machtige NOP? 200k vegen enzo, nu al op 6k kata, prachtig veel artes, pushes links en rechts. Nergens gaat het zo goed als daar!
      <3 NL29 Factory 2018 <3
      S5 Hunger MissyX 2016/2017 - RoA HG MissyX 2016/2017 (winnaars)
      Tournament Doge 2.0 Drillmeister 2017 - RoAx2 Borg Mistress 2017 (winnaars)
      Finals TIAGO Dziwka 2017/2018 - RoA ZH Bloedbank 2017/2018 (winnaars)
      - Back to NL3 & NL4 2008 -
    • Ziekenhuis wrote:

daarbij als toevoeging op eerder bericht, blaxx laat zich ook maar doodlopen, ook geen zin meer in de server? (underdogdef? :rolleyes: :D )
      durf niet meer te zeggen of de legers van blaxx een veeg waren... zal wel legers zijn uit een net gebouwd dorpje...
      Geloof dat het gewoon Comics def was.
      Zin is het probleem niet, het is wel een aardige server met potentieel wat leuke dingen. Alleen door drukte buiten travian bij mij en mn duals is een tijdje terug al besloten te stoppen met de leiding. Daarnaast hebben we later de conclusie moeten trekken dat we voor een offensief account niet actief genoeg (meer) zijn om te voldoen aan onze eigen maat staaf. En aangezien je als Hun niet echt om kan schakelen naar def wellicht dat we op een account verder gaan, wellicht dat er een activiteit impuls komt.
      Dus nog maar even voor de grap gelopen, dacht dat Comics de aanval wellicht als fake zou beschouwen of bij de andere fakes de blokken zouden zetten. Geloof dat er een AM is gestuurd voor twee defblokken, waarvan 1 dus bij mijn aanval stond. Jammer, maar niks aan te veranderen. (heb het rappje maar helemaal anoniem gemaakt om eventuele gezeik te voorkomen)

Daarnaast tegelijk nog maar met wat troepen op een AD van een buurman van Comics. Geen idee hoe groot de veeg was, hoorde iets van 30k boog + 10k plunderaar alleen dat kan ik me bijna niet voorstellen. Rapje:

Het overnemen van dit dorp was het oorspronkelijke idee, en wellicht het unieke dieet te pakken (wat tot gistermiddag bij dit account lag). Die was jammer genoeg weg, dus toen maar merendeel van veeg op ander artefact gegooid en wat sidetroepjes overname gedaan.

Ondertussen vanuit overgenomen dorp ook een oase van het HD gepakt, geen idee of die nog het heldenhof heeft staat, al bij al niet ideaal voor desbetreffende speler.

-Roger Stone

Tyl wrote:

• Chickenz wrote:

Ewww, leiders bij de veeg <X Mss zijn ze toch niet zo goed bij NOP zoals we allemaal denken
      Mja zat wel een idee achter :P
      Ik liep vanuit 4 dorpen, met dezelfde naam enzo. Dacht misschien als die dan eventueel s'nachts kijkt na het uitgaan ofzo, denktie van: nja treintje van 4, doet toch weinig schade zal wel. Met leiders achter de veeg zou ik op 5 aanvallen komen. Daarnaast is de 'veeg' dusdanig klein dat als er def was gekomen ik toch wel was doodgelopen en plek van de leiders weinig uitmaakte.
      Liep met 11 leiders, had t dorp met 6 leiders, dus had er in theorie 5 kunnen verliezen... :P

Verder zegt de speler zelf dat er geen veeg stond, dus dat geloven we maar.

-Roger Stone

Tyl wrote:

• BlaxXx` wrote:

Verder zegt de speler zelf dat er geen veeg stond, dus dat geloven we maar.
      Ik moet mezelf wederom verbeteren. Een allygenoot attendeerde me op het volgende rapportje wat gedeeld was. Tenzij de veeg tussendoor doodgelopen is en wij dit hebben gemist, was dit de veeg uit t overgenomen dorp op 11/5:

Dus waarschijnlijk klopte de informatie van 30k boog/10k plunderaars wel. :p

Misschien komen er later nog wat def rapjes als der met wat spannends wordt gelopen. Alleen eerste rapportjes lijken erop dattie denkt dat ik net zo def als hemzelf, dus het ziet er een beetje triest uit...

-Roger Stone

Tyl wrote:

• Blaxx, drukte buiten travian bij jou?????
      huh?
      wacht?
      hoe dan?, alle tijd van de wereld toch jij altijd...
      mja zelfde verhaal als altijd na doodlopen :thumbsup: dat hebben we hier vaker gehoord.. ja hadden al geen zin meer, of ja hadden al besloten dat we gingen stoppen, of ja zouden toch al naar een ander account gaan
      blaxx je kunt je dus nu mooi bij dit clubje voegen :D
    • Ziekenhuis wrote:

Blaxx, drukte buiten travian bij jou?????
      huh?
      wacht?
      hoe dan?, alle tijd van de wereld toch jij altijd...
      mja zelfde verhaal als altijd na doodlopen :thumbsup: dat hebben we hier vaker gehoord.. ja hadden al geen zin meer, of ja hadden al besloten dat we gingen stoppen, of ja zouden toch al naar een ander account gaan
      blaxx je kunt je dus nu mooi bij dit clubje voegen :D
      Verlicht de server anders even met jouw kunsten en kennis. Wellicht wordt het dan nog eens wat!
      Simmen is geen kunst btw!
    • New

Ah duidelijk dat je niet weet waar ziekenhuis speelt 8o
      <3 NL29 Factory 2018 <3
      S5 Hunger MissyX 2016/2017 - RoA HG MissyX 2016/2017 (winnaars)
      Tournament Doge 2.0 Drillmeister 2017 - RoAx2 Borg Mistress 2017 (winnaars)
      Finals TIAGO Dziwka 2017/2018 - RoA ZH Bloedbank 2017/2018 (winnaars)
      - Back to NL3 & NL4 2008 -