Opastusta aloittelijalle

Would you like to know what’s going on in the Tournament 2017 Finals?
    Keep yourself updated by reading "The Corner"!

• Opastusta aloittelijalle

Tervehdys!

Travianin Facebook-sivuilla julkaistiin juuri linkki vanhaan Lord Aslanin tekemään aloittelijan oppaaseen. Osa pelin houkutusta on oppia itse touhuamalla, kunnes konkari tulee ja pyyhkäisee kylät matalaksi. Sinisilmäiselle aloittelijalle voi tulla olo, ettei kukaan pidä hänestä X/ . Jos tuore pelaaja ei saa kutsua liittouman turvaan ja koulittavaksi, sattaisi aloittelijan oppaasta olla hyötyä.

Lord Aslan's Comprehensive T4 Start Game Guide?

Haussa olisi hieman kokeneempia pelaajia, jotka tietävät kuinka tuoreet pelaajat opetetaan tavoille. Jos olet kiinnostunut kirjoittamaan palasen suomenkielisestä ohjeistuksesta, tai porukalla koko oppaan, niin olen varannut tätä suuresti arvostettua tehtävää varten rehellisen määrän kultaa. Pohjana voi käyttää yllä olevassa linkissä olevaa opasta, mutta se ei ole millään tapaa pakollista.

Kiinnostuneet ilmoittautukoon tässä ketjussa, yksin tai kaveriporukalla. Keskustelkaa mistä opas alkaa ja mihin se päättyy, jotta aloittelevat pelaajat eivät heti menettäisi toivoaan. Voitte samalla avata kokonaan uuden ketjun esim. nimellä: "aloittelijan opas", jossa kiitätte itseänne oppaan kirjoittamisesta. Voitte käyttää kaikkia Travianin kuvia tai omia kuvianne, ottaa kuvakaappauksia tai keksiä muita erikoistehosteita jos pelkkä teksti ei riitä. Eri aihekokonaisuudet kannattaa julkaista erillisinä kommentteina, sillä kommenteissa on merkkirajoitukset tällä foorumilla.

Oppaan kirjoittajat saavat myös valita itselleen uuden kunniatittelin tänne foorumille. Tehtävällä ei ole aikarajaa.

Tämä opastoive on putkahdellut välillä esiin joko suoraan tai rivien välistä, joten toivottavasti sopiva opastiimi saadaan kokoon :love:
    • Vielä kyselisin, tein jonkunaikaa taaksepäin forum tilin ensimmäistä kertaa kun duali postaukseen vastasin. Olisko mahdollista vanhalta sähköpostilta laskea pelaaja aika jotta saisin veteraani mitallini.
      Ja pystyisitkö resettaamaan tuon mun nickin vaihtoajan, kirjotin sen väärin prosessissa ku mitä piti alunperin syöttää ni oli varattu.
      Kiitos!