BOUWPROBLEMEN BIJ EGYPTENAREN op server nl29

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• BOUWPROBLEMEN BIJ EGYPTENAREN op server nl29

Is er iemand die ook Egyptenaar is ?
    Ik heb een bouwprobleem. Als ik bouw krijg ik dit :

Zet gebouwen direct klaar
    Annuleer Hoofdgebouw Niveau 4 1:04:05 uur Klaar om 11:46
    Annuleer Graanakker Niveau 1 1:06:25 uur Klaar om 11:48

Let eens op Graanakker naar nivo 1 duurt ruim 1 uur ... vreemd

Ik heb zelfs Plus en moet dus drie opdrachten kunnen geven ! Nu loop ik wel erg achter met de rest, terwijl ik vanaf het begin meedoe !!

Ik heb ook hele rare Graan-Drempel. Ik mag pas verder bouwen als ik meer dan +..graan in productie heb en moet dus eerst mijn graan-productie opschroeven ... raar
  • Alleen Romeinen kunnen tegelijkertijd een gebouw en een veld bouwen. Elke andere stam kan maar één ding tegelijk bouwen. Zodra dat hoofdgebouw klaar is zal die graanakker pas gebouwd worden.

Elke stam kan met plus dus 1 gebouw bouwen + 1 gebouw in de wachtrij hebben staan. De Romeinen kunnen 1 gebouw en 1 veld tegelijk bouwen en nog iets in de wachtrij hebben staan.

En wat betreft dat graanprobleem, bij het bouwen dient je graanproductie boven 0 te blijven. Als je een gebouw wilt bouwen dat dusdanig veel populatie geeft dat je graanproductie onder 0 komt, zul je dus eerst een of meerdere graanvelden moeten upgraden.
    S3: TGMR | S1: Veto! | S4: Midgets | TT: Doge 2.0 | S6: Plague
    S1: Cojones