Årets Allians 2017

By using our site, you accept the use of cookies to make your visit more pleasant, to offer you advertisements and contents tailored to your interests, to allow you to share content on social networks, and to create visit statistics for website optimisation. More information

Important reminder! On Tuesday, 28th August 2018 at 10:00 UTC we will ask you to accept the new Terms and Conditions while logging in your game account. Only the owner of the account will be able to accept them. The sitters won't be able to enter the account until the owner accept them.

More information here.

• Helt klart Semester, vilken allians!
      Sånt otroligt bra sammarbete, våran ledning alla roliga stunder i våran chatt & mycket mer.
      @Knugas stort tack till speciellt denna personen som var med i ledningen i denna underbara allians!
      TT final 2015 - Das Båt (SE)
      TT Qualify RU 2016 - Das Båt (Cerber-DD)
      TT final 2016 - illicit Ping, Pong & PangPang (Def&Dest)
      TT Qualify RU 2017 - Chip&Dale #1 off (CerbeR)
      TT Final 2017 - Chip&Dale (CerbeR)
      SE3 2017 - Krokodil
      Se1 2017-2018 Garbage Bag #1 Def (SKRÄP)
    • Helt klart Semester, vilken allians!
      Sånt otroligt bra sammarbete, våran ledning alla roliga stunder i våran chatt & mycket mer.
      @Loffe stort tack till speciellt denna personen som var med i ledningen i denna underbara allians!
      Senast Avslutade:
      Se1 | Knugas | Sparta

Se1 | RU486 | SOG
      Se3 | Knugas | Semester
      Se4 | FNK | -A- (Inte den bleka kopia som finns numera.)
      Se1 | Ares | SKRÄP

Pågående:
      Se4 | Slayer | C.C
      TT kval med Ryssen
    • Vill även Nominera alliansen -A- från senaste s4 -A- - Allianser - ts4.travian.se (2017) - Getter-Tools . 37 små artefakter och 19 stora artefakter fördelade på 33 spelare. Fullständig dominans servern igenom, Sopade banan med allt och alla.
      Senast Avslutade:
      Se1 | Knugas | Sparta

Se1 | RU486 | SOG
      Se3 | Knugas | Semester
      Se4 | FNK | -A- (Inte den bleka kopia som finns numera.)
      Se1 | Ares | SKRÄP

Pågående:
      Se4 | Slayer | C.C
      TT kval med Ryssen
    • Jag vill nominera alliansen N1 från förra s1, trots underläge så lyckades vi ta segern via en extrem kämparglöd och samarbete (samt en liten dos tur).

N1 tappade ett flertal stora spelare, framförallt våra största offare, t.ex. Mr. Nice och Klumpen, men spelare som Iceman och Pri3st steppade upp och och styrde upp skutan så det fungerade ändå!

Just därför tycker jag att N1 förtjänar pris som årets allians, ett gäng som aldrig gav upp, trots underläge och tunga spelartapp, och på något sätt lyckades landa segern!
    • hahaha_SE wrote:

N1 tappade ett flertal stora spelare, framförallt våra största offare, t.ex. Mr. Nice
      Inte för jag spelade på servern, men att tappa Mr Nice låter ju bara som ett plus i alla lägen.
      Sämre ledare får man ju leta väldigt mycket för att finna.
      TT final 2015 - Das Båt (SE)
      TT Qualify RU 2016 - Das Båt (Cerber-DD)
      TT final 2016 - illicit Ping, Pong & PangPang (Def&Dest)
      TT Qualify RU 2017 - Chip&Dale #1 off (CerbeR)
      TT Final 2017 - Chip&Dale (CerbeR)
      SE3 2017 - Krokodil
      Se1 2017-2018 Garbage Bag #1 Def (SKRÄP)
    • Jag nominerar självklart alliansen SDA (secret dominance aliance) (com30 och s.19) eftersom alliansen brukar vara liten och startade för flera år sedan med en del nybörjare och kunna hänga med till slutet och kriga mot mycket större allianser även raserar större allianser. Ledaren har alltid varit jag själv. Har fått väldigt bra feedback från många spelare både i och utanför alliansen som ledare.